View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 3:12 pm Post subject: |
|
snake5-> Intreses pēc sāku pētīt tavu iedeju. Nekas labs man nesanāca:
piemēram:
ātrums = 10;
playeris atrodās ( 20, 20 );
playera platums = 39;
playera augstums = 48;
taila ar kuru notkusi sadursme pozīcija ( 68, 20 );
taila platums = 20;
taila augstums = 20;
Quote: | atrodam vainīgā taila centru, saglabājam mainīgajā T1. |
taila vidus punkts sanāk ( 40, 88 );
tātad T1( 40, 80 );
Quote: | no playera pozīcijas atņemam ātrumu * x (kur x ir taila diagonāles garums - sqrt( width * width + height * height ) ), saglabājam mainīgajā T2. |
taila ar kuru notika sadursme diognāles garums = sqrt(20*20 + 20*20) = 28,28...., noapaļoju uz 28, lai vieglāk saprast.
T2.x = playera.x - ātrums * diognāles garums = 20 - 10 * 28 = -260;
T2.y = 20 - 10 * 28 = -260;
tātad T2( -260, -260 );
Quote: | no T2 atņemam T1, rezultātu saglabājam mainīgajā T3. |
T3.x = T2.x - T1.x = -260 - 40 = -300;
T3.y = T2.y - T1.y = -260 - 88 = -348;
tātad T3(-300, -348);
Pie šī punkta jau saprtatu ka kautkas nav kā vajag. Varbūt nepareizi sapratu tevis teikto? _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 4:26 pm Post subject: |
|
āh, aizmirsu laikam pateikt -
ātrums ir vektors.
btw, manā tekstā bija pieņemts, ka playera pozīcija ir playera centrā _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 4:37 pm Post subject: |
|
hmm kā izpaužās, ka ātrums ir vektors? _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 4:41 pm Post subject: |
|
ja tava move funkcija vēl ir tāda, kā ir, tad:
Player::xVel un Player::yVel
abi kopā veido to lineārā ātruma vektoru _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 7:34 pm Post subject: |
|
Tu savā 2d shūterī arī šādi pābaudi? _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 7:37 pm Post subject: |
|
nē, manā vietā visu dara fizikas dzinis, jo spēle prasa ko vairāk par tailiem, bet man pašam to kodēt negribējās _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 8:12 pm Post subject: |
|
hehe, izdomāju, ka varētu izveidot tādu ka temp boxu, kas pakustās pirms playera un pārbauda vai nākošajā kadrā būs sadursme, un pagaidām izskatās, ka esmu uz pareizā ceļa, vienīgi playeris ktītot pirms pašas zemes nedaudz sabremzē. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 8:26 pm Post subject: |
|
nu tev tāpat būs jāzina, uz kuru pusi to temp boxu izbīdīt, lai izšķirtu sadursmi
citādāk spēlētājs var pārāk agri apstāties (kā jau redzi ). _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 8:32 pm Post subject: |
|
Tagad izdariju tā, ka touchesWall atgriež nevis bool, bet tailu ar kuru notikusi sadursme, un players tiek novietots virs šī taila. Tagad izskatās pavisam jauki, bet to, ar kuru malu sadūrās tā vai tā nāksies noskaidrot, jo savādāk uz augšu lecot saduroties ar tailu, players parādās virs tā.
Vismaz beidzot kautkas iet uz priekšu :)
EDIT:
nope nevajag uzzināt ar kādu malu notikusi sadursme. Sapratu, ka ja yVel < 0 tad kustība notiek uz augšu un sadursme var notikt tikai ar apakšu. _________________ Getting used to problems...
Last edited by Tankists on Wed Sep 10, 2008 8:50 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 8:49 pm Post subject: |
|
kā redzēsi, tur mans variants būs labāks, jo nepaņems kaudzi ar IF'iem, kuri vajadzīgi, lai testētu malas.
jo vēl būs jāņem vērā dziļums katrā malā, un tas, vai playera boxs nepāriet pāri taila centram (tad attiecīgais dziļums malai nav jāņem vērā).
Tad būs precīzi zināma tā mala _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 9:00 pm Post subject: |
|
Pagaidām viss itkā darbojas, kā vajag, ja būs problēmas, būs vien jālieto tava ideja. :)
Rezūltāts
P.S. patestē tu, varbūt pamanīsi kautko, ko es nepamanu. _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Sep 10, 2008 9:36 pm Post subject: |
|
es patestēju...
super!
nepamanīju kļūdas _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|