dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Sudoku puzzle 3D
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 10:25 am    Post subject:

EDDY wrote:

Šeit katram objektam ir jātaisa sava instance. Bet to nevar darīt ar parasto array, jo ID3DXMesh ir struktūra, nevis klase.


gadiijumaa nevajaga pirms kautko shaadu veidot (es domaaju projektu) tomeer c pamatus pamaaciities?
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 10:36 am    Post subject:

Es domāju, ka nē. Tieši veidojot spēli, var iemācīties visas lietas vienkopus.

Ja jau tu uzskati, ka ir risinājums, tad padalies, bet nevajag moralizēt. :roll:

Edit: bubu, ja tev sanāk laika pa brīvdienām, tad izdari sekojošo:

pārveido DirectX SDK esošo piemēru "ShadowVolumes" tādā veidā, lai es varētu ielikt 10 dažādus objektus, ar X paplašinājumu.

Tad nu man būs skaidrs, kā to izdarīt, neveidojot garās koda rindas.
Es mācos no piemēriem. Domāju, ka tas tev aizņems nieka pāris minūtes.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 11:55 am    Post subject:

Tagad tāds jautājums auditorijai.

Ir divi veidi kā veidot spēles procesu:
1. Ar šamukšanos - ir noslēpts šablons ar cipariem un, kad lietotājs izvēlas spiest uz kādu kvadrātiņu, notiek pārbaude. Ja teiksim šablonā ir skaitlis četri, tad lietotājam jāspiež uz klaviatūras skaitlis četri.

2. Programma pati ģenerē kādu situāciju, atbilstoši noteikumiem. Pati pārbauda visas iespējamās kombinācijas.

Protams, masīvi ar līmeņiem neaizņem daudz vietas un tos var iepīt pašā programmā. Spēlētājs tā arī nekad neuzzinās, vai kāds viņu šmauc, vai ne.

Vai ir vērts tā šmaukt spēlētāju, viņam pašam to nezinot?

Cik atceros, Giga savā puzzles spēlē veidoja līmeņus ar šo metodi, nevis dators pats uzģenerēja līmeni.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 12:15 pm    Post subject:

EDDY wrote:
pārveido DirectX SDK esošo piemēru "ShadowVolumes" tādā veidā, lai es varētu ielikt 10 dažādus objektus, ar X paplašinājumu.

Shadow volumes ir pagātne, neviens mūsdienās to modernām spēlēm nepielieto :) Neuzskatu, ka ir jēga ar to čakarēties.

Par to šmaukšanos - wtf? Kāda tad sudoku jēga, ja tur randomā kautkas mainīsies? Tas vairs nebūs nekāds sudoku. Soudoku jēga, jau ir pareizi izdomāt ciparus, kur salikt. Sākoties līmenim uzģenerē un atklāj dažus ciparus (atkarībā no grūtības pakāpes) un tad šo variantu arī statiski lieto.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 12:27 pm    Post subject:

Modernā spēle? Laughing
Ko tad mūsdienās izmanto? Shader model 4.1 ar 20 FPS? Tone mapping?
Global illumination vai ambient occlusion?

Runa te neiet par ēnu tehnoloģiju, bet gan par to, kā struktūrai iedot instances. Ja nav, tad nav ... Confused
-------------------------------
Par to šmaukšanos tu laikam nepareizi saprati. Te apskatu divus variantus: kad dators visu saģenerē pēc noteikumiem un kad visi līmeņi tiek glabāti kodā jau iepriekš.

Kāda starpība? Ļoti liela. Vieglāk būs to realizēt, nekā funktierēt algoritmus. Var jau skatīties citu spēļu kodu un štukot ...
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 12:33 pm    Post subject:

EDDY wrote:
kā struktūrai iedot instances.

Say what?

Quote:
Par to šmaukšanos tu laikam nepareizi saprati. Te apskatu divus variantus: kad dators visu saģenerē pēc noteikumiem un kad visi līmeņi tiek glabāti kodā jau iepriekš.

