dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

OpenGL + C#

 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 9:02 am    Post subject: OpenGL + C#

Lūdzu iesakiet kādu C# frameworku priekš OpenGL, izņemot CSGL projektu.
Man prasītos bez jebkādām nevajadzīgām menu.

Paldies jau iepriekš!

Pats nemeklēju ne jau slinkuma dēļ, ir grūti rakņāties pa n-tiem interneta resursiem un beigās tā arī neko neatrast.

Bet noteikti kāds jau ko ir atradis un par labu atzinis.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 9:34 am    Post subject: Re: OpenGL + C#

EDDY wrote:
Pats nemeklēju ne jau slinkuma dēļ, ir grūti rakņāties pa n-tiem interneta resursiem un beigās tā arī neko neatrast.

Tas tieši arī saucās slinkums - pašam neko nedarīt, jo slikums savu laiku tērēt.

Cik es zinu, ir divi sakarīgi projekti:
http://www.opentk.com/
http://www.taoframework.com/

Un kur palika C++ un WinAPI lietošana bez GLUT? Tas tak ir "easy", vai tad ne?
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 9:41 am    Post subject: Re: OpenGL + C#

bubu wrote:

Un kur palika C++ un WinAPI lietošana bez GLUT? Tas tak ir "easy", vai tad ne?


Jāizprovē visas versijas, kas nu kuram labākas.
Tam pašam GLUT priekš mazām spēlītēm būtu pietiekami.
C++ un WinAPI ir salīdzinoši ātrāks.

Bet C# samiksēt kopā ar OpenGL ir labi, ja vajag izveidot dzīvīgāku menu sistēmu. Apnicis likt animēto gif bildi, interesantāk būtu to darīt ar vektorgrafisko OpenGL.

Apskatīšu tevis piedāvātās versijas.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 11:00 am    Post subject: Re: OpenGL + C#

EDDY wrote:
C++ un WinAPI ir salīdzinoši ātrāks.

Nesmīdini tautu. Tas "ātrāks" tur būs nenomērāms lielums. Respektīvi - nekādu ieguvumu performancē niegūsi. Tikai koda sarežģītība lielāka.

Quote:
interesantāk būtu to darīt ar vektorgrafisko OpenGL.

Neviens tev neliedz to pašu darīt arī ar C++ vai tika pat labi jebkuru citu valodu (Python, Java, etc...). Tā nav C# specifiska fīča.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 11:03 am    Post subject:

C# es izvēlos priekš menu sistēmas. Tā ir ideāla priekš tādām lietām. Diemžēl C++ šai ziņā ir pārāk sarežģīts, lai iedziļinātos.

P.S. Neesmu redzējis nevienu uz GLUT balstītu AAA spēli. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Oct 01, 2008 11:13 am    Post subject:

EDDY wrote:
Diemžēl C++ šai ziņā ir pārāk sarežģīts, lai iedziļinātos.

Kopš kuriem laikiem viena valoda ir sarežģīta par citu priekš GUI? Svarīgs jau tikai ir API, tā uzbūve un ideoloģija, nevis valodas sintakse. API arī āfrikā ir API (ar domu jebkurā valodā tas ir vienāds).
C++'ā arī var izmantot .NET freimworka GUI. Ok tas vairs nav tīrs C++, bet gan C++/CLR, taču to izmantot kopā ar neitīvu C++ var ļoti viegli.

Quote:
P.S. Neesmu redzējis nevienu uz GLUT balstītu AAA spēli. :wink:

Loģiski. Tāpēc, ka tas (GLUT) nenodrošina pietiekamu funkcionalitāti. Ne jau performancē ir problēma. API darbībai ar sistēmu vispār jābūt nu galīgi nekādai ietekmei uz performanci - t.i. tas ir diezgan tālu par būšanu par bottleneku. Lai arī kā tu to nowrapotu vai nenowrapotu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Oct 02, 2008 10:50 am    Post subject:

Mistiskā kārtā http://www.taoframework.com/ piemēri nokrešo, visi bez izņēmuma. Tāpēc palikšu pie pirmā varianta, vismaz daudzsološi izskatās.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Oct 02, 2008 11:53 am    Post subject:

Pret krešošanu līdz debugeris. Jāpaskatās, kur nokrašo, kāds ir stack-trace un jāpasēž un jāpadomā, kur ir problēma. Dodu 99.9%, ka līkā instalācijā/konfigurācijā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Oct 02, 2008 12:59 pm    Post subject:

Nē, nepalaižās (nokrešo) tie jau gatavie piemēri.
Nav ko tur iedziļināties ...
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Oct 02, 2008 1:27 pm    Post subject:

Šitādi programmētāji mani pamatīgi izbrīna... Kautkas neiet, tāpēc nav jālieto un/vai jāignorē.
Un ja ar to OpenTK ar tev kautkas neies un nokrašos? Arī atmetīsi ar roku un, piemēram, pāriesi atpakaļ pie C++?
Man, piemēram, visi Tao freimworka piemēri iet. Tā ka vainu meklē savā datorā (piemēram līki dll faili), nevis Tao freimworkā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group