dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

#1714
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 12:48 am    Post subject:

Par otimizaacijaam runaajot, vai tu snake zinaaji (retorisks jautaajums, protams) ka lietojot jaunaaku sader model versiju var ieguut lielas optimizaacijas un ka lietojot zemaakas versijas tev no siim optimizaacijaam ir jaatsakaas un rezultaataa tiek ieguuts leenaaks galaprodukts? Razz

Diemzeel snake tev ir jaasaprot ka 2009 gadaa neviens to veco fx5200 vairs neatbalstiis... Un patiesiibaa visiem normaaliem cilveekiem ir PILNIIGI vienalga ka vinju speele neies uz kaut kaadaam 5 seerijas kareem, netici? Very Happy Nu labi, lai tad tev tiek tas gods, luudzu, taisi visu taa lai iet uz 5200, gogo, grafika nu... diffuse tekstuuras... 3D... vertex gaismas... eenas... hmmm... vareetu iztikt bez eenaam vai kaadu jauku eenu ar asaam/robainaam malaam veel var atljauties.. laikam... effekti... nekaadi, nevelk, un labi vien ir jo taapat nemaaki taisiit neko vairaak par ieprieksmineeto ! Takaa nu uz prieksu, lai tev veicas! Tiekamies uz DX11!
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 8:24 am    Post subject:

Klīst baumas, ka DirectX 10 daudzi ignorē dēļ tā neērtuma.
Situāciju var mainīt tikai DirectX 11, kas būs uz tā jaunā Windows 7.

Par kartēm runājot, vislielākā problēma jau ir tiem, kam dators ir kā notebook, jo tur bieži vien grafiskais adaptērs ir no sērijas "OpenGL 2.0 non compatible", bet DirectX 9 piemēri iet kā radīti.

Nu nav jau tas DirectX tik sarežģīts. Visu laiku maļos vēl pa tām matricām.
Saprotu, ka WORLD ir domāts pašam modelim un tas pārveido no object space uz world space. VIEW matrica ir kā kamera. Bet PROJECTION ir kā lēcas. It kā viss skaidrs, bet tomēr, kad sāk reizināt un rodās visādi hibrīdi, ķipa - Projectionview, tad nu sākās dubļu vanna.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 10:36 am    Post subject:

Nu nez, man gan D3D10 šķiet tieši ļoti ērts - jo tur viss nevajadzīgais izsviests ārā un atlikušais salikts loģiskos plauktiņos atbilstoši hardwares darbības principiem.

Un D3D11 ir stingra D3D10 virskopa. Tb D3D11 = D3D10 + papildus fīčas. Neko daudz fundamentāli tas nemaina, tik pieliek papildu iespējas klāt. Ja tev D3D10 šķiet neērts, tad D3D11 liksies vēl neērtāks.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 11:02 am    Post subject:

Tāpēc jau tās ir tikai baumas. Lasīju par tām vienā žurnālā.
Varbūt vaina ir arī tajā, ka DirectX 10 ir tikai Vistai, no kuras bēg lielākā daļa spēļu izstrādātāju. Kāpēc tad tās spēles ir ļoti maz?

Nekādus nodokļus jau par tā DirectX 10 lietošanu nav jāmaksā.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 4:34 pm    Post subject:

Tie, kas vēl bēg no D3D10, pareizi arī dara. Lielākā daļa DX10 lietojošo spēļu ir ar DX9 līmeņa grafiku, kura iegrūsta 10tajā, lai tik tas krutais DX10 parādītos un produkts izskatītos foršāk.

Quote:
bet tomēr, kad sāk reizināt un rodās visādi hibrīdi, ķipa - Projectionview, tad nu sākās dubļu vanna.

Kāpēc negribi vienkārši sareizināt pareizā secībā?
matWVP = matWorld * matView * matProjection;

Quote:
un labi vien ir jo taapat nemaaki taisiit neko vairaak par ieprieksmineeto

Tāda sajūta, ka no grafikas jautājumiem zini ļoti maz. Esi spēlējis Mirror's Edge? Viens vārds: lightmapes. Būtu papētījis vecās spēles (ne jau 2008. gada, bet 1998. un vecākas), zinātu, cik daudz var panākt ar preprocesētiem efektiem. Daudzās mūsdienu spēlēs pat particle efekti ir pre-procesēti tad, kad tie draud nenormāli daudz reizes pārzīmēt ekrānu vai saturēt ap miljonu partikļu.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 4:52 pm    Post subject:

snake5 wrote:
..., kura iegrūsta 10tajā, lai tik tas krutais DX10 parādītos un produkts izskatītos foršāk.


