|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 8:22 am Post subject: Sudoku puzzle 3D |
|
Tāks, šeit tagad runāsim ap un par šo spēli.
No grafiskā dizaina puses šādi varētu izskatīties spēles vide.
Doti divi attēli.
1. Bilde:
2. Bilde:
Protams, pie objektiem tiks strādāts ar vairāk tādu multenisku pieskaņu un pēc iespējas mazāk poligoniem.
Pašlaik strādā 3 gaismas. Nu jā, nav diez ko smuki ar tām stencil ēnām, bet nu meklēšu citus ceļus. Ja neatradīšu (vai negribēšu atrast slinkuma dēļ), tad palikšu pie šā varianta.
Pagaidam visi 5-nieki veido kopā pie 35 MB kā *.X faila. Saprotams, ka tas neder, jo katram objektam ir jābūt brīvam ..
P.S. Pat brīnos, ka DirectX atbalsta latviešu valodiņu ... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
anggelus
Joined: 23 Feb 2005 Posts: 383 Location: Rīga (LV)
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 9:16 am Post subject: |
|
shitaadaam speeleem labaak taisi taa ka viens gaismas avots emitee eenas, paareejie bez eenaam, izskatiisies labaak un neprasis tik daudz resursus.
Un ja tie piecinieji visi vienaadi tad var renderent viena piecinieka daudz instances, tas ai ir dauzd aatraak. Skaties dx piemeerus, tur laikam bija par instanceem. _________________ No comprendo lo que dice. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 9:29 am Post subject: |
|
Nē, visi piecinieki nebūs piecinieki.
Es tikai parādiju kā aptuveni varētu izskatīties spēles vide no dizaina viedokļa.
Pēc noteikumiem sanāk, ka katrs no skaitļiem no 1 līdz 9 būs uz laukuma redzams galā 9 instancēs.
Paskatīšu tavu ieteikumu par gaismām. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 11:43 am Post subject: |
|
Man galīgi nepatīk šis skats. Pārāk daudz viena veida ciparu - vienkārši grūti koncentrēties uz vajadzīgo. EDDY, nepārspīlē, nav te nekāds kinematogrāfiskais kvests, kur vajag kameru iepīt hvzkur..
Varbūt pamēģini atstāt dēli 3d, bet ciparus iespiest katrā kvadrātā un pagriezt spēlētāja virzienā. Galvenais, ko vajag izdarīt - ciparus novietot tā, lai tie nepārklātos, citādāk cietīs gameplay.
Stencilēnas tur izskatās vienkārši bezjēdzīgi & pretīgi. Tur der tikai superlabi izblurota shadowmape un tikai no vienas gaismas, nekas cits.
Tad vēl paši piecnieki neforši. Gribētos ar ne tik apaļiem stūriem. Un citā krāsā, ne kanalizācijas sūdu krāsā.
Ā, un vēl kas - neaizraujies ar gaismu un ēnu efektiem, labāk paņem kādu particle efektu labu uztaisi. Bet ņem vērā, ka tur nevajag patstāvīgos particle efektus (vispār jau vajag, bet neiesaku, jo ar šiem var viegli pārspīlēt), bet tos, kuri rodas, kad spēlētājs izdara kaut ko, un tiem jābūt tik labiem, lai spēlētājs gribētu tos redzēt, bet tie, protams, nedrīkst traucēt gameplay'am. |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 11:58 am Post subject: |
|
Ja cipariem uzliktu glow'u man liktos kruta arī šitā. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 12:12 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | Tad vēl paši piecnieki neforši. |
Es jau rakstiju, ka pie objektiem tiks strādāts.
snake5 wrote: | Varbūt pamēģini atstāt dēli 3d, bet ciparus iespiest katrā kvadrātā un pagriezt spēlētāja virzienā. |
Tu domā kā tekstūras?
snake5 wrote: | Stencilēnas tur izskatās vienkārši bezjēdzīgi & pretīgi. |
Piekrītu, davai iedod piemēru ar blurētām ēnām uz DirectX.
snake5 wrote: | labāk paņem kādu particle efektu labu uztaisi. |
Mēģināšu, ja sanāks laika un dators neaizrīsies ar FPS.
Kamazs wrote: | Ja cipariem uzliktu glow'u man liktos kruta arī šitā. |
Jā, tas bija paredzēts dizainprofila dokumentā. Mēģināšu arī to iepīt. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 12:32 pm Post subject: |
|
A kā izskatītos, ja kameru uzliktu augstāk un ciparus noliktu guļus?
