|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Pj..
Joined: 28 Jul 2009 Posts: 30 Location: Rīga -> ziepniekkalns
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 5:19 pm Post subject: 3Ds Max -> XNAnimation |
|
C#, XNA animācija nav tik viegli panākama bez noteiktas informācijas
Es pavadīju 4etras dienas meklēdams atbildi. Bet sāksim ar problēmu - XNAnimation, burtiski, sakropļo fbx formāta kaulus un animāciju -_-' Pie tam XNAnimation izmanto animācijas klipus, kur 3D max to nevar panākt ^^;;
*Protams var animēt arī caur blenderi, + taisīt animācijas klipus, tad eksportēt ar modificētu XNA .fbx failu. But i think blender sucks ._.
anywayz, back to topic. - risināšana - man vajadzēja ilgi pūlēties, bet es atradu, nē, drīzāk viens cilvēciņš man pateica par tādu lietu kā "kW xport" kurš eksportē .x formātā + tajā var uzrakstīt animācijas klipus. Very, very handy thing [paldies stormij] ^^;
http://www.kwxport.org/
Kā es zinu šeit ir maz XNA programmētāji, bet ceru ka es kaut vienam no tiem esmu saisinājis laiku meklēšanai - kā lai tas XNAnimation nekropļo animāciju (:
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 9:42 pm Post subject: |
|
XNAnimation visticamāk ne pie kā nav vainīgs. (to tak lietot ir vienkārši... http://www.ziggyware.com/readarticle.php?article_id=190 ..nezinu, vai tur vispār kaut ko var tā dēlī salaist) DirectX modeļu formātu eksportētāji gan ir craps. Sākot jau ar to, ka viņi visi nespēj izeksportēt neko tā, kā tas izskatās 3ds max'ī.
Tātad vai nu kaut kas nepareizi sakonfigurēts, vai eksportētājs nestrādā.
Quote: | XNAnimation, burtiski, sakropļo fbx formāta kaulus un animāciju -_-' | Negribi precīzi izskaidrot, ko nozīmē "sakropļo"? Kauli nepareizos vertex'us kustina vai kā? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Wed Jul 29, 2009 11:23 pm Post subject: |
|
Lol Paavel :D
Taa sakropljosana sanaak taa ka tas animaacijas librarys ko tu lieto visticamaak nepareizi interpretee kaadu modiferi, interpolatoru. Respektiivi izvairies lietot kaut ko vairaak par tiem interpolatoriem ko tu skaidri zini ka vins sajeedz un paeksperimentee ar 3ds max animaacijas settingiem (piem vai rotaacijas tiks reprezenteetas ar matrix/quaternion utt). Un labaakajaa gadiijumaa uzraksti vienkaarsi pats, vai uzlabo esoso bilioteeku ja vinja ir open source. Tur nekaa gruuta nav, vienkaarsa interpolaacija. Veel probleema var buut ka taa biblioteeka "optimizee" to animaaciju vai sacep vinju un tajaa procesaa kaut kas ir skjiibi. Varbuut vins nepareizi eksportee biped. utt utt Panjem uztaisi vienkaarsu cilindru ar diviem kauliem pa vidu kas lokaas no taisna un 90 graadiem un paskaties vai tas ko tu ieguusti ir tas kam tur buutu jaabuut, tad to pasu ar scale un rotaacijaam. _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Pj..
Joined: 28 Jul 2009 Posts: 30 Location: Rīga -> ziepniekkalns
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 2:45 pm Post subject: |
|
Stormik, tu pat nevari iedomāties ko es biju pārmēģinājis to 4etru dienu laikā, kad nevarēju izrisināt to problēmu. Es biju izmēģinājis visus .fbx exporterus (tici man, visus. Biju pat vilcis no interneta pavisam jaunus un ļoti vecus) .. Es biju panikā! [Kāda spēle bez char animācijas]
Biju arī mēģinājis primitīvus kubus taisīt ar animācijām.
Atklāju tikai vienu lietu - XNAnimation labi strādā (importē un zīmē) kad chars ir "bindposā", kipa nekas nekropļojās utt utt. Un modiferi man bija editable mesh/poly(abus izmēģināju) un skin modifier. nekā sveša (:
Un es to .fbx biju importejis gan blenderā, gan Maya, un viss bija OK. Bet XNAnimācijā bija slitki ._.,
Beigu beigās es izsecināju ka XNAnimation kropļo "skin" modifieri {un VARBŪT kaulus, es jau neatceros, bija sen}. Bet tas bija tikai ar 3DS max 9.
Starp citu, arī blendera .fbx animāciju XNAnimation negribēja pieņemt. Bet blenderim ir plugins (no ineta var novilkt) kurš ļauj viņam exprotēt fbx TIeši priekš XNA.
to snake:
Hmm.. Man liekas tu pareizi to izskadroji, snake. Kauli kustina pavisam ne-tos verteksus. >.< tas ir saistīs ka XNAnimation sadauza skin modiferi (lkam) |
|
Back to top |
|
|
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
Posted: Thu Jul 30, 2009 11:22 pm Post subject: |
|
Eskporteris: http://www.kwxport.org/ (register before download var)
Playeris: http://www.enchantedage.com/node/24 (novilksi tur ir readme.html ieksaa ar intrukcijaam) - un pirms tu visu sacakaree laiciigi - visaam animaaciju sekvenceem jaabuut vismaz 1 sekundi garaam, uztaisi piem run ciklu un tad noskeilo maxii uz vienu sekundi, ja ir iisaaks, un tad ielaadeejot un speeleejot atieciigo animaaciju izveelies animaacijas aatrumu taadu lai kompenseetu tu tavu scale. Tas ir jaadara jo XNA X file exporters ir daunis un visas sekvences kas iisaakas par 1 sekundi uztaisa 1 sekundi garas, atkaartojot peedeejo freimu animaacijaa. Taadaa veidaa man piemeeram viss straadaa _________________ Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552 |
|
Back to top |
|
|
Pj..
Joined: 28 Jul 2009 Posts: 30 Location: Rīga -> ziepniekkalns
|
Posted: Fri Jul 31, 2009 4:09 pm Post subject: |
|
uj.. problēma man jau sen bija risināta ^^;; paskaties pirmo postu,
Heh, paldies par to 1 sekundes ciklu... to es gan nezināju
lkam nākotnē kad es sastapšos ar to 1 sekundes ciklu XNA X porblēmu atcerēšos veco labiņo stormiku kurš man palīdzēja. ;D |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|