|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 4:43 pm Post subject: |
|
CPU - Intel D820,
Videokarte - ATi HD3850 512 MB,
RAM - 2 X 512 MB 667 MHz GeiL 4-4-4-X CL
Pamatplate - GigaByte.
HDD - Samsung Spinpoint 160 GB.
Floppy - NULL. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 4:48 pm Post subject: |
|
bubu: ja tās ir stikla durvis (int tipa mainīgais), tad viegli izgāzt (kopēt datus).
ja metāla durvis ( struct big_t{ char spam[ 200000 ]; }; ), tad grūtāk.. :D
EDDY: negribi tagad nedaudz vairāk par pašu programmu (maybe kāds šeideru kods, vai tas, cik tekstūras runtaimā ielādē.. ) |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 4:50 pm Post subject: |
|
Stencile volumes - kāds vēl šeiders?
sneik - kāpēc dati jākopē? dati ir jāglabā. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 4:55 pm Post subject: |
|
50 fps liekas traki maz... kaut ko tu tur dari galiigi greizi.
Kas taas par gaismaam? Point?
Tie sudoku kaulinji kaa peec modelja izskataas, visi vienaadi, mainaas tikai cipars (iegraveets/tekstuura?) ? _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 5:02 pm Post subject: |
|
Heh. Skaidrs. 81 figūra.. Man neliekas, ka stencilēnas būtu piemērotas šajā gadījumā..
Un ar datu vienkāršu glabāšanu naudu nopelnīt nevar. Tāpat to reāli neizdarīsi, ja netiksi ārā no mājas.. Ja interesē mana pointeru - rokturu analoģija, tad piedāvāju to apspriest citur (piemēram pa PM), jo šitā skaidrojoties varētu sarakstīt normāla izmēra tekstu.. |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Mon Jan 26, 2009 9:38 pm Post subject: |
|
oh my god velreiz
joprojam nekas nav mainijies _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 8:52 am Post subject: |
|
Snake5, kamēr neatradīšu kādu citu piemēru par ēnām, kas ar visām 81 figūrām (starpcitu - animētām) turēs virs 50 FPS, neko nemainīšu.
Kāda starpība stencil ēnas vai kādas citas. Galvenais, ka rāda ēnas.
Tekstūru daudzumu (izņemot tās sīkās), vari atrast cepumu kārbas konkursa topikā.
Nezinu gan, vai tas piemērs no DirectX SDK par shadow volumes ir tik nepieejams, lai tu pats to nevarētu paskatīt (par to jau es izteicos iepriekš).
Tagad noris darbs pie button klases izstrādes, modeļu animācijas (cik nu cipariņam daudz vajag - pāris bones un aidā caur export).
Laikam būs jāmaina topiks un šis jāslēdz ciet. To, ko gribēju uzzināt, to uzzināju. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jan 27, 2009 3:20 pm Post subject: |
|
Cik zinu, ar shadowmapiem piemērs ir pat jau vecākos SDK, kur vēl nebija tā jaunā DX Frameworka, kādu tavos screenos redzu. Un, starp citu, kad tev būs shadowmapi, nevajadzēs animētiem modeļiem pārģenerēt kaut kādu izstieptu meshu, kāds vajadzīgs stencilēnām. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 8:20 am Post subject: |
|
Nu tad esi tik laipns un parādi man to piemēru! _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 12:22 pm Post subject: |
|
This crap???
Nē, paldies! Ar tādu robainību nekas nav smuki. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 1:18 pm Post subject: |
|
Tā "robainība" ir tikai galējās robežās. Pie pareizi novietotiem shadowmapu gaismas avotiem, shadowmap projekciju matricas, nekāda robainība nebūs. Pie tam, papildus viltīgi pablurojot shadowmapa tekstūru, var itin viegli iegūt soft-shadows, kuriem robainība itin nemaz netraucēs. Veiksmi to pašu dabūt ar shadow volumjiem. |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 2:51 pm Post subject: |
|
EDDY: THIS CRAP!!! |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jan 28, 2009 2:59 pm Post subject: |
|
Tu maz saproti, kas ir Shadow mape?
Ja tur ir viena apaļa bumba, tad vēl ok, bet tiklīdz tev būs 81 objekts, kas pie tam vēl kustēsies, tad būs noteikti čau.
Tu par izblurošanu runā tik veikli, ka liekas, ka tu varētu vienā dienā man uztaisīt to grafisko dzini.
Storm: Noteikti parādīšu, varbūt rīt. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Last edited by EDDY on Wed Jan 28, 2009 3:43 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|