dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Nedaudz citādāka pieeja šeideru optimizācijai
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 8:50 pm    Post subject:

Nu kā - ļoti vienkārši. Tipiskajā apgaismojuma modelī ja tev cos(leņķa starp gaismu un normāli) <= 0, tad apgaismojums no gaismas ir 0, paliek pāri tikai ambientais. Un SM3 instrukcijās šis if nosacījums tiešām būs if nosacījums, +/- 50% gadījumu apgaismojuma skaitļošana konkrētai gaismai nenotiks, tb notiks ļoti ātri. Pričom tur kautkādi prepass?
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Sep 13, 2009 9:06 pm    Post subject:

Viņš domā par iespēju ar IFu atslēgt smagāko PCF un tā vietā ņemt tikai 1 depth vērtību no shadowmapes un tikai pēc tās testēt.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Pļāpātuve All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group