dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Volumetric Billboards

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Vecais_Dumais_Laacis
Guru
Guru


Joined: 29 Jan 2004
Posts: 800

PostPosted: Thu Aug 06, 2009 10:06 am    Post subject: Volumetric Billboards

izstaas speeciigi bet nu fps apeed arii

http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=543409
_________________
...un ja bites buutu laachi...
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Aug 06, 2009 12:24 pm    Post subject:

+ vēl kādu post filtru un priekš multeņspēlēm tieši laikā.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Aug 06, 2009 12:36 pm    Post subject:

Multeņu? Man atkal šķiet, ka šim būtu pielietojums tieši reālistiskiem renderējumiem. Multeņu objektiem jau parasti nav sarežģītas ģeometrijas (virsotņu daudzums). Ar šo pasākumu nevajadzētu sarežģītu ģeometriju real-taimā izmantot - pietiktu ar prerenderētiem datiem offlainā.

Vēl ir problēma ar dinamisku apgaismojumu.. cik saprotu normāles šim renderešanas veidam nav pieejamas (jo nav virsotņu).
Back to top
View user's profile Send e-mail
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Fri Aug 07, 2009 9:05 am    Post subject:

Es jau arii taa noskatiijos, vinji taas plaknes generee ar germetry shader paliidziibu ko arii pasi atziist par bottleneck. Sito vajag uz CPU ar multithreading paarnest un buus daudz labaak, geomerty shader un veel visi tie IF ...
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Wed Aug 19, 2009 12:32 am    Post subject:

Šitais nav tas pats kas vokseļi?
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Aug 19, 2009 10:18 am    Post subject:

Vokseļi uztur pilnvērtīgu 3d informāciju par modeli. Bturpretī satur tikai plakanas 2d bildītes - kuros modelisi ir prerenderēts.

Vokseļi savā ziņā ir tas, kā modeli uzglabāt atmiņā. Šis ir vairāk kā to modeli uzrenderēt. Vokseļus var arī uzrenderēt ar prastiem 3d trijstūriem, piemēram, pielietojot tiem marching cubes.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group