View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 9:20 am Post subject: |
|
Nē, nu protams, ka kods nav tieši tāds, kā es to uzrakstīju. Visdrīzāk tas ir izmētāts pa vairākām funkcijām, kuras rakstītas ilgu gadu laikā no dažādiem programmētājiem, kur katrs nevar/nav laika zināt par citu rakstīto. Tāpēc arī rodās atkārta stāvokļu uzstādīšana. Funkcija A uzstāda stāvokli X un izsauc funkciju B, kura izsauc funkciju C, kura arī uzstāda stāvokli X un, piemēram, tad izsauc objekta zīmēšanu. No DirectX viedokļa stāvoklis X ticis uzstādīts divas reizes pēc kārtas pirms objekta zīmēšanas izsaukšanas. Lielos un ilgstošos projektos tas nav nekas neparasts. Un ne tikai geimdevā, arī citos "normālos" softos.
Kāpēc tev šķiet, ka PIX rāda ko nekorekti? Ja tiešām esi atradis bugu, tad reportē to Microsoft'am, lai izlabo. No tā visi būs ieguvēji. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 12:32 pm Post subject: |
|
Varbūt neesmu rihtīgi apskatījies help iekš tā pix, bet pētīt programmu pa kadram - tas ir mazliet boring. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 12:41 pm Post subject: |
|
Pēc world matricām beigās izskatījās, ka tur pielietota kaut kāda dīvaina sistēma, kura cenšas atpakaļ uzstādīt iepriekšējās matricas kā stekā. Laikam OpenGL kaut kā līdzīgi piedāvāja apieties ar matricām jau defaultā..
Quote: | Varbūt neesmu rihtīgi apskatījies help iekš tā pix, bet pētīt programmu pa kadram - tas ir mazliet boring. |
Salīdzini 3 kadrus, ja apmēram līdzīgi, pēti vienu. Ja pats zini, kā viss izskatās, un kuriem objektiem ir tāds trijstūru daudzums, kāds draw callos rādās, tad nemaz nav tik grūti debugot. Un ir arī iespēja savilkt visus resursus, kurus lietoja renderēšanā, lai redzētu, kurš objekts parādās/pazūd, kad zīmē/nezīmē konkrēto draw callu. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 1:18 pm Post subject: |
|
Tad nodebugo manu Sudoku programmu , tāpat azarta pēc. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 2:07 pm Post subject: |
|
Ohh, crap'iski.
Vispirms lielākā daļa koda ir:
SetTransform( WORLD );
SetMaterial();
SetTexture();
SetVertexDeclaration();
SetStreamSource();
SetIndices();
DrawIndexedPrimitive();
Puse no tā ir tava problēma, pie otras puses var vainot D3DX mesha klasi.
..Beigās izskatās visforšāk, bet tas laikam tāpēc, ka D3DXSprite šķiro pēc tekstūrām, ko ar fontiem kopā lietot ir bezjēdzīgi..
ir ļoti daudz IDirect3DTexture9::AddRef();
tad sāk rakstīt vertexu bufferī
tad ir daudz IDirect3DTexture9::Release();
un vēl dažās vietās ir dažas nevajadzīgas darbības, bet tas arī viss. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 2:19 pm Post subject: |
|
Nu tā varētu būt, jo katram objektam tak tiek dota WORLD matrica, katram objektam tiek dots SetMaterial. Par to nav jābrīnās.
D3DXSprite tiek lietot, lai tu redzētu savu tekstu caurspīdīgu! _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Apr 20, 2009 3:44 pm Post subject: |
|
Es neesmu pret D3DXSprite lietošanu, bet pret to, ka tu šķiro pēc tekstūrām. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 7:15 am Post subject: |
|
Kā es šķiroju pēc tekstūrām?
Katram .X objektam var būt vairākas tekstūras.
Tu varētu jautāt - kāpēc tev gandrīz pie katra ir Begin->Print->End, nevis
Begin .... kods ... End. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 11:47 am Post subject: |
|
??
Kādā beztēmā te X objekti?
It kā gāja runa par fontu zīmēšanu.. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 12:37 pm Post subject: |
|
Par kādu tekstūru šķirošanu tu runā? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 1:30 pm Post subject: |
|
To pašu.
ID3DXSprite::Begin
ar flagu D3DXSPRITE_SORT_TEXTURE |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 2:21 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | To pašu.
ID3DXSprite::Begin
ar flagu D3DXSPRITE_SORT_TEXTURE |
Un ko man tur būt likt? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Apr 22, 2009 3:19 pm Post subject: |
|
Drīzāk nelikt: D3DXSPRITE_SORT_TEXTURE
Fontam ir tikai viena tekstūra. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun May 03, 2009 11:27 pm Post subject: |
|
Velvet Assassin..
Vēl neesmu analizējis, bet nu pamanīju jau 2 dīvainas lietas:
- šeideris visiem objektiem viens (izskatās), bet dažreiz FPS ir zem 30 un augstākas kvalitātes šeideru dēļ bija zem 40 fps (kaut gan nezinu, kā ar tiem var vispār manu karti tā nomocīt..), ja uzlika zemākas kvalitātes šeiderus - FPS ap 60, grūti pat spriest, no kā atkarīgs, bet uz vietas nestāvēja...
- šeit, kur stealth un ēnas ir neatņemamas sastāvdaļas, ēnas var vienkārši izslēgt.. kārtējā ideja, kuras autora garīgā veselība ir apšaubāma.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
nulle
Joined: 31 Oct 2008 Posts: 1
|
Posted: Tue May 12, 2009 1:07 pm Post subject: |
|
Varbūt notestējiet kāds Saints Row 2 - sliktāko un neoptimizētāko portu ever... |
|
Back to top |
|
|
|