Imho šādā kameras rakursā, ka tas ir tev tagad, ir grūti pārskatīt laukumu, ja tas ir daudzmaz aizpildīts. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 12:54 pm Post subject: |
|
Sākumā bija ideja, ka būs tā saucamā AI kamera, kas pati atradīs īsto rakursu. To nebūtu grūti izdarīt, jo ir zināms iezīmētā laukuma lielums un koordinātes.
Hmm, man te radās doma uztaisīt tādu fiktīvu video, kā tas varētu izskatīties spēlē.
Pie reizes, bubu, realizēšu arī tavu ideju. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 1:07 pm Post subject: |
|
Biju domājis apmēram šādi:
http://usera.imagecave.com/snake5/iblxd3.png
Varu arī tūlīt noblurot tās ēnas no DirectX SDK parauga.
EDIT: Netaisi dinamisko kameru, ja būs ar peli jāizvēlas cipars, kuru mainīt. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 1:34 pm Post subject: |
|
Nebūtu tas slikti, ja tu tā varētu.
Bet vai tas neietekmēs jau tā vājo perfomanci?
Lai gan, tad jau būs jāizmanto tikai viena spuldzīte. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 1:50 pm Post subject: |
|
Njaa, visiem baigaa maanija iziet uz trakaam grafiskajaam izvirtiibaam. Kaapeec nevareetu labaak to speeli padariit interesantu (neliekas, ka 3D sudokuvareetu buut baigi eerts)? Piemeeram, labaak uztaisi parastu 2D sudoku, bet taadu, kas peec izieshanas suuta rezultaatu serverim. Peec tam apkopo statistiku un paraadi speeleetaajam, cik cilveeku ir bijushi aatraaki par vinju utt. Manlieks tas buutu daudz interesantaak, kaa meerkjeet ar peli pa 3D laucinjiem. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 2:13 pm Post subject: |
|
elvman (El-Vee) wrote: | Manlieks tas buutu daudz interesantaak, kaa meerkjeet ar peli pa 3D laucinjiem. |
Bet arī 2D gadījumā tu mērķētu uz lauciņiem.
Ideja tev laba par to rezultātu apkopošanu. Bet vai es nenoraušos no konspirācij_māņiem, ka zogu viņu datus? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Jan 29, 2009 2:17 pm Post subject: |
|
"konspirācij_māņi" tavu spēli nemaz nevarēs palaist, jo viņi noteikti nelietos Windows (kas ir "konspirācij_māņu" bieds). |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 8:46 am Post subject: |
|
Nekā jauna te nav.
Te ir video
http://yy.lv/download.php?f=19098
(nekompresēts), kurā parāda kā var atrisināt nelielu problēmu.
Kāpēc gan nevarētu ierobežot kustību tikai pa apli, vai vispār atteikties no kustināšanas? Lai kamera pati izvēlās skatu.
Snake5, tavs uztraukums par kameru un peli nav skaidrs. Kāpēc tos nevar miksēt kopā?
Vakar papētījis, tomēr atradu veidu kā samazināt instances veidošanai paredzēto kodu. Izrādās shadow deklarācija nav jāklonē. Un tomēr ir problēma.
Code: | ID3DXMesh* g_pShadowMesh = NULL; |
Šeit katram objektam ir jātaisa sava instance. Bet to nevar darīt ar parasto array, jo ID3DXMesh ir struktūra, nevis klase. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jan 30, 2009 10:24 am Post subject: |
|
Pačukstēšu tev noslēpumu - C++'ā atšķirība starp klasēm un struktūrām (class un struct) ir tikai viena vienīga. Klasēm defaultā, ja to nenorāda savādāk, visi memberi ir privāti, bet struktūrām publiski. Arī struktūras var mantot, saturēt abstraktas, virtuālas metodes, utt... Klases un struktūras ir ekvivalentas. Nav nekādu citu atšķirību. Jebkuru class var aizstāt ar struct, ja sākumā norāda private: accessoru. Un tas pats uz otru pusi - jekuru struct keywordu var aizstāt ar calss, ja sākumā norāda public: accessoru. Ja pats vienmēr norāda savus accesosrus, tad vispār nav nekādas semantiskas atšķirības starp class un struct.
Tavas problēmas ar instancēm, klonēšanu, un tagad "parastiem array'iem" man par visiem 100% nav skaidras? Ko tieši tu nevari izdarīt? Godīgi saku - nesaprotu.
Last edited by bubu on Fri Jan 30, 2009 10:26 am; edited 2 times in total |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|