View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 7:01 pm Post subject: |
|
nejau par to es runāju.Centrus māku noteikt, bet kā izdarīt to lai Speletaja centrs butu vienāds ar kameras centru un objektam kustoties kamera paliktu tādā pozīcija jo piemēram tagad ir tā kad vina~ seko bet lēnāk un natrodas speletaja spraita centrā.Attela bija redzams tagadejais stavoklis peletajam savs atrums un kamerai savs lai gan abiem vienada pozicija.
Ar bultinju domāju norādīt vietu kur vajadzētu atrasties zaļajai kastītei(Šaja gadijuma speletajam)
C# XNA
Projekcija sākas
0----------------------->x +
|
|
|
|
|
|
V
Y+ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 7:16 pm Post subject: |
|
Par to gan tu runāji. Izlasi uzmanīgāk un izmēģini.
Viņš pateica, ka vajag kameras pozīcijai pieskaitīt vai atņemt (pēc vajadzības) pusi izmēra, lai tās centrs būtu virs spēlētāja.
Un vispār - tas tutoriālis ir šausmīgi dīvains - kuram gan vajag rotēt kameru ap stūri un tās pozīciju stūrī? Tas taču ir šausmīgi neērti.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
snwlv
Joined: 10 Jan 2010 Posts: 86
|
Posted: Sat Mar 27, 2010 9:34 pm Post subject: |
|
Nju tiko pārbaudīju Izveidoju spraitu kura poziciju uzliku kā kameras poziciju viss itka ok bet kā pakustinu objektu ta manam playeram līdzi vrauc spraits(kameras centrs) bet kamera seko objektam ~2x lēnāk. |
|
Back to top |
|
|
|