|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ra001 Site Admin
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 452 Location: Latvija
|
Posted: Thu Jan 22, 2004 2:44 pm Post subject: Java + OpenGL |
|
Šoreiz ir tīri zinātniskas ineterese.
Vai ir kāds dzirdējis par šadu salikumu, varbūt pat kāds ir mēģinājis ko tādu īstenot? |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sat Jan 24, 2004 12:17 am Post subject: |
|
Es neizmantoju :D, bet zinu ka ir bijis vismaz 1 diezgan nopietns gameDEV projekts, kur tika izmantota tieshi shii kombinaacija [kas personiski man shkjiet nedaudz..ee..diivaina, dodu priekshroku SDL+GL]. Ja nemaldos, shai projektaa daliibu njeema arii .lv programmeetaaji un tas bija kaut kas uz MMORPG pusi. Diemzheel ir pagaajis tik ilgs laiks, ka es neuznjemtos apgalvot, ka kaut kas veel tur notiek. Bet kaa veesturisks fakts - taa ir gan. Iespeejams, ka kaut kaados arhiivos var atarst papildus informaaciju, arii latvieshu valodaa. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
thedogfarted Guest
|
Posted: Mon Oct 18, 2004 12:31 am Post subject: |
|
Ir dzirdeec kaukas par Fullsail (http://fullsail.com/) Quake klonu Jamid un F1 gaami, kas pilniibaa raxtiitas Javaa (kaukaa neticaas), arii par to MMORPG zinu
JavaFlight - nu ljoti prasts lidojuma simulators
JCanyon - kaadu laiku bija interesanti palidinaaties virs lielaa kanjona
------------------------------------------------------------------------------------------------
Java OpenGL bindingi:
http://opengl.org/resources/java/
Sun Java3D iesako pamatiigi, GL4J ir pilns ar kukainjiem, paareejos neesmu meegjinaajis buus jaapstaas
Uzmetot aci LWJG javadoc man nepatiik tas, ka jaunai OpenGL versijai kaa arii katram extension ir vajadziiga jauna klase, domaaju ka JOGL ir taada pati fiicha.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Pirms kaadiem 2 gadiem (veel nebija ne LWJG ne JOGL) aizsaaku savu Java OpenGL binidngu bet aiznjemtiibas, slinkuma un fakta, ka pa vasaru man nav pieejams nec neesmu vairaak par 2k rindinjaam uzrakstiijis. Fiichas, kuras meegjinaaju uztaisiit:
1) java.nio.DirectBuffer izmantoshana array vietaa (tajaa laikaa vieniigais binding kam taada fiicha bija - GL4J, no turienes arii paarsvaraa skatiijos ko kaa dariit)
2) "pluggable extensions" - niekojoties ar LookAndFeel, JNI un iemetot aci extgl.c radaas doma, ka shos principus vareetu apvienot. GL komandas JNI liimenii saliekam masiivaa un piekljuustam vinjaam peec indeksiem.
3) GLSL atbalsts (bija doma izveidot taadu kaa Cg portu bet sho domu aatri atmetu) - no shitaa neko pilniibaa neuztaisiiju (GLSL ja nemaldos pat veel nebija) atskaitot to ka novilku nvparse sourci un iemetu aci
4) Swing atbalsts - ziimeejam Swing komponentus ar OpenGL
Ir doma apskatiit visus patreiz pieejamos bindings un ja jamie mani iipashi neapmierinaas peec jaunaa gada visu pamatiigi revideet un atsaakt uz Tiger (Java2 5.0 ja kaac nezina). Ja shaads pasaakums notiks, par to domaajams pazinjoshu jo vajadzees cilveekus kas vareetu uztaisiit JNI dalju prieksh win etc jo pac jau 2 gadus lietoju gandriiz tikai *nix (galvenais iemesls -> uz win izmantojot DevC++ nestraadaaja JNI) |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|