dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

SDL

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
nazis



Joined: 01 Aug 2003
Posts: 24
Location: Rīga, Latvija

PostPosted: Sun Sep 26, 2004 1:07 pm    Post subject: SDL

Starp citu, tiem, kas vēlas kodēt gāmes iekš C - iesaku DirectX vietā ievērtēt www.libsdl.org Smile SDL ir baisi laba bibliotēka, pie tam gāmes nokompilēt var arī uz Linux/FreeBSD/MacOS/Solaris utt. Smile))
Nezinu par pārējām, bet mani saista ideja par spēli, kurai ir vienlaicīgi divas versijas - Win32 un GNU/Linux Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Sep 27, 2004 7:20 am    Post subject:

Nu zin, DirectX salīdzināt ar SDL nav īpaši prātīgi. Tās ir drusku dažādas lietas! Bet kros-platformu developēšanai SDL tiešām ir tīri laba lieta. Un ne tikai kodējot iekš C, bet iekš Delphi arī, kautvai ASMā ar :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
nazis



Joined: 01 Aug 2003
Posts: 24
Location: Rīga, Latvija

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 8:09 am    Post subject:

Tu zini, var gan. Peec buutiibas, SDL ir eerts interfeiss multimeediju programmeeshanai. Un nav jaadomaa par "lielisko" DirectX COM interfeisu...
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 8:51 am    Post subject:

Nu ne takš! SDL ir tik vien kā krosplatormu API wrapperis dažām konkrētām lietām. Tupretī DirectX ir API, kas darbojās pa tiešo ar hardwari, nodrošinot 3D/2D/audio akselerāciju!
Back to top
View user's profile Send e-mail
nazis



Joined: 01 Aug 2003
Posts: 24
Location: Rīga, Latvija

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 8:59 am    Post subject:

Nu un ko tad dara SDL? Jaa, tas ir wrapperis, tikai uz Windows jau jamais arii izmanto DirectX. Uz *nix savukaart jamais izmanto xv un uz MacOS atkal jamaa interfeisus utt. SDL ir krosplatformu wrapperis, kas tieshi taapat uz katras konkreetaas platformas nodroshina 2D/3D/audio akseleraaciju. Smile
Taa kaa es labaak tomeer izmantoju SDL, nevis DirectX, jo SDL, vismaz manupraat, ir krietni vienkaarshaaks; jamais taapat nodroshina akseleraaciju (un man ir mazsvariigi, kaa, vai ar DirectX vai manis peec ar GDI, ka tikai straadaa un pie tam aatri); es varu vienkaarshi savu programmu paarkompileejot citai platformai ieguut krosplatformu produktu.

Tas nu ir mans viedoklis. Topics jau saakumaa bija, ka SDL ir eertaak izmantot un programmeetaajam tiek piedaavaats eerts interfeiss un programma netiek piesaistiita vienai platformai. Ja kas, Unreal 2004 izmanto SDL, kursh kaa 3D akseleraacijas libu savukaart izmanto OpenGL Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 9:06 am    Post subject:

Nu re, te nu nonākam pie secinājuma, ka DirectX vai aizstāt ar OpenGL, nevi SDL. SDL šajā gadījumā to vien tik dara, kā izveido logu, kurā var renderēt ar OpenGL.
Back to top
View user's profile Send e-mail
nazis



Joined: 01 Aug 2003
Posts: 24
Location: Rīga, Latvija

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 9:12 am    Post subject:

...un 2D variantaa savukaart nodroshina no DirectX atshkjiriigu, eertaaku un vienkaarshaaku interfeisu... Wink
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 9:22 am    Post subject:

Nav shaubu, ka SDL is the way to go [tm], bet, kaa gan var saliidzinaat kreejumu ar pienu? Protams, kreejums nav piens, bet kreejumu gatavo no piena [vismaz agraak, tagad hvz no kaa] taapat arii SDL izmanto DirectX uz windowsa, sou, labaak saliidzini..nez...uudeni, limonaadi, kvasu, alu ar pienu nevis kreejumu :).
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
nazis



Joined: 01 Aug 2003
Posts: 24
Location: Rīga, Latvija

PostPosted: Tue Sep 28, 2004 9:35 am    Post subject:

Domaaju, nav ko daudz fleimot... Smile Saakaas jau ar to, ka es ieteicu speelju programmeeshanaa izmantot SDL API, nevis pa taisno DirectX/xv/whatever. Smile
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group