View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun May 23, 2010 6:14 pm Post subject: Serveri |
|
Labs vakars. Ir pāris lietas ko vēlos noskaidrot par serveriem.
Pašam ir bijuši viss visādi spēļu serveri. Ir velme veidot Online spēli - kurai ir vajadzīgs serveris.Uzreiz radās jautājumi par datiem un tt. Kā tas īsti ir ? Spēlētāja dati tiek nosutiti serverim.Un vai priekš katra ir jāveido kas jauns.Vai pietiek ar vienu apzīmējumu (Player). varbūt kāds var paskaidrot kā tas īsti notiek.? |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun May 23, 2010 7:04 pm Post subject: |
|
Informāciju uz klienta vajag glabāt tikai tāpēc, lai tos nebūtu visu laiku jāpieprasa no servera. Kad klients ienāk spēlē, serveris tam aizsāta informāciju par viņu (iespējams, vārdu, pozīciju pasaulē, ieročus, naudas daudzumu utt.) un tikai gadījumā, ja informācija mainās, serveris sūta izmaiņas. Klients praktiski neko nekontrolē, bet tikai ataino informāciju, kas glabājas uz servera.
Servera gadījumā tavs Player ir klienta sesija, kas no datubāzes (vai kāda cita datu avota) ielādē klienta informāciju un tad to nosūta klientam. Vari iztikt tikai ar Player klasi, bet diezvai kaut cik attīstītā spēlē tas sanāks. Noteikti būs vajadzīgas klases kā Weapon, klases priekš NPC utt. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun May 23, 2010 7:09 pm Post subject: |
|
Quote: | Kad klients ienāk spēlē, serveris tam aizsāta informāciju par viņu (iespējams, vārdu, pozīciju pasaulē, ieročus, naudas daudzumu utt.) | tātad informācija par viņa atrašanās vietu untt. atrodas uz servera? |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Sun May 23, 2010 11:27 pm Post subject: |
|
WhiteFalcon wrote: | tātad informācija par viņa atrašanās vietu untt. atrodas uz servera? |
Protams! Vienmēr atceries zelta likumu: klientam nedrīkst uzticēties! _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Mon May 24, 2010 5:40 pm Post subject: |
|
Paldies centīšos ieverot. Sanāk ka serveris ir atsevišķa programma kurā atrodas nepieciešamie speles dati ? |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon May 24, 2010 6:08 pm Post subject: |
|
Jā, tieši tā.
Precīzāk ir tā, ka ir persistenta datubāze, kurā glabājas spēlētāju dati (MySQL, piemēram). Un serveris runtaimā no tās prasa vai saglabā tajā spēlētāju datus. Parasti gan tas nenotiek pa tiešo, jo tā būs lēni. Ļoti bieži veido dažādas kešošanas atmiņā. Datubāze paliek gadījumam, ja serveris nokaras/nokļūdās/izslēdzās eleketrības dēļ vai tml. |
|
Back to top |
|
|
|