dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

udk vs indago, etc
Goto page Previous  1, 2, 3
 
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 2:41 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Tu jau Snake teici, ka tev ir 3D, vienā topikā par to tika runāts. Wink

Tehniski skaitās 3d, bet grafika ir 2D (ortogrāfiskās projekcijas matricas un "katram vertex'am z=0" dēļ).
EDDY wrote:
Ar ko tad 3D fizika atširās no 2D fizikas?

Ar gandrīz visu. 2D vektori, 2D broadphase (attiecīgi nepieciešams lietot citādāku datu struktūru, kurā turēt ķermeņus), kustība tikai 2 asīs (lai uz 3D fizikas panāktu kaut kādu 2D fiziku, ir jālieto lieki joint'i, bet tāpat nestrādās fizika tāpat, kā 2D un neoptimāli tiks lietots procesors). Vienīgais, kas paliek - dažas fizikā lietotās formulas.

EDDY wrote:
Laikam beidzot varēšu realizēt E.V.I.T.A. pilnā gaismā, kā nekā Stealth-Action-cinematographic quests. Rolling Eyes

Nezinu, vai būtu tik daudz "laikam beidzot" kā "būs vien jāsāk strādāt", jo tu jau ilgi solīji. Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 4:30 pm    Post subject:

Quote:
Nav dzinis, nav spēle.

Nav spēles-> Nav [normāla] dziņa. Bet spēle var būt bez dziņa. Dzinis ir tikai čupa ar rīkiem, kuru uzdevums ir atvieglot spēles veidošanu.
Quote:
Man vairāk patīk vadīt spēles veidošanas procesu, nekā čakarēties pie kārtējās animācijas matricu algoritma.

Neviens jau tev nespieda rakstīt savu algoritmu. Ir pietiekami daudz dziņu (piemēram, Irrlicht), kur vari ielādēt dažādus 3d modeļus ar animācijām un uzreiz lietot. Vispār ar D3DX ir apmēram tas pats - pārnes vajadzīgo daļu SkinnedMesh parauga un tev jau ir animācijas. Nesaprotu, kas tur tik grūts. Man pat tad, kad nebija īpašas sajēgas par C++, izdevās to ievietot vajadzīgajā vietā... Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 4:39 pm    Post subject:

Nezinu kas tur ar Skinnmesh. Ķēpa!.
Bet kaulu sistēmas var atšķirties.
Patiesībā man vajag, lai to objektu, kas man ir 3ds Max 2009 ar visām animācījām un bla bla bla, tiek pārnests uz spēli.

Problēma ir tā, ka katastrofāli trūkst help piemēri kā to pareizi izdarīt.
Cal3d bij labs, bet 75% gļukoja, ja nebija pareizi norādīts freimu skaits, vai kāds no vertexiem netika pieskaņots pareizi.

A tam 3d kinematogrāfiskajam kvestam daudz nevajag. Varu uz pirkstiem prasības uzskaitīt.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Tue Nov 10, 2009 4:56 pm    Post subject:

EDDY wrote:

Cal3d bij labs, bet 75% gļukoja, ja nebija pareizi norādīts freimu skaits, vai kāds no vertexiem netika pieskaņots pareizi.

Tieshi taa, liiki noskinots mesh nekur normaali nestraadaas. Nav jau jaavaino uzreiz kaads toolis vai liba savaa nevareeshanaa vai nemaaceeshanaa pareizi noskinot meshu.
Back to top
View user's profile
Pj..



Joined: 28 Jul 2009
Posts: 30
Location: Rīga -> ziepniekkalns

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 8:08 am    Post subject:

bulkano wrote:

savaa nevareeshanaa vai nemaaceeshanaa pareizi noskinot meshu.


Un daudzi jau nemāk, pēctam, [maybe] kad rāda erroru, nezin kāpēc.. Kautvai piemēram es - es skinošanā neesmu no labākajiem. Visu laiku pārtaisīt un eksperementēt ar mešu vai tam pareizi uzlikts bones un visi verteksiņi pareizi noskinoti nav no viss jautrākajām nodarbēm, tas takā skatīties kā krāsa žūst. that's why it's kind of bad.


Eddy,
http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?t=1775
mans vecais topiks - es tur parādiju kā to no 3ds max 9[strādas arī ar 2009] var eksprotēt ar .x formātu uz C# XNA. Hah, diezvai tev tas palīdzēs bet nu..
Kiwi-xport [rakstīts tajā topikā] var saglabāt gan meshu, gan animāciju Wink
Un ar .fbx arī bija, taču tur kaut kas man nojuka.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 8:30 am    Post subject:

Labam exportētājam jāstrādā bez gļukiem - ir tur pareizs kadru daudzums, vai nav.
Labi, tas būtu sīkums. Bet problēma tā, Cal3d vairs neražo plug-inus.
Un veidot exporteri bez 3ds Max SDK ir neiespējami.

