View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Storm
Joined: 11 Apr 2006 Posts: 742
|
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 7:49 am Post subject: |
|
nee nu protams izmantojot fbx sdk _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 9:47 am Post subject: |
|
Ar ko FBX labāki vai sliktāki par kādu citu formātu?
Kāpēc tieši FBX? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 9:54 am Post subject: |
|
man zb mociities ar to ka uz .x exporteejot vienmeer kaukaadi gljuki gadaas (xformas kauko saliec, tad animaacija saspiesta sanaak, etc) - shaadi izmantojaas maxa natiivais formaats un galaa visam vajadzeetu smuki sanaakt _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 10:44 am Post subject: |
|
Ja tev būs labi rezultāti, būs man ar jāpāriet uz šo formātu.
Jau gadiem metu acis uz to.
Es ceru, ka šis plugins nav tikai 2010. gada versijām Maxim!? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Thu Sep 10, 2009 6:07 pm Post subject: |
|
EDDY: ļoti apšaubu, ka tev vajag pāriet uz FBX formātu.. jo zinu kas tam sekos - miljons jautājumu kā OpenGLā (vai DirectX'ā - atkarīgs no laikapstākļiem) ielādēt fbx modeli. Ja jau .X modeli nemāki, arī .FBX nemācēsi. Atļaušos apgalvot, ka pēdējo ir pat drusku sarežģītāk apstrādāt (vismaz pēc tā dzirdēts pēc citu nostāstiem par FBX SDK). |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 7:32 am Post subject: |
|
Tikpat labi VDL var man pārdot savu source code. :wink:
Edit: Un tas būs labs iemesls uztaisīt kaut ko arī iekš OpenGL. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 12:06 pm Post subject: |
|
vispaar jau ja nav slinkums shiten vari pastiities
http://code.google.com/p/fbxviewer/
Quote: | This viewer loads the FBX scenes completely into DirectX’s animation and mesh system. No fbx calls are used after the initial load.
The main call is D3DXLoadMeshHierarchyFromFBX and has the same arguments as D3DXLoadMeshHierarchyFromX |
_________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Fri Sep 11, 2009 11:39 pm Post subject: |
|
izdevaas pat sakompileet to fbxvieweri. ar peedeejo fbx sdk gan animaacijas imports nepashii kopaa. taga jaadomaa vai lietot ieprieksheejo sdk versiju vai piedziit lai supporteejaas tekoshais sdk. _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
|