dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Jautājums par .bmp

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 8:56 pm    Post subject: Jautājums par .bmp

Atvainojos par tēmas nosaukumu, nav diezko skaidri izteikts.Velos pajautāt par .bmp formāta spraitiem. Vai kāds nevar pateikt kā viņu var uztaisit "transperentu" nezinu kā lai izskaidro.



a) Objekti var brivi kusteties pieskaroties gar trijstura malam
b) Objekti ir parasti saglabati un to rāmis atduras pret citu objektu.Raustitas linijas ir Attela izmeri

Zinu to ka var izdarit uz PS .TGA bet man nepieciešams .BMP formatā.
Varbūt kāds var pateikt Smile
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 9:02 pm    Post subject:

Tikai viens veids (nesmuks). Glabājot alpha kanālu citā failā un ielādējot attēlu pārnesot tā cita faila datus uz īstā attēla alpha kanālu.
P.S. Kāds sakars objektu sadursmei ar attēliem/to formātiem?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
snwlv



Joined: 10 Jan 2010
Posts: 86

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 9:38 pm    Post subject:

Very Happy nē nu kā man vajag sniega parslas, saglabajot vinas man ir kantainas Very Happy un necaurspidigas Very Happy tapec prasu ka var uztaisit
Back to top
View user's profile
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Wed Jan 20, 2010 9:44 pm    Post subject:

Ja spēles dzinējs to atbalsta tad par alpha kanālu var pieņemt kādu citu krāsu.
Parasti tā ir magenta - #FF00FF
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jan 21, 2010 10:21 am    Post subject:

bmp faili var glabāt alfa kanālu tieši bildē. To dara ar 32-bitu RGBA bmp formātu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jan 21, 2010 11:09 am    Post subject:

Kur tas attēls tiks lietots? Es tagad apskatījos to rgba bitmapu un izrādās, ka pat daudzas Windows XP programmas viņu nepazīst. Nešķiet, ka ar tādu formātu varēs kaut kur tikt..
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Thu Jan 21, 2010 11:34 am    Post subject:

Jā, daudzas "defaultās" windows programmas to neatbalsta. GIMP, piemēram, atbalsta. .NET Bitmap klase (System.Drawing) to atbalsta (defaultais bilžu lādēšanas mehānisms .NET'ā). Neviens neliedz savam softam to arī atbalstīt. Iepriekš es apgalvoju tikai to, ka bmp formāts ļauj saglabāt alfu, neko citu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Jan 21, 2010 11:41 am    Post subject:

Protams. Bet es tikai domāju, ka būtu noderīgi uzzināt, kas tā pa programmu / valodu / dzini(?), kurā var lietot tikai .bmp...
Quote:
Neviens neliedz savam softam to arī atbalstīt.

Ja kaut kas traucēja uzrakstīt TGA loaderi, tad līdzīgi varētu gadīties arī ar alpha bitmapiem.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group