Katra dziņa vai Kit-a problēma ir dokumentācijas trūkums par to, ar ko tad jāsāk veidot spēle.

Būtu jauki, ja stāvētu rakstīts:

1. Izveidojam statiskos modeļus. Bla bla bla, tiek aprakstīts kā exportēt no 3ds Max ar ActorX plug-inu.
2. Tālāk, veidojam fractured mesh.
3. Lightmass.
.....

X. Spēles palaišana.

Varbūt veidojam sacenes par to, kurš ar UDK izveidos labāko spēli? :roll:

P.S. Nē nu bitīt matos ar to spama pārnešanu tagad, kad es rakstu atbildi. Twisted Evil
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bulkano



Joined: 22 Apr 2009
Posts: 39

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 3:59 pm    Post subject:

Pj.. wrote:

Un daudzi jau nemāk, pēctam, [maybe] kad rāda erroru, nezin kāpēc.. Kautvai piemēram es - es skinošanā neesmu no labākajiem. Visu laiku pārtaisīt un eksperementēt ar mešu vai tam pareizi uzlikts bones un visi verteksiņi pareizi noskinoti nav no viss jautrākajām nodarbēm, tas takā skatīties kā krāsa žūst. that's why it's kind of bad.


Es nevienu negribu apvainot, bet nu taapeec ar modeleshanu, skinoshanu, animeshanu utt ir janodarbojas cilvekiem kas to prot dariit. Experimenteeshanai, lai aprbauditu vai tavs kods straadaaa var dabut netaa bezmaksas "pareizi" noskinotus modeljus, kuri arii "pareizi" eksportejas.

Viedoklis subjektivais protams.
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 4:56 pm    Post subject:

Vismaz DirectX ir tikai viena funkcija, kas atbild par Mesh ielādi un vēl pāris rindiņas, kas nolasa parametrus priekš shader modeļa.
Varu derēt, ka tu neatradīsi cilvēku, kurš ideāli uztaisīs modeli bez kļūdām virsotnēs (vertex). Un patiesībā problēmas ne vienmēr ir tikai modelī, bet gan plug-inu gļukos.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 5:33 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Vismaz DirectX ir tikai viena funkcija, kas atbild par Mesh ielādi un vēl pāris rindiņas, kas nolasa parametrus priekš shader modeļa.
Varu derēt, ka tu neatradīsi cilvēku, kurš ideāli uztaisīs modeli bez kļūdām virsotnēs (vertex). Un patiesībā problēmas ne vienmēr ir tikai modelī, bet gan plug-inu gļukos.

1. "nolasa parametrus priekš shader modeļa" - kā to saprast?
2. Paskaties uz AAA spēlēm, uzreiz atradīsi precīzi izveidotus modeļus.
3. Liec mierā plugin'us. Līkas rokas drīzāk tev, jo man viss strādāja pareizi.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pj..



Joined: 28 Jul 2009
Posts: 30
Location: Rīga -> ziepniekkalns

PostPosted: Wed Nov 11, 2009 6:38 pm    Post subject:

bulkano wrote:

Es nevienu negribu apvainot, bet nu taapeec ar modeleshanu, skinoshanu, animeshanu utt ir janodarbojas cilvekiem kas to prot dariit. Experimenteeshanai, lai aprbauditu vai tavs kods straadaaa var dabut netaa bezmaksas "pareizi" noskinotus modeljus, kuri arii "pareizi" eksportejas.

Viedoklis subjektivais protams.


Nē, bulkano, modelēt, skinnot un itīpašī animēt es māku Very Happy Bet dažreiz, kad skinnēju, esmu ļoti nevīžs..
man modeļi strādā 100% un no pirmās reizes, Very Happy man vel nebija radušās nekādas problēmas ar tiem[pacik es izmantoju XNAnimation]. tajā postā biju aprakstījis kā man soktos ar Cal3d.
+Es netaisos ņemt kaut ko, ko ir veidojis kas cits, jo vienkārši tā modele no interneta vienkārši nepiestāv manam projektam. Un atrast tādu kura piestāv ir ļoti grūti. That's cheating, you know :?


EDDY wrote:
Labam exportētājam jāstrādā bez gļukiem - ir tur pareizs kadru daudzums, vai nav.


Kiwi-xport strādā ļoti labi, un bez bagiem. Kadru daudzums arī pareizs.
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Nov 12, 2009 9:01 am    Post subject:

Pj.. wrote:

Kiwi-xport strādā ļoti labi, un bez bagiem. Kadru daudzums arī pareizs.


Par to nešaubos, bet runa gāja par [un tikai par] Cal3D.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> fleims/offtopics/draza All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3
Page 3 of 3

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group