dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Divi jautājumi par DirectX
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 3:03 pm    Post subject:

Ok, gaidiisu piemeeru.

Btw shadowmapei ir 100x vairaak vienalga par objektu skaitu nekaa stencil un ja veel tu animee uz GPU ar saderi, nevis ar CPU, tad performance buus looti laba + smukas eenas.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 3:46 pm    Post subject:

Quote:
Tu maz saprotu, kas ir Shadow mape?

Nu es saprotu. Bet kāds tev no tā labums?

EDDY wrote:
Tu par izblurošanu runā tik veikli, ka liekas, ka tu varētu vienā dienā man uztaisīt to grafisko dzini.

Kāds blur'ošanai sakars ar dzini?

EDDY wrote:
]tad būs noteikti čau

Tev varbūt, bet ne jau datoram..

Secinājums: pamēģini. Pagaidām izskatās, ka tu tikai pīksti pretī, lietojot šausmīgi dīvainus argumentus (blur=dzinis, piemēram), tajā pašā laikā pat nesaprotot, pret ko tu tur cīnies..
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 3:46 pm    Post subject:

Storm: To es saprotu ...
Protams, varētu nelikt ēnas, bet gan ambient occlusion. Bija tāds piemērs.
Jautājums, vai to scēnu pavilks ...

Snake5: Blur ir gabaliņš no grafiskā dziņa. Tāpat kā ēnas un šeideri. Es nepīkstu pretī. Pirms es pieteicu savu spēli, es mēnešiem ilgi meklēju (ne jau katru dienu) kādu normālu piemēru par soft ēnām.
Tā arī neatradu. Ja kādu atradu, tad to nevarēja nokompilēt.
Bet, ja nevar nokompilēt, tad tas man neder.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 4:22 pm    Post subject:

EDDY wrote:
[
Snake5: Blur ir gabaliņš no grafiskā dziņa. Tāpat kā ēnas un šeideri. Es nepīkstu pretī. Pirms es pieteicu savu spēli, es mēnešiem ilgi meklēju (ne jau katru dienu) kādu normālu piemēru par soft ēnām.
Tā arī neatradu. Ja kādu atradu, tad to nevarēja nokompilēt.
Bet, ja nevar nokompilēt, tad tas man neder.


Normals piemeers ir tad ja var cut&paste un pasam nekas nav jaadara Laughing
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 4:47 pm    Post subject:

EDDY wrote:

Tā arī neatradu. Ja kādu atradu, tad to nevarēja nokompilēt.
Bet, ja nevar nokompilēt, tad tas man neder.


Dienas citāts. Laughing

EDDY, tu pirmo dienu ar Direct3D strādā (ka nevarētu izlabot ar Direct3D saistītās kļūdas? Pirmo dienu ar C++/WinAPI (ka nevarētu izlabot ne-ar-Direct3D saistītās kļūdas? Pirmo dienu ar šo forumu (ka nevarētu uzprasīt mums)? Very Happy


Last edited by snake5 on Wed Jan 28, 2009 4:50 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 4:49 pm    Post subject:

A vot ir nē.
Man galvenais, lai to piemēru var nokompilēt. Tad tu zini, ka visi header faili un bibliotēkas ir savā vietā.

Nvidias piemērus nevar nokompilēt, lai gan exe faili ir (DirectX).
Tāatd nav vērts šos piemērus pat apskatīt.

Un ir daudz engines, kas prasa tādu pašu pieeju. Kā tad es varu izprast piemēra jēgu, ja nav kopējās bildes?
Tieši no tā darbojošā piemēru es varu redzēt, kā viss mainās, varu samazināt koda apmēru, izgriežot visu lieko un piemērot savai spēlei.

Ko man līdz arī piemērs, kurš ir adaptēts lodes formai un kura normāles tiek rēķināats pēc kaut kādas tur formulas lodei? :roll:

Snake5: Protams, var teikt arī, ka pirmo dienu ar DirectX. Kā jau augstāk rakstiju, ja nekompilējas, tad ir čau. Nav jēgas tur zīlēt - kāpēc neiet. Viss it kā savās vietās.

Un te nav nekāda sakara ar to, vai tas ir DirectX, vai OpenGL.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday


Last edited by EDDY on Wed Jan 28, 2009 5:09 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 4:56 pm    Post subject:

Ghh, Edij, nezinu kā tu, bet es piemēros skatos uz kodu un algoritmiem/tehniku, ko tas demonstrē. Izlasu, saprotu, un tad realizēju savā kodā tā, kā man tas ir ērtāk. Man piemēram visai vienalga, kādā vidē tas rakstīts, kompilējas vai nē - ka tik algoritms korekti izskaidrots/parādīts.
Dabiski, ka ar jaunāko versiju SDK, bibliotēkām un kompilatoriem, vai jaunākajām videokartēm, vecāki tutoriāļi un piemēri var nekompilēties un nestrādāt. Neviens 100% forward-compatible kodu nevar uzrakstīt. Tu taču negaidi, ka vecas DOS 16-bitīgas programmas strādās zem Windows Vista bez problēmām?

EDDY wrote:
Kā jau augstāk rakstiju, ja nekompilējas, tad ir čau. Nav jēgas tur zīlēt - kāpēc neiet. Viss it kā savās vietās.

