dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Gilams: Varoņstāsts
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Mon Sep 22, 2008 10:37 pm    Post subject:

Tātad beidzot pretinieki iegūst kādu minimumu instinktu.
Tie spēj vazāties pa karti, atdzimt, vairoties, bet nepārsniedzot populācijas robežas.

Ir iespēja ieiet kaujas režīmā, bet vienīgā opcija pašlaik ir bēgt no tā un atgriezties kartē. Tāpēc viss vēl tiek izplānots, lai iegūtu pēc iespējas dinamiskāku un ātrāku cīņu.

P.S. Bildes no cīņas režīma iemetīšu, kad būs vismaz 50% gatavi.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Sep 22, 2008 10:45 pm    Post subject:

njā, kas atkāpjas šodien, varēs cīnīties rīt! ;)

btw, cik labi pretinieki atrod ceļu? (vai atrod ātrāko ceļu?)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Mon Sep 22, 2008 11:48 pm    Post subject:

Pasaules mala!



Viņiem nav vajadzības vēl pēc tāda ceļa!
Viņi tik ik pa noteiktam laikam uz dullo izvēlas virzienu un paiet tajā(protams ja tas ir iespējams, ja nav tad ātri pārbauda citus virzienus un, ja neviena nav paliek kur ir).

Un jā aizmirsu pateikt, ir trīs veidu pretinieki:
1. Miermīlīgi(neuzbrūk, kamēr tu viņus neaiztiec)
2. Agresīvi(uzbrūk, ja tu nostājies blakus(pagaidām varbūt vēlāk izveidošu lielāku distanci))
3. Nedrošie(Ir iespēja, ka uzbruks un iespēja, ka neuzbruks, bet ilga stāvēšana līdzās vēlāk vai agrāk izraisīs kautiņu)

Tas no tā, kas kartē notiek.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Sep 23, 2008 9:12 am    Post subject:

Manupraat, ja tavas speeles zeme ir plakana, tad fonaa nevajag sfeerisku planeetu. Atstaaj tikai zvaigznes.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Sep 23, 2008 3:45 pm    Post subject:

Arrovs wrote:

Viņiem nav vajadzības vēl pēc tāda ceļa!
Viņi tik ik pa noteiktam laikam uz dullo izvēlas virzienu un paiet tajā(protams ja tas ir iespējams, ja nav tad ātri pārbauda citus virzienus un, ja neviena nav paliek kur ir).


O jaa, es apstaajos ar archeru 2 laucinju attaalumaa no monstra, un bliezu valjaa, bet pretinieks staav kaa apdauziits Laughing nu nu nu
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 12:33 am    Post subject:

Nu tā ir neliela čupiņa uzlabojumu:
1. Līdz galam salabota kartes indeksācija
2. Pretiniekiem ir pasugas un dažādas varicācijas
3. Pretineiki māk uzbrukt
4. Daudz maz sāk sakārtoties kompozīcija

Jātiek galā ar pāris astēm un tad kartes kompeltēšana, prasmes, visu variāciju pretinieku klāsts, iegūstamās mantas, kaujas animēšana, meņu, misijas un citi sižeta sīkumi.


_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 12:01 pm    Post subject:

Gribeetos redzeet to slieku kustiibaa Smile
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 3:19 pm    Post subject:

viss ir +/- skaidrs, izņemot..
1. Līdz galam salabota kartes indeksācija
4. Daudz maz sāk sakārtoties kompozīcija (-kāda kompozīcija)
kartes kompeltēšana
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 6:42 pm    Post subject:

1. Tas nozīmē, ka tagad nav gļuku pretinieku spota laukiem.
Agrāk indeksācija nedaudz čakarējās jo bija caurumi kartē un pretinieki līdz ar to varēja sākt atdzimt galīgi ne pa ķeksi.
2. Kompozīcija nozīmē ar to kā jāizskatās cīņām un visi citi knifiņi.
3. Kartes kompeltēšana ir pasaules karte kā arī alas, pilsētas un citas lokācijas.

Šis viss prasīs tikai atjautību, jo pamats IR!
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 7:01 pm    Post subject:

3.
warning, operators "=" nevar no darbības vārda veidotā lietvārdā ierakstīt parasta lietvārda datus.
jeb īsti nesapratu, ko tu ar to domāji anyway.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 8:00 pm    Post subject:

"gigantiskaa slieka" Very Happy omg xDDD

Naiss, vismaz kaut kaads 3D vai arii tas ir fons ? "D

edit: no diablo ikoninja nozagta... nu nu nu! Razz
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 8:17 pm    Post subject:

Tas ir 3D! Tāpat arī standarta pasaule ir 3D vidē. Zūmošana to pierādītu, bet padarītu visu pikseļainu.
Diablo nekad neesu spēlējis (kaut ar kādreiz gribētu).
Šo paņēmu no viena cita A6 rojekta brīvajiem resursiem(kur viņš to rāvis gan nezinu).
Sliekas nav vienīgie hitrie pretinieki - jo vispār hitrākā ideja ir tajā, ka sākumā tu esi uber atrofējies. Nosist žurku pat ir neiespējami.
Laužot niknākus zarus pats dabū pa snuķi u.t.t.
Nu ja neskaita, ka beigās tu kļūsti par karaļa miesassargu.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Oct 20, 2008 9:32 pm    Post subject:

Konkreetaa ikona ir 100% no diablo2 : Lord of Destruction, Assasian class skils, es pat zinu ko vins dod, kaut diablo neesmu gadus jau speeleejis Very Happy Un es ieteiktu tev paspeeleet, tikai nesapriecaajies tad un nesaac taisiit savu diablo clonu Very Happy
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Tue Oct 21, 2008 12:11 pm    Post subject:

Apskatīju bildes un tev ir taisnība, bet tas nekas! Mam jau tāpat bildes mainīsies (tik diezvai uz to labāko pusi).

Meņu gatavs un iespēja modificēt varoņa izmērus un izskatu pirms spēles.
Ielādes saglabāšanas ir gatavas.
Visas meņu sadaļas un meņu paneļi.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Mon Oct 27, 2008 1:14 am    Post subject:

Pmatīgi izkāvos ar kļūdām, bet beidzot izskatās, ka viss ieiet sliedēs un to prakstiski vairs nav.
Kā arī varu iepriecināt ļautiņus!
Ir sācies sižeta izstrādes posms - un jācer, ka tas būs pēc iespējas bagātāks līdz nodošanai.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group