dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Unnamed rts/rpg by Storm, again
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 12:48 am    Post subject:

elvman (El-Vee) wrote:
Ja ir vēlme nodarboties ar GameDev, tad es šo forumu uztvertu nedaudz nopietnāk, kā Storm. Jo cilvēki, kas meklē potenciālus spēļu izstrādātājus, var ieskatīties (un, piemēram, es arī skatos) tieši šeit. Diez vai Storm jebkad uzlabos savu reputāciju, bet nu novēlu to izdarīt.


Uzlabos reputaaciju?! Kaadu reputaaciju? Man ir reputaacija? Wow, es jau domaaju kapeec man pie durviim visu laiku kaads ziedus noliek ar aicinaajumu pievienoties activision blizzard un kaads cits man logus ar kraasu balonijiem nomaalee :lol:

Reaali ir taa - kaa jau Pj teica - biju piemirsis par to demo datumu, atbraucu maajaas, bija jau par veelu un nedaudz sadumsojos ka tik tizli noteikumi, nu ja organizatoriem noteikumi svariigaaki par projektiem - man vienalga, es jau speeli netaisu konkursam, bet gan kaa savu pirmo indie projektu un tici man, man nekaadu reputaaciju nevajag, man vajag izveidot labu speeli un Tev, daargais Elvman, ar to nav nekaada sakara.

Speele top un speele buus, neatkariigi no kaut kaada konkursa. Un ne jau tapeec ka man vajag kaut kaadu reputaaciju lol, bet taapeec ka man patiik programeet un veidot un pabeigt savu speeli.

Atskiriiba no citiem daliibniekiem ir taada ka es netaisu generic crap lai tikai dabuutu kaut ko pabeigtu un gatavu speeleejamu iisaa laikaa un dabuutu reputaaciju par speeli ko neviens peec tam vairs nespeelees, bet es taisu speeli ar izdomu un zinaamu profesionalitaates liimeni - taa lai ir ko speeleet un ir patiikami speeleet, es loti labi esmu izdomaajis to robezu lai nav generic crap un lai var viens indie izveidot nu jau vadoties peec sava darbiibas plaana.

Es neredzu nekaadu jeegu taisiit kaut kaadu super-easy murgu tikai taapeec lai vareetu paaris meenesos kaut ko samaaleet kopaa un buut kruts jo redz "pabeidza" Man pabeigt noziimee izveidot speeli ko ir interesanti speeleet, nevis pabeigt pabeigsanas peec lai vairaak tam projektam nekertos klaat, kaa tas ir pasreizeejiem indago projektiem - varbuut nav fail pabeigsanas peec, bet ir fail pasaa saknee gameplay galvenokaart un grafikas sekundaari peec. Tikai taapeec ka visi baigi skrien kaut ko pabeigt, pat nepaseezot, nepadomaajot ne par gameplay konceptu, ne vizualo konceptu, tikai dara kaut ko uz fikso un izdomaa kaut kaadu nonsense "in the fly". Tas ir viens hell of a concept gameplayam.

Realitaate ir skarba - tu vienreiz uztaisi savu generic crap, dabuu savu ikoninju blakus savam vaardam forumaa un dziivo savu dziivi laimiigs, lai vai kaadu briinumu tu buutu izveidojis. Peec tam jau var izlikties visu-gurds jo redz, tu uztaisiiji savu generic crap. (Mazliet paarspiieelju bet domu var saprast)

Kas vispaar ir datorspeele? Kaut kas pabeigts vai kaut kas speeleejams? Ar speeleejams es domaaju uz generaalu fun faktoru, grafisko algoritmu muusdieniibu un kvalitaati, replay faktoru uc, NEVIS vai speele izpilda sevis pasas uzliktos speelejamiibas faktorus - eg ja tas ir suuteris tad speelejams noziimee ka tur var saut - man speeleejams noziimee ja tur var saut un ir interesanti saut.

Tas nu runaajot par konkursu apmeeram viss sobriid.

