dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Lūdzu palīdziet izrēķināt uzdevumu

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Anexe



Joined: 01 Dec 2009
Posts: 1

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 11:17 am    Post subject: Lūdzu palīdziet izrēķināt uzdevumu

Kā var izrēķināt leņķi starp šķautni A1A4 un skaldni A1A2A3;un vienādojumu augstumam, kas vilkts no virsotnes A4 pret skaldni A1A2A3,ja A1(4;6;5); A2(6;9;4); A3(2;10;10);A4(7;5;9)??? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 12:50 pm    Post subject:

Blaaa, nav pie rokas 3ds Max, tad varētu pateikt cik liels leņķis un pameklētu ģeometrijas grāmatu par vektoru leņķu aprēķināšanu.

Ir tāds
http://www.wolframalpha.com/

Ieraksti formulu jautājuma veidā un tev pateiks.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 12:55 pm    Post subject:

3dsmax?? wtf edij? Nesāc ēst tās sēnes.

Anexe - drusku nepareizo forumu esi izvēlējies(-usies). Te nav mājasdarbu izrēķināšanas forums, bet gan forums par datorspēļu izstrādi. Pastāsti visprims kas konkrēti nav skaidrs, tad kas patlaban ir sanācis, un ko gribi dabūt. Tad arī tev pastāstīs ko tālāk darīt.
Back to top
View user's profile Send e-mail
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 1:23 pm    Post subject:

Ja tu nezināji, tad ar 3ds Max var izrēķināt leņķi starp jebkuru virsmu, var noteikt līnijas garumu, līnjas tilpumu (ja ir diametrs) u.t.t.

Nekādas sēnes neesmu ēdis pusgadu. Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
Pj..



Joined: 28 Jul 2009
Posts: 30
Location: Rīga -> ziepniekkalns

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 3:48 pm    Post subject:

EDDY wrote:
Ja tu nezināji, tad ar 3ds Max var izrēķināt leņķi starp jebkuru virsmu, var noteikt līnijas garumu, līnjas tilpumu (ja ir diametrs) u.t.t.


He's right, kā atceros - kaut kur varēja..
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 4:13 pm    Post subject:

Nu labi, bet nevajag to caur mugurpuses caurumu darīt. Ir atbilstošas formulas un programmas tam. Kad ir formulas, darbības shēma var būt šāda: no visām formulām saveido vienu lielu, saraksta zināmos / nezināmos mainīgos (ģeometrijas formulās nezināmajam būtu jābūt tikai 1am) un rēķina.. neredzu te problēmu.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 5:03 pm    Post subject:

Nepiekrītu Snake, kādas tad ir tās programas?

Tu tā vienkārši ieraksti cipariņus un tev izlec atbilde?
Tā nenotiek. 3ds Maxī ir ļoti viegli redzēt (vizualizēt) Dekarta matemātisko modeli. Secinājumus izdari pats. Un parasti, ja neredzi tās līnijas, ir grūti kaut ko tālāk izdomāt. Šajā gadījumā manis nosauktā programma ir ne tikai vieglākai iztēlošanai, bet tā arī prot izrēķināt.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 5:46 pm    Post subject:

Nav mans uzdevums tagad meklēt, bet ir visādas redzētas.
Jebkurā gadījumā, tas nav tik grūts uzdevums, lai to spiestu 3ds maxim attēlot..
Ja jāatrod leņķis starp kaut ko, parasti palīdz arccos( dot( ... ) ). Atliek tikai ielikt pareizos vektorus un viss tiks izrēķināts. Te nav jākonstruē sarežģītas figūras...
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
janiksxxl



Joined: 29 Aug 2008
Posts: 101

PostPosted: Wed Dec 02, 2009 9:24 pm    Post subject:

Maple un Mathematica piemēram Smile
_________________
Nav neatrisināmu problēmu, ir problēmas, kuru risinājums mums nepatīk!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Thu Dec 03, 2009 8:13 am    Post subject:

Varbūt aprakstīsim katrs kā to izdarīt un tad salīdzināsim ātrumu un ērtumu? Wink
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
janiksxxl



Joined: 29 Aug 2008
Posts: 101

PostPosted: Thu Dec 03, 2009 12:16 pm    Post subject:

Neaizmirsti EDDY, ka jābūt risinājuma gaitai, netikai atbildēm, ja šis ir domāts kā mājasdarbs Smile
_________________
Nav neatrisināmu problēmu, ir problēmas, kuru risinājums mums nepatīk!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Thu Dec 03, 2009 1:27 pm    Post subject:

Mathematicai ir opcija pa soļiem parādīt vienādojuma atrisināšanu.
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Matemātika un fizika All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group