dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

#1581
Goto page 1, 2  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Nov 10, 2008 10:46 am    Post subject:

Lai te nesāktos offtopiks, pastāstīšu skaidrāk savu domu, kura noderēs dažiem labiem programmētājiem.

Ideja ir pavisam vienkārša - veidot programmu tā, lai CPU pēc iespējas mazāk sūtītu funkcijas (datus) GPU. Par piemēru - VBO. Lai tas glabātos GPU atmiņā un CPU nevajadzētu tērēt laiku, pietiek šo pašu funkciju (datus) izsaukt tikai vienreiz. (par šo es lasīju vienā žurnālā, tāpēc nepastāvu uz informācijas pareizību).

Tāpat arī objektu teselācija. Programmā stāv objekts ar 4000 plogoniem, kas ar videokartes funkciju to sadala vēl smalkāk. Agrāk tas prasīja papildus atmiņu, ar šo funkciju - vairs nē.

Tātad, vienas fukcijas aktivizēšana var aizstāt veselu kaudzi citas.

P.S. Der arī palasīt:
http://www.overclockers.com.ua/video/gpu-evolution/

Programmētājiem, kas aizraujas ar 3d grafiku, der arī pamācīties videokaršu arhitektūru ... un papildus tam optimizēt, kādas funcijas pildīs GPU, kādas CPU.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
MoKa



Joined: 10 Oct 2007
Posts: 79
Location: Daugavpils

PostPosted: Mon Nov 10, 2008 4:13 pm    Post subject:

EDDY, tāpec ka es macos rakstit pareizi šeiderus, lai uz ATI tas darboja. Piemeram:
float3 Diffuse = tex2D(TexDiffuse,IN.TexCoords).rgb;
float4 Color = Diffuse;

Tas normali kompilējas uz GF, bet uz ATI ne visie tas kompīle..
Un tur ir ari dažadas Rules Smile
_________________
Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Nov 10, 2008 4:22 pm    Post subject:

Moka vispaar jau nemaz nedriikst knoverteet no float3 uz float4 Shocked Briinos kas tev par crappy HLSL kompileri ja par neparaada error uz sito...

jaadara sitaa:

Code:

float3 Diffuse = tex2D(TexDiffuse,IN.TexCoords).rgb;
float4 Color = float4(Diffuse, 1.0f); //1.0f vietaa liec vienalga ko...

_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Mon Nov 10, 2008 9:29 pm    Post subject:

Storm wrote:
Briinos kas tev par crappy HLSL kompileri ja par neparaada error uz sito...


nvidias kompileris Smile
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
MoKa



Joined: 10 Oct 2007
Posts: 79
Location: Daugavpils

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 9:19 am    Post subject:

Storm, yep, ka teici anggelus, NVidia kompilieris, kompilē normali šo kodu..
_________________
Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 10:33 am    Post subject:

Es īsti nesapratu.. Vai tad HLSL kompilētāju neraksta Microsofts kā Direct3DX sastāvdaļu?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 10:46 am    Post subject:

Lieto RenderMoney or NVidia's FX Composer, tas nav normali ka vnk ljauj pieskirt bez errora un beigaas neiemaaciisies neko no HLSL normaali tpc ka pie float2 pieskirsi float4 lol
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
MoKa



Joined: 10 Oct 2007
Posts: 79
Location: Daugavpils

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 11:10 am    Post subject:

float4 = float2 - bus errors..
Piemeram tads kods:
float3 Diffuse = tex2D(TexDiffuse,IN.TexCoords);
Nestrada uz 30% ATI, bet šitais:
float3 Diffuse = tex2D(TexDiffuse,IN.TexCoords).rgb;
Strada visiem ok.
Wink
Neizmantoju RM vai FXC tapec ka interesanti rakstit šeiderus by self..
_________________
Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe
Back to top
View user's profile Visit poster's website
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 11:13 am    Post subject:

bubu wrote:
Es īsti nesapratu.. Vai tad HLSL kompilētāju neraksta Microsofts kā Direct3DX sastāvdaļu?


Kad pirms pāris gadiem saskāros ar šo, mani arī izbrīnīja tas, ka tāds kods kompilējās, ja ir nVidias karte.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 11:53 am    Post subject:

Quote:
Strada visiem ok.

Diezgan loģiski, ne? Trīskomponenšu vektoru piešķirt trīskomponenšu vektoram. Vai tad par to ir jābrīnās, ka tas strādā?
Quote:
Neizmantoju RM vai FXC tapec ka interesanti rakstit šeiderus by self..

Kā tas jāsaprot? Vai tad RenderMonkey raksta šeiderus pats? Neesmu pats to lietojis, bet biju uzskatījis, ka tā ir tikai ērta IDE, kur notestēt paša rakstītus šeiderus ar ērtām fīčam (dažādu parametru mainīšana, tekstūras, utt..)
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 11:57 am    Post subject:

nvidia daudz ko normāli kompilē.
tik normāli, ka es Stalkeros abos neredzu debesis, ja nav ieslēgta Direct3D debug mode... Very Happy (un tas nav tikai uz manas apdalītās kartes)
nvidia sux on d3d :D

bubu: es atkal esmu redzējis, ka ar jaunākiem nvidia draiveriem slikti rakstīti šeideri (kuri mūsdienās ir stilīgi jaunākajās spēlēs, ir arī zināmi gadījumi ar dažām vecajām) optimizējas labāk. no tā var secināt, ka šeideri iziet kaut kādu kompilēšanas posmu draiveros / videokartē.
Quote:
Vai tad par to ir jābrīnās, ka tas strādā?

a kurš par to brīnās? :?

šoreiz mana kārta lūgt adminiem/moderatoriem pārnest šo offtopiku citur Very Happy
Back to top
View user's profile Visit poster's website
MoKa



Joined: 10 Oct 2007
Posts: 79
Location: Daugavpils

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 1:34 pm    Post subject:

snake5, tev ir GS videokarte? Ir daudz low price video kartes, kuras kaut ko ne darbojas.. tapec vini ir low price Smile
bubu, ja uz sitiem programiem var rakstit seiderus, bet man ir savs seideru menedzeris un t.t. lai paskatit atri resultatu Smile
_________________
Текущий Инструментарий: BlitzMax + Xors3D + FastImage + PhysX + sFXe
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 4:31 pm    Post subject:

oj nē, man integrētā.
Direct3D vēl diezgan ciešams salīdzinājumā ar OpenGL.
OpenGL sux uz šīs kartes. Bija problēmas ar FBO, konkrētāk - dažiem tādiem neparastākiem formātiem, kuri pat uz Direct3D iet.
ir SM3 arī, bet karte neprot tekstūras lasīt vertexu šeiderī.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 5:11 pm    Post subject:

snake5 wrote:
oj nē, man integrētā.

Un vēl brīnās, ka viņam vispār kas rādās.... Razz
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 11, 2008 7:18 pm    Post subject:

EDDY, nebrīnos.
Tā ir videokarte.
Kad būsi atnesis konkrētu sarakstu ar kartes spējām, izanalizējis to, un uzzinājis, kāpēc kaut kas man neiet, tad atnāc un stāsti. Citādāk GTFO. ASS.
(get the f*** out. and stop spamming.)
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Goto page 1, 2  Next
Page 1 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group