Ah, ok, tagad sapratu. Nu dari kā tev ērtāk. Es tos līmeņus ģenerētu (soduku ir ļoti viegli ielikt ģenerācijas algoritmā grūtību). Tā būtu daudz vairāk iespēju. Citādi spēlētājs izspēlēs tavus pieglabātos līmeņus un viss. Spēle vairs nebūs interese, jo viņš jau atbildi zinās.

Algoritms ir ļoti vienkāršs, pats kādreiz rakstīju. Pameklē Dancing-Links.
Back to top
View user's profile Send e-mail
DeRatizators



Joined: 27 Apr 2006
Posts: 492

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 12:35 pm    Post subject:

Jā, netikai bubu "nepareizi saprata"...

Šajā forumā trūkst "dauzīšanās ar pauri sienā" sejiņas.
_________________
Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 12:57 pm    Post subject:

DeRatizators wrote:
Šajā forumā trūkst "dauzīšanās ar pauri sienā" sejiņas.


Tas tiesa ...
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 1:09 pm    Post subject:

Quote:
Ko tad mūsdienās izmanto? Shader model 4.1 ar 20 FPS? Tone mapping?

Tak tev jau pirmiit pateica, ka ir taadas shadowmapes, kas buus daudz aatraakas un preciizaakas par stencil eenaam.

P.S. Ok, pie milziiga attaaluma no gaismas, var paraadiities probleemas ar izshkjirtspeeju, bet ir dazhaadi risinaajumi, taapeec jau nevajag izmantot akmens laikmeta tehnoloģiju.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 1:37 pm    Post subject:

Es jau nesaku, ka tas ir slikti, vai galīgi garām. Vienkārši neesmu manījis divus zaķus reizē: bez artefaktiem + labs ātrums. Pagaidam tikai tas shadowvolume ir kā variants.

Es par to laiku uztaisīšu spēlējamu piemēru ....
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 2:07 pm    Post subject:

no saakuma uztaisi STRAADAAJOSHU ar artefaktiem un tikai tad sac domaat kaut ko vairak.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 2:41 pm    Post subject:

Un tad visu pārtaisi, ne?
Kāds labums no tā visa?

Ok, šodienai pietiks, pirmdien jauna diena.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 2:43 pm    Post subject:

nekas nav japartaisa. Bus tev "nesmukaas" shadow mapes ar "artifaktiem".
Pec tam vienigais kas atliek ir uzrakstit shaderi kas vinjas izbluro un uzreiz viss izskatas smuki.
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 4:36 pm    Post subject:

Quote:
Snake5, tavs uztraukums par kameru un peli nav skaidrs. Kāpēc tos nevar miksēt kopā?

Apgriežam jautājumu otrādi un pamēģini atbildēt: Kāda jēga no kustīgas kameras, kad ar peli (un ar tādu kameru jau) jātēmē pa lauciņiem? Nejauc tač' sudoku ar kinematogrāfisko kvestu! Sudoku mērķis ir atrast/uzminēt pareizos ciparus, nevis pārbaudīt, cik ilgi spēlētājs ar dziļu riebumu pret spēli izturēs kameras "čakarēšanos".
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 4:46 pm    Post subject:

IMO 3D šajā gadījumā ir šīs spēles pievienotā vērtība.

2D plakanus sudoku tu var spēlēt pa labi un pa kreisi visu dienu kaut vai Flash'ā. Es pēc tādiem nealkstu. Tomēr, ja EDDY uztaisīs glīšu 3D Sudoku, kur kamera varbūt pat būs kontrolējama, domāju, varētu būt interesanti iečekot. Un tad jau tā lietošanas ērtība mazliet sekundāra.

Tiesa, šajā gadījumā man būtu par maz ar vienkāršiem 3D modeļiem, gribētos smukus efektus utt..
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, ... 19, 20, 21  Next
Page 2 of 21

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group