dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Third Planet

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004
View previous topic :: View next topic  
Author Message
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Mon Aug 30, 2004 7:57 pm    Post subject: Third Planet

Ir iespeeja, ka te leenaam vareetu saak kraaties screeni no mana projekta.
Esmu pabeidzis liimenju exportu/importu un tagad varu saakt dziljaakus testus. Saakotneeji balstijos tikai uz XML liimenjiem, bet DOM modelis smagi iebremzee liimenjiem virs 2Mb, tapeec ieviesu arii binaaro formaatu. Veelaak domaaju paartaisiit XML ielaadi izmantojot SAX - vajadzeetu buut krietni aatraak..

te ir screens ar ljoti agru terrain sheidera testu - vs11/ps14, blendo liidz 4 tekstuuraam. Pagaidaam bez gaismaam..

http://www.devimg.net/~324
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Aug 30, 2004 8:03 pm    Post subject:

Screeni smuki, story arii interesants, shito gaidiishu ar lielu nepacietiibu Exclamation
Back to top
View user's profile Send e-mail
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 12:07 am    Post subject:

Tā spēle izstās tāda... nepārāk iesākta. Paspēsi pabeigt? Smile
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 9:55 am    Post subject:

nu ljoti iespeejams, ka nepaspeeshu, bet paaraak par to nesatraucos..
(patiesiibaa pati speele veel nemaz nav saakta - veel engiine top)
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 3:15 pm    Post subject:

skyboxis ir naacis klaat ..
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 3:39 pm    Post subject:

Driikst dazus jautaajumus? Smile

No skreeniem druuti pateikt, bet tev uz mucaam ir normal mapes vai arii fake displacement mapes (as in - parallax mapping)?
Un tad pie kaada varianta tu beigaas nonaaci ar taam vairaakaam gaismaam? Visas gaismas vienaa pass'aa? Ja vienaa, tad kaa tu daries(plaano dariities?) ar eenaam - sanaak katram objektam ir n=gaismu_skaits shadow mapi?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
ytterbium



Joined: 19 Apr 2004
Posts: 33

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 3:55 pm    Post subject: hmm

nezinu kapeec bet izskataas ka taas mucas ir 2d spraiti , kautka liekas ka baigi izlec no apkartnes Wink
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 4:02 pm    Post subject:

uz mucaam (cik man liekas) iedarbojas citas gaismas (daudz sarkanaa, uz zemes akal sarkaanaa nav) taapeec taa izskataas laikam Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 4:06 pm    Post subject:

Mucaam ir normal mapes. Paralaxu veel neesmu uztaisijis.
Ar gaismaam pagaidaam veel nav liidz galam nekas uztaisiits, bet skjiet, ka vareetu palikt pie multi pass risinaajuma:
1. Norenderee visus redzamos objektus ar ambient + sun light (t.i. gaismas, kas ir vienmeer)
2. Samekleeju gaismas (point lights), kuru ietekmes sfeeras skjelj kameras skata konusu (frustum).
3. Katrai no shiim gaismaam:
> sameklee objektus (no redzamo objektu saraksta punktaa 1), kas skjelj gaismas ietekmes sfeeru. (ieskaitot octree nodes liimenja gjeometrijai)
> Katru no atyrastaas gjeometrijas balaliem rendereeju ar additive blending konkreetajai gaismai (aka multipass)

apmeeram taa - rezultaataa katru objektu var abgaismot neierobezhots skaits gaismu un nav gljuki. Skjiet, ka liidziigs algoritms vareetu buut arii Doom3..

Par eenaam - eenas domaaju kastot tikai no saules gaismas.
Bet iespeejams vispaar izmantoshu per-object shadowmapes (ala HL2 un Unreal2) un liimenja gjeometriju eenoshu ar ar roku kraasotiem vertexcoloriem.. bet veel nezinu..

To Cobalt: tas ir tikai testa skreens un mucas izmanto pavisam citu gaismas modeli kaa paareejaa gjeometrija..
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
AnetiX
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 05 Jun 2003
Posts: 573

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 4:17 pm    Post subject:

Ņu un kādu valodu un kompilātoru šitam visam izmanto? Smile
_________________
Miljons iemeslu, kāpēc Latvija ir labākā valsts pasaulē
http://www.millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Tue Aug 31, 2004 4:41 pm    Post subject:

Aa, jaa, cg.image.lv redzeeju, ka tu teici, ka mucai normaal mapi taisi no high-poly modelja, kaadaa veidaa? Kaut kaadu gatavu tuuli izmanto(ja jaa, tad kaadu?), vai arii pats uzrakstiiji normal mapju gjeneraatoru?
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
dev



Joined: 27 Jul 2004
Posts: 206
Location: Latvija

PostPosted: Wed Sep 01, 2004 12:51 pm    Post subject:

Es izmantoju Softimage|XSI iebuuveeto normal mapju rendereeshanas iespeeju kaa arii NVIDIAs Melody.

To Anetix: protams C++ (VS.NET 2003), un Directx kaa 3d api..
Back to top
View user's profile Visit poster's website MSN Messenger
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Indago 2004 All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group