Taalaak par Spell Frenzy:

Environment (kartes ielaadeesana, ziimeesana, dazaadu objektu un stuktuuru ateelosana) veertiibas ir jau pabeigtas labu laiku, un tiek patstaaviigi uzlabotas piem dazi peedeejie:

normal mapping + http://developer.nvidia.com/object/mipmapping_normal_maps.html
Deferred render materiaalu sisteema atbalsta vairaakus materiaalus (blinn-phong, oren-nayar, ward (anisotropic specular))
Izveidots maxscript kas ljauj eksporteet no 3ds max per-vertex animaacijas, kas tiek izmantotas lai ateelotu advanceetus spell effektus, plus, protams arii visa funkcionalitaate pasaa speelee
Jauna terrain sisteema - rezultaataa iespeejamas daudz vairaak detaljas un liimenis pieliidzinaams starcraft 2 - uzbuuvee savu modulaaro sienu, izveelies tileset (kas ir modulaaraas sienas + zemes tekstuuru tilesets) - un veido savu karti - automaatiksi tiek modificeeti virsmas normaalji izveidojot perfektu sienas modulis-sienas modulis un modulis-zeme blendu plus transformeejot un ievietojot visus geometrijas datus chunk baazeetaa sisteemaa prieks rendereesanas laika optimizaacijaam.

Gameplay:
Client- server baazeeta arhitektuura - klients uz serveri nosuuta pieprasiijumu darbiibai, serveris noskaidro vai darbiiba ir iespeejama (piem vai pietiek naudas, vai ir cooldowns etc) un ja ir iespeejams tad nosuuta visiem klientiem atjaunoto sceenas informaaciju
Ir jau uzbuuveetas vairakas koncept kartes, izdomaata arii sisteema kaa patstaaviigi uztureet speeleetaaju aktiivu un nodarbinaatu visu laiku, plus nodrosinot neizbeegamas kaujas konkreetaas kartes vietaas vairaakos veidos:

*HP(dziiviibas punkti), un MP(magijas punkti) regeneraacijas zonas atjauno HP un/vai MP - rezultaataa izraisot veelmi domineet konkreeto apgabalu, kas nenoveersami noved pie konflikta

*Ar noteiktiem intervaaliem tiek pazinjots par konkreetas seergas paraadiisanos un tiek atziimeets kaads konkreets kartes apgabals uz kuru jaadodaas ja grib izvairiities no konkreetaas seergas un naaves (protams nemot veeraa ka visi speeleetaaji dodaas uz konkreeto apgabalu - izvairiisanaas no naaves ir relatiivs jeedziens)

*Pastaav ideja par neitraalu monstrinju populaaciju uz kartes, ko var paklapeet kaadaa briidi, bet tas ir uz jautaajuma ziimes, jo speeles meerkjis ir speeleetaajs-speeleetaajs PVP, nevis grindfest.

*Kad speeleetaajs tiek nogalinaats, lai vinjam nav mulkjiigi jaaluur uz paareejiem dziivajiem, vins atdzimst kaa spocins un darbojaas pa spoku pasauli kameer iestaajas naakosais raunds - spoka formaa tev tiek iedaliits 1HP un 4 interesantas speejas. Spoku pasaule ir kaa deatmatch - tikai nogalinaat var ar vienu sitienu, tapeec taa saliidzinaajumaa ar dziivo pasauli ir vairaak reakcijas un traapiigas rokas, nevis izveeleetas magiju kombinaaciju un taktiku speele kaa dziivajaa pasaulee. Par nogalinaatajiem pretiniekiem spoku pasaulee speeleetaajs sanjem bonusa resursus.

Noprecizeeju:
Dziivajaa pasaulee tu peec katra raunda izveelies kaadas magijas tu veelies nopirkt par tev pieejamajaiem liidzekljiem un vari nomirt tikai vienu reizi raundaa.
Spoku pasaulee darbiiba norisinaas tajaa pasaa zonaa, tikai ar spokainaaku apgaismojumu un speeleetaaju modeljiem plus visiem ir iedaliitas 4 vienaadas magijas un var nomirt un atdziivoties kameer vien dziivajaa pasaulee ir vairaak par vienu dziivo.

Sobriid gandriiz katru dienu tiek uzlabots esosais, vai ieviests kaut kas jauns, vieniigaa probleema ir ar maaksliniecisko pusi, kur es mekleeju kaadu artistu vai arii modeleeju/ziimeeju/domaaju un animeeju magijas pats. Ir jau jauki ja viss straadaa, ziimeejaas, bet kaadam objektam nav tekstuuras, vai tekstuura ir nozagta no kaut kurienes, bet es pie sitaa straadaju, kad buus pieejams lielais screenshot un video updeits, vareesu piemekleet arii maaksliniekus, daudz darba vienjiem nebuus (jo minimaalas prasiibas pret maaskliniecisko darbu apjomu tika nemtas veeraa jau domaajot speeles konceptu), bet es domaaju ka manu tekstureesanu/modeleesanu ir viegli paarsit xD

Par indago varat nekomenteet, mani pilniigi neinteresee un neuztrauc.
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 1:58 am    Post subject:

