|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Vecais_Dumais_Laacis Guru
Joined: 29 Jan 2004 Posts: 800
|
Posted: Thu Nov 05, 2009 8:26 pm Post subject: unreal engine 3 free for non-commercial |
|
http://www.udk.com/ _________________ ...un ja bites buutu laachi... |
|
Back to top |
|
|
LIONz
Joined: 04 Apr 2008 Posts: 3
|
Posted: Sun Nov 08, 2009 5:35 pm Post subject: |
|
nav verts kopet kartes no citam spelem diezgan viegli un elementari var pats kko izveidot. 5 minushu laika jau iepraktizejos vienkarshu kuba telpu uztaiist, uzlikt teksturas un iespawnot botu ar ko paciinities ja vajag varu uztaiiist pamacibu ka to dariit
http://www.youtube.com/watch?v=ugzmKEDX4WE&hd=1 |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 12:22 pm Post subject: |
|
Es tik varu piebilst, ja kāds paņems un uztaisīs spēlējamu geimu uz Unreal engine, tad cepuri nost viņam. Sarežģītības līmenī Gamemakeris pat klāt nestāv, bet, ja tajā visā iebrauc un spēli raksta, tiešām, no nulles, tad savus sapņus var realizēt ļoti augstā līmenī (pāris līmeņus virs tagadējā Indago). Es domāju, var pat tēmēt uz kādu darbu ārzemēs, jo Unreal engine ir populāra lieta un lietpratēji vienmēr būs pieprasīti (īsti neesmu informēts par šī brīža situāciju, iespējams, ka tagad situācija ir mainījusies).
Katrā ziņā ar Unreal engine developējot būs daudz lielāka pieredze Gamedevā, kā stagnējot un visu mūžu mokot tikai C++ (es nesaku, ka to nevajag darīt, bet paralēli vajag uzkrāt zināšanas arī par dažādām citām tehnoloģijām). _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 12:25 pm Post subject: |
|
Neesmu īsti lietas kursā, bet manuprāt gamedevs šim izskatās, ka sastāv no vairākiem Editoriem, gluži kā C4 engine. Programmēts tiek kādā valodā?
Jebšu tam ir iekšējā valoda kā DarkBasic un ar C++ nekā kopīga? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 1:07 pm Post subject: |
|
Programmēts tiek ar UnrealScript. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 4:27 pm Post subject: |
|
Quote: | Es domāju, var pat tēmēt uz kādu darbu ārzemēs, jo Unreal engine ir populāra lieta un lietpratēji vienmēr būs pieprasīti |
UE3 ir manuprāt pārāk vienkāršs, lai viņam veltītu īpašu uzmanību. Agrāk jau nebija pieejams viņš bez maksas un tāpat cilvēkus pieņēma darbā, lai ar to strādātu.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 4:36 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | UE3 ir manuprāt pārāk vienkāršs, ... |
Gaidam no tevis uzlabotu GunPlay spēli ar jaunākiem effektiem uz UE3. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 5:04 pm Post subject: |
|
EDDY wrote: | Gaidam no tevis uzlabotu GunPlay spēli ar jaunākiem effektiem uz UE3. |
Nebūs. Pirmkārt, UE3 neder priekš 2D. Otrkārt, "jaunākos" efektus varu dabūt arī bez UE3. Treškārt - nevar par izskatu aizmirst, jaunākie efekti nenozīmē labāko grafiku (kā tieši nesen sanāca ar jauno Stalkeri - saslēdz visus efektus, izskatās kā 90to gadu spēle..). _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 7:50 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | UE3 ir manuprāt pārāk vienkāršs, lai viņam veltītu īpašu uzmanību. Agrāk jau nebija pieejams viņš bez maksas un tāpat cilvēkus pieņēma darbā, lai ar to strādātu.. :) |
Ja darbā pieteiksies 2 cilvēki - viens, kurš strādājis ar UDK mēnešiem ilgi un izveidojis veiksmīgus rezultātus (=spēles), un otrs, kurš nav pat ne redzējis un dzirdējis par UE3 vai UDK, tad kā tu domā, kuru ir lielākas izredzes dabūt darbu firmā, kura developē uz UE?
Tev absolūti nav nojausma, kā strādā spēļu developēšanas bizness, vai ne? Tad lūdzams neizsaki nekonstruktīvus apgalvojumus.
snake5 wrote: | Nebūs. Pirmkārt, UE3 neder priekš 2D. |
Kautkādas dumības tu runā. Vai tu neapskatījies linku, uz PofC spēli, kas taisīta ar šo UDK. Tas tev nav 2D?
