View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sun Oct 05, 2008 12:48 pm Post subject: Texta inputs spēlē |
|
Ka lai izveido tādu, kā teksta ievadi spēlē, piemēram, čatam? Varbūt ir kāds labs tutoriālis? _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Sun Oct 05, 2008 12:55 pm Post subject: |
|
Nedomaaju ka tas buutu kaut kas tik sarezgiits ka prasiitu tutoriaali...
Kuru dalju no taas ievades tu nesaproti? Varbuut varu paliidzeet. Ar pseidokudu protams, copy-paste no tutoriaalja tu neko neiemaaciisies, es jau te paaris cilveekiem (ne no devgamezlv) meeginu paliidzeet kaut ko un prieksaa uzrakstiits kods neko nekad nav devis. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Sun Oct 05, 2008 1:02 pm Post subject: |
|
Problēma ir tajā, ka lietoju SFML. Uz SDL man +/- bija skaidrs, kā tā lieta darāma, bet uz SFML nav tādas lietas, kā event.key.keysym.unicode, varbūt vienkārši izveidot funkciju, ar kuru es nolasu, katru nospiesto taustiņu?
EDIT:
tiku līdz tam, ka varu iegūt nospiestā taustiņa UTF-16 kodu. Kā to tālāk pārveidot? _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
estetique
Joined: 02 Oct 2008 Posts: 20 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Oct 05, 2008 3:52 pm Post subject: |
|
protams, bremzēs
bet tas nav pamanāms
un inputs ir nepieciešams spēlei.
ja veido spēli Windows'am, es gan ieteiktu piebīdīt savu WindowProc'u logam, kurš apstrādā WM_CHAR messages, tad vienkārši būs arī character repeat, lielie / mazie burti, un viss pārējais, kas ir katrā windows editboxā. MSDN Library'ā jābūt pamācībai.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Oct 05, 2008 9:14 pm Post subject: |
|
Tankists wrote: | bet uz SFML nav tādas lietas, kā event.key.keysym.unicode, |
Manuprāt te viss ir diezgan skaidri uzrakstīts: http://www.sfml-dev.org/documentation/1.3/structsf_1_1Event_1_1TextEvent.htm
Unicode būs tavs unikodes čars. Pilnīgi tas pats, kas SDL.
Vai tad tu nezini, ko gribi ar to tālāk darīt, ja jau to prasi mums? Mēs jau ne vairāk to zināsim :)
Droši vien izvadīt uz ekrāna gribi. Skaties uz teksta izvadīšanas funkcijām sfml'ā. |
|
Back to top |
|
|
|