|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tankists
Joined: 18 Dec 2006 Posts: 81 Location: Baldone
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 4:00 pm Post subject: OpenGL, ar gaismām pazūd objekta krāsa |
|
Mācoties pēc kāda tutoriāļa, nevaru saprast, kāpēc mana objekta krāsa pazūd, kad tiek izmantota gaisma...
DrawScene() funkcija _________________ Getting used to problems... |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Oct 27, 2008 4:51 pm Post subject: |
|
Ar glColor uzstādītā krāsa neņemas vērā gaismas aprēķinos, ja vien nav ieslēgts GL_COLOR_MATERIAL režīms. Tā vietā ņemas ar glMaterialX funkciju uzstādītā krāsa.
Palasi šeit: http://www.sjbaker.org/steve/omniv/opengl_lighting.html
Tur ir smuka diagramma, kura norāda kā un no kuriem mainīgajiem gaisma tiek rēķināta.
Diemžēl tas ir ļoti piņķerīgi, jo agrāk tas tika darīts efektivitātes pēc. Tāpēc visi (izņemot šņaku (offtopic not welcomed)) jau sen attiekušies no renderēšanas ar fixed pipeline, kurā poligonu parametri, tai skaitā apgaismojums, tiek uzstādīti ar kaudzi ar globāliem mainīgajiem (glColor, glMaterialColor, glLightX, ..). Tā vietā vienkāršāk ir lietot šeideru, kurā tu precīzi norādi kā rēķināt apgaismojumu. Tad, kad jutīsies ērtāk poligonu 3d pasaulē, tad noteikti uzmet aci kaut vai vienkāršākajiem apgaismojuma šeideriem. Būs vieglāk. |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|