View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mikelis
Joined: 12 Mar 2009 Posts: 12 Location: Latvija
|
Posted: Wed May 06, 2009 1:20 pm Post subject: Formula risinājumam |
|
Ir lode un ir kubs. Vai kāds nezina kāda ir formula, lai es varētu kubu novietot uz lodes, tā lai tas ideāli piegūltu tai klāt.
Kā saka: viens attēls var aizvietot miljoniem vārdu
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed May 06, 2009 1:46 pm Post subject: |
|
Kāda veida formulu?
Tilpumu? Boolean saskaitošo laukuma kopsummu? Pseidokodu, lai to varētu realizēt kā DirectX aplikāciju?
Izsakies skaidrāk.
Jebšu tev vajag kuba laukumu uzzināt, kad tas ir ar ieliekumu vienā no pusēm novietots uz lodes. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
mikelis
Joined: 12 Mar 2009 Posts: 12 Location: Latvija
|
Posted: Wed May 06, 2009 2:14 pm Post subject: |
|
Der jebkas. Viss labāk jau būtu pseidokods, bet matemātiskā formula arī nenāktu pa skādi. Es pašlaik esmu nonācis strupceļā.
Reāli man vajag novietot kubu 3d telpā norotējot, pārvietotjot to tā lai viņš ideāli piegulētu kādam lodes segmentam, punktam, koardinātai.
Piemēram es izvēlos uz lodes kaut kādu punktu (piemēram ar peli) un tad kubs novietojas tajā punktā.
Es jau meklēju googlē, bet nezināju kā pareizi noformulēt jautājumu :(
Man to formulu vajag realizēt flash aplikācijā.
Atradu labu piemēru http://ario.uuuq.com/bumba.swf
Var redzēt kā tā ass braukā pa lodes virsu sekojot pelei. |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Wed May 06, 2009 3:07 pm Post subject: |
|
Velc nogriezni no lodes centra lidz vietai no kuras gribi likt taisnsturi (tavaa gadiijumaa taa laikam buus kamera).
Atzime punktu uz shii nogriezhnja, kas ir vienads ar lodes radiusu un velc shajaa punktaa perpendikulu. Taa tev buus viena mala tavam kubam.
_________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed May 06, 2009 3:11 pm Post subject: |
|
Nu tai piemērā jau visa kalkulācija notiekās attiecībā pret esošo normāli, uz kuras no šķautnēm trāpījusi peles koordināte. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed May 06, 2009 3:24 pm Post subject: |
|
Kubs nekad ideāli nepieguls lodei. Kubs tikai pieskārsies vienā punktā lodei. |
|
Back to top |
|
|
mikelis
Joined: 12 Mar 2009 Posts: 12 Location: Latvija
|
Posted: Wed May 06, 2009 3:40 pm Post subject: |
|
Ideja vienkārša. Pamēģināšu |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed May 06, 2009 3:58 pm Post subject: |
|
bubu wrote: | Kubs nekad ideāli nepieguls lodei. Kubs tikai pieskārsies vienā punktā lodei. |
šoreiz tas ideālums ir proporcionāli apgriests lodes segmentu daudzumam.
Tas ir - jo mazāk segmentu lodei, jo precīzāk pieguļ kubs. Kā nekā segments ir šķautne, jeb normāle pret sfēras centru. :roll:
Nu ideāli jau protams - sfēras šķautnes laukumam jābūt vienādam ar kuba šķautnes laukumu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed May 06, 2009 4:10 pm Post subject: |
|
lodei segmenti?
sfēras šķautne?
šķautnes laukums? (wtf??)
Kas tad tie par jaundefinētiem terminiem?
"segments ir šķautne, jeb normāle pret sfēras centru" - pie šitā es vispār nomiru |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu May 07, 2009 7:42 am Post subject: |
|
Nu labi, labi, sauksim tos segmentus par šķēlēm (slices), ja tā gribās.
Segments tomēr ir kas cits. Labi, pazūdu .... _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
mikelis
Joined: 12 Mar 2009 Posts: 12 Location: Latvija
|
Posted: Thu May 07, 2009 10:21 am Post subject: |
|
Nu to, ka kubs pieskarsies vienā punktā zinu. Es to atrisināšu ar nelielu lodes radiusa samazināšanu matemātiskajos aprēķinos. Tjipa kubs bišķi ieies lodē |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Fri May 08, 2009 11:27 am Post subject: |
|
hmm! No mana skatpunkta tīri vienkārši. izrēķina leņķa atšķirību kubam pret lodi un ar ciklu uzskrien virsū lodei(pēc manas idejas) - kad notikusi kolīzija attālums izrēķināts. Tālāk jau tikai peles un pāris kos-sin rēķini. Citiem objektiem (ovāliem) būtu nepārtraukti jāpārrēķina attālums. Personīgi uz fleša es to nemācētu uzrakstīt, bet C valodās tas nav grūti. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Fri May 08, 2009 12:17 pm Post subject: |
|
Arrovs wrote: | hmm! No mana skatpunkta tīri vienkārši. izrēķina leņķa atšķirību kubam pret lodi un ar ciklu uzskrien virsū lodei(pēc manas idejas) - kad notikusi kolīzija attālums izrēķināts. Tālāk jau tikai peles un pāris kos-sin rēķini. Citiem objektiem (ovāliem) būtu nepārtraukti jāpārrēķina attālums. Personīgi uz fleša es to nemācētu uzrakstīt, bet C valodās tas nav grūti. |
Hmm, šim te ciklu ar kolīziju testiem ? Tas daudzko izskaidro.
BTW, attālums jau zināms. Vaitad elvman zīmējumā to neredz ? _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
|