dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Divi jautājumi par DirectX
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 4:43 pm    Post subject:

CPU - Intel D820,
Videokarte - ATi HD3850 512 MB,
RAM - 2 X 512 MB 667 MHz GeiL 4-4-4-X CL
Pamatplate - GigaByte.
HDD - Samsung Spinpoint 160 GB.
Floppy - NULL. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 4:48 pm    Post subject:

bubu: ja tās ir stikla durvis (int tipa mainīgais), tad viegli izgāzt (kopēt datus).
ja metāla durvis ( struct big_t{ char spam[ 200000 ]; }; ), tad grūtāk.. :D

EDDY: negribi tagad nedaudz vairāk par pašu programmu (maybe kāds šeideru kods, vai tas, cik tekstūras runtaimā ielādē.. Very Happy)
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 4:50 pm    Post subject:

Stencile volumes - kāds vēl šeiders?
sneik - kāpēc dati jākopē? dati ir jāglabā.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 4:55 pm    Post subject:

50 fps liekas traki maz... kaut ko tu tur dari galiigi greizi.

Kas taas par gaismaam? Point?

Tie sudoku kaulinji kaa peec modelja izskataas, visi vienaadi, mainaas tikai cipars (iegraveets/tekstuura?) ?
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 5:02 pm    Post subject:

Heh. Skaidrs. 81 figūra.. Man neliekas, ka stencilēnas būtu piemērotas šajā gadījumā..

Un ar datu vienkāršu glabāšanu naudu nopelnīt nevar. Tāpat to reāli neizdarīsi, ja netiksi ārā no mājas.. Very Happy Ja interesē mana pointeru - rokturu analoģija, tad piedāvāju to apspriest citur (piemēram pa PM), jo šitā skaidrojoties varētu sarakstīt normāla izmēra tekstu.. Very Happy
Back to top
View user's profile Visit poster's website
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Mon Jan 26, 2009 9:38 pm    Post subject:

oh my god velreiz Shocked
joprojam nekas nav mainijies
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Jan 27, 2009 8:52 am    Post subject:

Snake5, kamēr neatradīšu kādu citu piemēru par ēnām, kas ar visām 81 figūrām (starpcitu - animētām) turēs virs 50 FPS, neko nemainīšu.
Kāda starpība stencil ēnas vai kādas citas. Galvenais, ka rāda ēnas.
Tekstūru daudzumu (izņemot tās sīkās), vari atrast cepumu kārbas konkursa topikā. Laughing

Nezinu gan, vai tas piemērs no DirectX SDK par shadow volumes ir tik nepieejams, lai tu pats to nevarētu paskatīt (par to jau es izteicos iepriekš).

Tagad noris darbs pie button klases izstrādes, modeļu animācijas (cik nu cipariņam daudz vajag - pāris bones un aidā caur export).

Laikam būs jāmaina topiks un šis jāslēdz ciet. To, ko gribēju uzzināt, to uzzināju.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jan 27, 2009 3:20 pm    Post subject:

Cik zinu, ar shadowmapiem piemērs ir pat jau vecākos SDK, kur vēl nebija tā jaunā DX Frameworka, kādu tavos screenos redzu. Un, starp citu, kad tev būs shadowmapi, nevajadzēs animētiem modeļiem pārģenerēt kaut kādu izstieptu meshu, kāds vajadzīgs stencilēnām.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 8:20 am    Post subject:

Nu tad esi tik laipns un parādi man to piemēru!
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 11:41 am    Post subject:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/bb147372.aspx ?
(pirmais links gūglē uz keywordiem "directx sdk shadowmapping")
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 12:22 pm    Post subject:

This crap???

Nē, paldies! Ar tādu robainību nekas nav smuki.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 1:18 pm    Post subject:

Tā "robainība" ir tikai galējās robežās. Pie pareizi novietotiem shadowmapu gaismas avotiem, shadowmap projekciju matricas, nekāda robainība nebūs. Pie tam, papildus viltīgi pablurojot shadowmapa tekstūru, var itin viegli iegūt soft-shadows, kuriem robainība itin nemaz netraucēs. Veiksmi to pašu dabūt ar shadow volumjiem.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 2:43 pm    Post subject:

Iepostee luudzu skreenu kur var redzeet tos kaulinjus, lai var saprast par ko ir runa
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 2:51 pm    Post subject:

EDDY: THIS CRAP!!! Laughing
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 2:59 pm    Post subject:

Tu maz saproti, kas ir Shadow mape?

Ja tur ir viena apaļa bumba, tad vēl ok, bet tiklīdz tev būs 81 objekts, kas pie tam vēl kustēsies, tad būs noteikti čau.

Tu par izblurošanu runā tik veikli, ka liekas, ka tu varētu vienā dienā man uztaisīt to grafisko dzini.

Storm: Noteikti parādīšu, varbūt rīt.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday


Last edited by EDDY on Wed Jan 28, 2009 3:43 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 3 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group