|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
^suny^
Joined: 30 Nov 2007 Posts: 57
|
Posted: Sun Sep 28, 2008 9:35 pm Post subject: 2D spēlīte ( kaut kāda jau būs =) ) Delphi |
|
Tātad, izpalīdziet man ar daudziem "bugiem" , kas ir parādījušies manā negatavajā spēlīte.
Spēlītē(kuras sourci lejā varēs novilkt) būs kaut kas līdzīgs sokoban, jeb labirintam, bet varbūt tas nebūs labirints, kamēr vēl var mainīt uz kaut ko citu.
Pirmkārt ez vēlētos uztaisīt unikālo sistēmu, kura saprastu kolīziju, lai saprastu, ka, piemēram, wall.bmp ir necaurejamā kartes daļa, bet pārējas cauriet var.
Otrkārt atrisināt problēmu kāpēc hero(varonis) tik lēni kustās ^^_ .
Any other ideas ?
http://yy.lv/download.php?f=170748 _________________
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Sep 28, 2008 10:57 pm Post subject: |
|
kolīziju jākodē pašam.
1. variants (vaiāk platformu spēlēm un tādām, kurās spēlētājs pa spēles pasauli kustās ar dažādiem ātrumiem arī tādos virzienos, kuri nav paralēli asīm)
jāglabā masīvs ar objektiem, kuros atrodas necaurejamo bloku informācija
(izvēlies kā glabāsi - x,y,width,height(x un y parāda bloka augšējo kreiso punktu) / x,y, halfextent_x, halfextent_y (x un y - bloka centrs, halfextent'i - puse no width/height attiecīgi))
uzraksti funkcijas:
1. kura pievieno bloku
2. kura iztīra bloku masīvu
3. kura pārbauda, vai pozīcija ir aizņemta
4. kura uzzīmē visus blokus
2. variants (labirintiem piemērotāks)
2d masīvs. (pietiek ar true/false glabāšanu vienkāršam masīvam)
norāda aizņemtos/brīvos lauciņus
funkcijas:
1. uzstāda, vai lauciņš brīvs / aizņemts
2. pārbauda, vai lauciņš aizņemts
3. uzstāda visus lauciņus kā brīvus
4. uzzīmē aizņemtos lauciņus
un par lēnumu..
ja pareizi saprotu dfm failā rakstīto, tad neesi taimerim norādījis laiku, pēc kura viņš izsauc savu funkciju, un tas paņēma defaulto..
un kam tas otrais taimeris domāts? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
^suny^
Joined: 30 Nov 2007 Posts: 57
|
Posted: Mon Sep 29, 2008 7:04 pm Post subject: |
|
Paldies, nebiju pamanījis lēnuma vairāk nav, bet ko tad darīt ar pašu spēli, taisīt to kā labirintu, vai pārtaisīt uz kaut ko citu, piemēram, man bija ideja viņu kā WarCraft mapi "Warlocs" (varbūt kāds zin ?) , bet varbūt iesakiet par ko labāk pārveidot spēli, lai varētu + iemācīties daudz ko un, lai būtu patīkami spēlēt =) _________________
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Sep 29, 2008 7:10 pm Post subject: |
|
vari darīt tā:
nokopē projektu
ar kopiju patrenējies uztaisīt labirintu (gan jau veidošanas ceļā radīsies visādi jautājumi, utml. tāpēc vari sākt ar vienkāršāko)
un pēc tam būsi nedaudz labāk savus spēkus novērtējis, varēsi izdomāt, kādu spēli gan vari, gan gribi izveidot, un vai gribi lietot šos rīkus
ja gribi, tad paliks source, kuru varēsi papildināt _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|