Nu, nu, ne jau visu var mērīt pēc vienas lecamauklas.
Crysis, Bioshock, Call of Juarez, Microsoft® Flight Simulator X .. tie ir DirectX 10.

Grid, Lost Planet - tie ir arī DirectX 10, bet ar DirectX 9 grafiku.

Skaitam spēles -
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_games_with_DirectX_10_support
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 5:12 pm    Post subject:

Jā, lol, lietosim vecākas versijas tikai tapēc, ka var veco izmantot. Tā jau ir stagnācija..
Cik d3d10 paņēmos likās foršs, neredzu iemeslu lietot vecākus d3d...ja cilvēks nevar nopirkt vkarti kaut vai pa 20ls, lai atbalstītu jaunās tehnoloģijas. Tad šādi cilvēki noteikti nebūtu mērķaditorija, jo viņš visdrīzāk to spēli arī nokačātu torrentos nevis nopirktu.

tb. Esmu tikai par, ka izravē visas neglitās implementācijas. Raytracings ir ideals šajā gadijūmā - viss ir eleganti.

tb2. Kamēr pārējie taisīs high-performance, less-pain-in-the-ass dx11 aplikācijas(piem. izmantojot multi-threadingu), tikmer snake5 centīsies priekš torrent lietotājiem adarināt to visu ar samužgātu un less-performance risinājumiem. Good, good.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 5:21 pm    Post subject:

Jap, pagaidīsim DirectX 11 un Windows 7.
Negribās kaut kā tagad pirkt Vista tikai dēļ DirectX 10. Laughing
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 5:33 pm    Post subject:

snake5 wrote:
Tie, kas vēl bēg no D3D10, pareizi arī dara. Lielākā daļa DX10 lietojošo spēļu ir ar DX9 līmeņa grafiku, kura iegrūsta 10tajā, lai tik tas krutais DX10 parādītos un produkts izskatītos foršāk.


Tev to teikt nešķiet absurdi? Neizmantot tehnoloģiju X, tāpēc, ka kautkādi citi nemāk to izmantot? Nu lol. Ja pats māki, tad kur problēma to izmantot?
Tad jau ar automašīnām braukt arī nevar, jo ir cilvēki, kas ar tādām braucot ieskrien stabos, nositas vai sabrauc kādu.

Jau kuro reizi atkārtojos - SM, vai DX, vai OGL lielāku versiju numuri nenozīmē, ka automātiski dabūsi labāku grafiku. Tie ir tikai veids developerim/artistam kā vieglāk sazināties ar videokarti. Joprojām tu to nesaproti.

Ja kāds nemāk braukt ar automašīnas marku X, tad tas nenozīmē, ka X sūkā vai ir "neoptimizēta".
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Mar 25, 2009 5:52 pm    Post subject:

Es tikai saku, ka no D3D10 iespējām gandrīz nekādas jēgas nav. +D3D10 iet tikai uz Vistas.
Quote:
kā vieglāk sazināties ar videokarti

Nu šo jau var ar popmūziku salīdzināt. Bet abos gadījumos kvalitāte neuzlabojas. Ja pats māku to lietot, man ir OK. Bet c'mon, liela daļa neprot. Tieši es nedomāju, ka lielāks cipars - labāka grafika, bet citi gan.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 8:33 am    Post subject:

Kā no DirectX 10 nav jēgas? What that all about? Confused
Varbūt pateiksi, ka arī no DirectX 11 nav jēgas mums nekādas?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 10:31 am    Post subject:

Jā, no DX11 nav nekādas jēgas (patlaban). Jo pagaidām vēl neeksistē hardware, kas to atbalsta.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 10:39 am    Post subject:

Bet software emulācijā tak var, vai ne?
Citādi jau Microsoft mums nerādītu exe failus un tādu dll ar skaitli 11 jau nebūtu.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 10:48 am    Post subject:

Jau atkal kādam patīk neizlasīt..
Quote:
no D3D10 iespējām gandrīz nekādas jēgas nav

DX11 gan izskatās labāks, bet tas būs tikai ar Win7..

EDIT: kāda jēga no jaunāko D3D versiju emulācijas, ja tajās stāv tikai sarežģītāka un lēnāka (priekš CPU) renderēšanas sistēma?
Back to top
View user's profile Visit poster's website
anggelus



Joined: 23 Feb 2005
Posts: 383
Location: Rīga (LV)

PostPosted: Thu Mar 26, 2009 11:51 am    Post subject:

a kada jeega vispar no jaunakiem DX, var tacu lietot ari DX7 Very Happy
_________________
No comprendo lo que dice.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
Page 3 of 5

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group