View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 6:42 pm Post subject: |
|
Quote: | nodzes vienu no sin vai cos un paskaties vai piemeram pie 0 gradiem pie 90 pie 180 kaa shi uzvedas. nezinu ka tev tur asis stav .. pie nule gradiem |
pirms griezos forumā jau izmeiģināju
varat aplukot kodu
Game1.cs
http://pastebin.com/90Cm2dgv
objektu fails
http://pastebin.com/KsGqn6DH |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 8:01 pm Post subject: |
|
A nav vienkārši tā, ka lodes rotācija = tanka rotācija + stobra rotācija.
Tb LielgabalaRotacija ir jāpieskaita klāt arī Tanks1.TS1Rotacija?
Btw, šitādu brīnumu vietā:
Code: | public Vector2 TS1Pozicija
{
get { return TS1pozicija; }
set { TS1pozicija = value; }
} |
vari vienkārši rakstīt:
Code: | public Vector2 TS1Pozicija { get; set; } |
un šitā vietā:
Code: | public Vector2 TS1Centrs
{
get { return TS1centrs; }
} |
vari rakstīt:
Code: | public Vector2 TS1Centrs { get; private set; } |
Kods gan īsāks, gan saprotamāks.
Tas gan, protams, ja lieto Visual Studio 2008, nevis 2005. |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 8:57 pm Post subject: |
|
Tanks1 = Tanka apaksa(kas nosaka poziciju)
Lielgabals un tanka augsa same vnk lielgabala rotacija ir rotejosais stobrs(ļauj tikai stobram rotet un saut)
lodes rotacija=tankarotacijai+stobra rotacijai nav nekada sakara
vienigais kas ir saistits ar lodi ir stobrs tankam nav nekada sakara.
Jā lietoju C# 2008 |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Mar 05, 2010 9:57 pm Post subject: |
|
Atkarīgs tas būtu, ja tanka stobra leņķis būtu relatīvs pret tanka priekšu, nevis absolūts pret OX asi. Tāpēc jau prasu tādu gadījumu. Neko citu īsti vainīgu tur neredzu. |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 11:55 am Post subject: |
|
njam.. ka tad to relatīvo leņķi pret tanka priekšu izveidot ? Jo kods ir varetu teikt tads pats ka XNA majaslapa sastopamais 2D tutorialiem. Tikai tas ka tur lielgabals stav.
Un ka lai uzliek no radianiem uz leņķi jo vienkaši tankam uzliekot no 0 uz 90* leņķi viņš stav slipi ~ 120* |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 12:02 pm Post subject: |
|
No radiāniem uz ko? Radiāni jau ir leņķis.
Radiānus var konvertēt uz grādiem (vai arī gradiāniem):
grādi = radiāni * 180 / pi, un
radiāni = grādi * pi / 180. |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 1:07 pm Post subject: |
|
doh tapat nekas nesanak..ka lido ta lido skibi..
ja varetu izveidot to ka to lodes rotacija ko dotu piemeram lodes poziciju
tad varetu imantot šo
Code: | lode.LodesRotacija = MathHelper.ToRadians(LielgabalaRotacija); |
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 1:23 pm Post subject: |
|
Nesaprotu, ko tu tur raksti.
Tev LielgabalaRotacija ir leņķis grādos?
Iesaku paņemt debugeri, pierakstīt mainīgo vērtības izšaušanas brīdī un uz papīra parēķināt kāds tur leņķis īsti sanāk vai kādam būtu jāsanāk. Uz dullo + vai -, vai visādas funkcijas likt nevajag. |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 1:37 pm Post subject: |
|
labi laikam bus jātmet ar roku šim projektam... |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 2:09 pm Post subject: |
|
Kā tu domā atmest šo projektu un sākt citus? Ja nepietiek pacietības tikt galā ar kļūdu tagad, jauns projekts nu nekādi nebūs atrisinājums. Tāpēc iesaku nedaudz atpūsties, tad saņemt sevi rokās un iztaisīt to nelielo eksperimentu ar leņķiem, par kuru bubu stāsta.
Otrs variants (ja nepatīk analizēt, lai gan ir tīri noderīgs tāpat arī tiem, kuri baidās eksperimentēt) ir notestēt atlikušās 7 ļoti noderīgās leņķi modificējošās kombinācijas (kopā ir 8 ):
//( leņķis = a ); grādos
a; a+90 a+180; a+270; -a; -a+90; -a+180; -a+270
// radiānos-- 90 => pi * 0.5 ; 180 => pi; 270 => pi * 1.5
Pavisam vienkāršs eksperiments, kurš bieži palīdz tikt galā ar matemātisko funkciju nesaskanīgajiem (t.i. viņi dažreiz nesaskan ar to, kā šīs funkcijas lietotas citos API) rezutātiem. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Sat Mar 06, 2010 6:23 pm Post subject: |
|
Paldies snake5 problema atrisinata |
|
Back to top |
|
|
|