Tev tā nešķiet pretruna? Man jau gan šķiet, ja kas nekompilējas, tad kautkas nav vietā (headeri, lib, vai līkās rokas ;)
Es katrā ziņā, neesmu saskāries ar ATI, Nvidia vai DirectX SDK piemēru, kuru es nevarētu nokompilēt.


Last edited by bubu on Wed Jan 28, 2009 4:59 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 4:58 pm    Post subject:

Dziņa piemēri.. (it īpaši dziņa ar enableShadowMap( bool bTrue ) memberfunkciju mesh'iem) Very Happy
nVidia piemēri.. kāpēc tos vispār aiztikt, ja atradi sev vajadzīgo iekš DirectX SDK? Tie pietam prasa nVidias libu.. (dažiem ar to lietošanu ir problēmas.. Very Happy ) ATI btw arī daudz piemēru pat no vecākiem laikiem, pietam ar tīru Direct3D.

Quote:
Ko man līdz arī piemērs, kurš ir adaptēts lodes formai un kura normāles tiek rēķināats pēc kaut kādas tur formulas lodei?

Ja kādu divu pirkstu attālums vienam no otra ir vienāds ar attālumu starp taustiņiem Ctrl un C, un tajā pašā laikā vēl kādi rokas pirksti ir attālumā vienādā ar Ctrl un V attālumu, tad neko.. (nav runa par konkrēto piemēru, bet vispār)

Un..
EDDY, varbūt tu nezināji, bet visai "spēlei" kodu nevarēs no kaut kādas citas nokopēt.. mācies domāt, nav tev 80, galvai *būtu* jāstrādā Very Happy
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 5:23 pm    Post subject:

Tur tā lieta, ka tie nVidia piemēri prasa to bibliotēku un atbilstošus dll.
Ja būtu viens API un viena platforma, tad jau es sēdētu klusu un nečīkstētu. Wink

Labi, rīt jauna diena.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 28, 2009 5:26 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Ja būtu viens API un viena platforma

Direct3D un Windows.
Vispār jau neviens tev neprasa aiztikt "kruto" nVidia SDK. Novelc vismaz ATI RenderMonkey, to gan jau ātri sapratīsi - kā no tās koda un objektu čupas var dabūt savu efektu.. + vēl tur dažādi piemēri..
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 24, 2009 9:12 am    Post subject:

Te: http://www.2shared.com/file/5162465/b6fc05db/Sudokus.html

... var atrast kodu tam nelaimīgam manam (copy-paste) piemēram.
Jūsu uzdevums - atrast kļūdu.

Uzmanību - kompilējot var uzkārties dators. Tad parasti palīdz, ja spiež uz Enter vai datora restarts. Nepastāv iespējas palaist debuger, dators gaida un nereaģē.

Tas, kurš atradīs kļūdu un paskaidros man, ko esmu tur izlaidis, dabūs veselu kasti cepumus (ar visu kārbu Wink ).
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Tue Mar 24, 2009 10:20 am    Post subject:

compile time:

Code:
source\cgameapp.cpp(343) : warning C4700: uninitialized local variable 'g_pd3dDevice' used


pielabojot kodu - run time:

Code:
D3DX: D3DXIntersect: Position field required on input mesh to be calculate intersections from


varbuut tomeer paseedi papeeti piemeerus/etc

un iespeejams ka esi kauko tik unikaalu saliecis ar windu/studiju ka kompileejoties uzkaraas taa ka vajaga kasti restarteet - ozh peec reaali liikaam rokaam imho
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 24, 2009 10:48 am    Post subject:

Neko unikālu neesmu licis.
Te ir tā problēma, ka tā D3DXIntersect() funkcija prasa man konkrētu mesh. Bet kurš ir konkrēts mesh? Tā kopija jeb instance, jeb tas mesh, kas tiek ielādēts kā galvenais mesh?

Ar matricām tur ir ok?

--------------
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Tue Mar 24, 2009 11:03 am    Post subject:

konkreets meshs ir meshs pret kuru tu gribi izveikt pickingu
ja gribi pret visiem tad jaasauc ir pret visiem meshiem
es taa arii nesapratu perkee tu tur kopee meshu - imho lieks overheads - meshs jau tev taksh ir - perkee kopiju veidot pret kuru pickingu veikt?
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Mar 24, 2009 11:20 am    Post subject:

Kopija ir vajadzīga, jeb kā tad no cipara 1 man dabūt kopiju? Man kopija vajag. Protams, varu zīmēt to pašu 1, bet ar citām kooridnātēm.

Nu, bet redzi, scēnā neviens nezin kā tie cipari tur sakārtosies.
Tāpēc man katru reizi šī intersection funkcija jāmaina, kad parādās kāds mesh?

Ja pieņem, ka pirmais parametrs funkcijai ir kaut kāds mesh, tad ko tur likt? Es nevaru likt for ciklu.

Šķiet, ka labāk palikt pie konsoles varianta, ar bultiņām.
Kaut vai, ja sanāks, pārkodēšu pa vasaru uz DirectX.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Microsoft DirectX All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Page 4 of 9

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group