Kautkādi dīvaini priekšstati par spēļu veidošanu... Labi ja tie vien tikai tādi tie būtu, bet nē - tev tie ar pilnu pārliecību jāmēģina stāstīt citiem. Atgādina šitos cilvēkus mētelīšos uz ielas, kas vienmēr nāk parunāties par Dievu. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon Nov 09, 2009 9:41 pm Post subject: |
|
Quote: | Kautkādas dumības tu runā. |
Atvainojos, ja neskaidri izteicos.. es domāju spēles ar 2D grafiku un 2D fiziku. Varbūt arī var izveidot kaut ko (hackot), bet tur būs gan lieks darbs, gan nevajadzīgas problēmas. EDIT: Ja netici, vari pamēģināt uztaisīt 3ds max'im manas spēles līmeņu eksportētāju un tādā veidā uztaisīt manai spēlei kādu līmeni. :D
Un par to iepriekšējo jautājumu.. kas tavuprāt ir svarīgāk? Prasme lietot kādu konkrētu rīku vai prasme ātri pielāgoties darba rīkiem, apstākļiem un programmēšanas valodām? Piemēram, apgūt visu Valve Hammer Editor man neprasīja vairāk par nedēļu (ņemot vērā faktu, ka tas bija pirmais līmeņu veidošanas rīks, ko mācījos). Un ir labi, ka nemācījos no galvas visus sīkumus, jo redzi, svarīgāk tomēr bija apgūt līmeņu dizainu, nevis ko kurš hotkey darīja. Bet nu labi, tu gan jau zini labāk... vienkārši kaut kā negribas ticēt, ka labāki darbinieki skaitās tie, kuri labi zina tikai kaut ko vienu, nevis kopējos darbības principus. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 12:33 am Post subject: |
|
snake5 wrote: | bubu wrote: | Tev pašam (kā programmētājam), vai darba devējam mūsdienu darba tirgū? | Pašam. |
Kā tu zināsi, ka tev ir tāda prasme, ja tu necenties to darīt ?
Bet pa tēmu U3, ja es taisītu vienkāršu šūteri, kur nevajadzētu cept savu Masteri, un strādāt ar DB, tad noteikti izmantotu kādu U dzini (moda režīmā).
UnrealScript ir iebūvētas daudzas lietas semantiskā līmenī, kas atvieglo spēles izstrādi:
FSM ir iebūvēts valodā. Vienkāršus botus, kaut kādas granātas, un tml lietas uzprogrammēt ir tīrais nieks. 5x lielāku laiku aizņems specefektu pietjūnēšana, nekā reālā koda rakstīšana (tā tiešam bija kad taisīju savus ieročus).
Tīkla variabļu sinhronizācijas setingi pašā kodā pie variabļu deklarācijas. Šāda pieeja gan var radīt daudz tīkla gļuku (kā UT3) ar sinhronizāciju, bet, ja to fīču izmanto pareizi, tad viss strādās kā nākas (var variabļus apvienot, lai tie atnāk vienlaicīgi, arī salikt prioritāti un tml).
Semantiski nodalīts kods, kas izpildās uz servera un klienta.
Tas kompilējas.
Ir protams arī vizuāls redaktors... kurā skripti, kas dara kaut ko derīgu, atgādina putru no vairāku UML diagrammu tipiem, tā plusus skataties paši _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 8:30 am Post subject: |
|
Tu jau Snake teici, ka tev ir 3D, vienā topikā par to tika runāts.
Ar ko tad 3D fizika atširās no 2D fizikas?
==================================
Man šis UDK atgādina konstruktoru-simulātoru. Saliec kopā, iedod parametrus un spēlē. Laikam beidzot varēšu realizēt E.V.I.T.A. pilnā gaismā, kā nekā Stealth-Action-cinematographic quests.
Tie ActorX un FaceFX nemaz tik grūti neizskatās. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Nov 10, 2009 4:09 pm Post subject: |
|
Nav dzinis, nav spēle.
Šis te UDK izskatās interesants. Viss gluži kā GameMaker, tikai grafika labāka un tūļi saprotamāki.
Tam ir attiecīgie plug-ini, n-tie redaktori un, kas jauki, tad programmēšanas valoda, kas nenosaka veidot spēli tikai programmēšanas guru cilvēkiem. Spēļu veidošana ir radošs process.
Man vairāk patīk vadīt spēles veidošanas procesu, nekā čakarēties pie kārtējās animācijas matricu algoritma.
Ja vēl būtu attiecīgās dokumentācijas [aklie atkal neredz]. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
kkeemmss
Joined: 04 Jan 2007 Posts: 232 Location: Riga
|
Posted: Wed Nov 11, 2009 3:09 pm Post subject: |
|
šitam tikai comunity, helpi un tutoriāļi nebūs tik biezā slānī kā tam pašam gamemakerim.
šobrīd daros ar 2d, bet ja nolemtu ķerties pie 3d, tad šitas laikam ir viens no labākajiem variantiem, pie kā ķerties.
Kāts grib salīdzināt U ar a6, kas te šad un tad indago parādās? |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Nov 11, 2009 4:48 pm Post subject: |
|
Jā, es tūlīt par A6 izteikšos!
95%, ka mans darba dators uzkārsies.
Nav tā kvalitāte, lai salīdzinātu. Bet, ko nu es zinu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|