Savā ziņā tev var piekrist, bet tāpat kaut kas paliek neskaidrs:
1. Kāpēc tu nemaz neinteresējies par Indago un termiņiem?
2. Vai tev ir kaut kas, ko parādīt? (Garām palaists termiņš nenozīmē nepadarītu darbu..)
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Storm



Joined: 11 Apr 2006
Posts: 742

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 2:44 am    Post subject:

Nemaz neintereseejos ir mazliet par skarbu teikts, es intereseejos cik nu man sanaak, mans dziivesveids diemzeel pieljauj dazaadus pat nedeelju ilgus izbraucienus un pasaakumus neplaanotus, un konkreetajaa gadiijumaa, taa kaa man pie sienas nestaav milziigs sarkans uzraksts "Indago DEMO XX.XX.XX" tad vienkaarsi braucot kaarteejaa pasaakumaa neiedomaajos. Man jau sitie noteikumi saaka izraisiit riebumu kad eddy izmeta - ko tad vajag - speeli vai terminjus? Nekaadu cienju pret sitaadu sisteemu.

Ko tiesi tu gribi lai es tev paraadu? Kameer man nav pabeitas visas jaunaas tekstuuras prieks tileset, tur nav iisti ko raadiit atskaitot kaut kaadus tech samples, tu neesi redzeejis kaa izkataas per-vertex animaacija, oren-nayar diffuse modelis vai normal mappings? Un kas ir par visu citaadaaku sisteemu - ar video ir diezgan gruuti paraadiit kaa straadaa kaut kaadi scene object management, vai networking kods... Piemeeram es uzmodeleeju jaunus modeljus sienaam - taadus takaa no maiju kultuuras, no akmens blokiem taisiitus, ar zaali apaugusus, mistiskiem ornamentiem nstuff, bet nav veel visiem blokiem tekstuuras uzziimeetas, vai nu tad man raadiit tev iepriekseejaas versijas sienas, kas izskatiijaas vienkaarsi tizli un prasti, vai arii pus-nenotekstureetas jaunaas? Es labaak pagaidu kameer uzziimeesu to un tad uztaisiisu vienu skaistu video ar UI, visu envirnonment, gameplay un bla bla, nevis kaut ko tikai taapataas... Es vados peec taada principa apmeeram: ja kaut ko raada, tad raada taa lai ir ar "Uhh!" Razz
_________________
Izraadaas ka dazu dev.gamez.lv lietotaaju absurdaa ignorance meedz eksisteet arii augstaakas paakaapees : http://www.gamedev.net/community/forums/topic.asp?topic_id=411552
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 10:43 am    Post subject:

Quote:
Nekaadu cienju pret sitaadu sisteemu.

Visu tur varēja sarunāt. Nešaubos, ka varēji organizatoriem pastāstīt par savu dzīvesveidu, sarunāt, lai izveido kaut kādus automātiskos atgādinājumus uz e-pastu vai kaut ko tādu un viss būtu ok. Cilvēki jau tur strādā, ne mašīnas..

Quote:
oren-nayar diffuse modelis

Nu šito vari man parādīt. Very Happy
Bet ja nopietni, tad spēles exe failu. Very Happy
Un ja pat to negribi, tad progresu screenshota veidā. Smile
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 1:36 pm    Post subject:

Storm wrote:
X.XX" tad vienkaarsi braucot kaarteejaa pasaakumaa neiedomaajos. Man jau sitie noteikumi saaka izraisiit riebumu kad eddy izmeta - ko tad vajag - speeli vai terminjus? Nekaadu cienju pret sitaadu sisteemu.ada principa apmeeram: ja kaut ko raada, tad raada taa lai ir ar "Uhh!" :P
Bez termiņiem Indago afaik jau ir pieredze - ja nav termiņu, tad neviens nekā nedara, un pēdējā brīdī visi izstājas ārā. Ja tas ir konkurss, tad termiņiem un noteikumiem jābūt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 1:39 pm    Post subject:

snake5 wrote:
Nu šito vari man parādīt. :D

Pilns internets ar tādiem...

http://www1.cs.columbia.edu/CAVE/projects/oren/
http://en.wikipedia.org/wiki/Oren%E2%80%93Nayar_Reflectance_Model
http://wiki.gamedev.net/index.php/D3DBook:(Lighting)_Oren-Nayar
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Nov 17, 2009 1:50 pm    Post subject:

Zinu, zinu, pat 3ds max'ī var apskatīt, kā darbojas. Laikam tas nebija veiksmīgs joks.. Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Tavi projekti All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group