|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon May 31, 2010 10:22 am Post subject: |
|
Nu patiesībā tikai 54 000 poligoni. Kāpēc? Slodzes pārbaude, vienkārši.
Kas tie ir? Nu tie ir tādi eksperimentālie, negribējās veidot tā neko.
Piemirsu pateikt, ka var kustēties ar WSAD bultiņām. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon May 31, 2010 11:12 am Post subject: |
|
Quote: | Nu patiesībā tikai 54 000 poligoni. |
Poligonus neviens nezīmē.
Kad neskatījos ne uz vienu, rādīja ~800 trijstūrus
Kad skatījos uz vienu, rādīja ~150000.
Tomēr, ja tā padomā, priekš sienām 800 arī ir pārāk daudz... ja dzinēja/šī exe faila kodētājs ir tik dīvains un tur ieskaita arī gaismas vajadzībām zīmētos trijstūrus (ne atsevišķi, kaut kur citur, lai būtu saprotams, kas reāli notiek), tad varētu arī sanākt ap 50000 trijstūriem...
P.S. Kāda vispār jēga no tā bling bling bloom efekta? Iesaku iemācīties rakstīt krāsu korekcijas šeiderus, tie vismaz neuztaisa tādu zupu uz ekrāna. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Mon May 31, 2010 11:52 am Post subject: |
|
snake5 wrote: | P.S. Kāda vispār jēga no tā bling bling bloom efekta? |
Reāli tas padara bildi siltāku, piemālē sīkos defektus.
Patiesībā man ar tas nepatīk, bet šādās tādās vietās tas lieti noderētu.
Kas par krāsu korekcijas šeideriem? Teoriju studijā. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon May 31, 2010 12:48 pm Post subject: |
|
Quote: | Reāli tas padara bildi siltāku, piemālē sīkos defektus. |
Atkarīgs no tā, kā rēķina. Var bloom'ot vairāk zilo krāsu un būs aukstāks. Un kāda jēga no sīko defektu "labošanas" ar lielāku defektu?
Quote: | Kas par krāsu korekcijas šeideriem? Teoriju studijā. |
Nekā diža tur nav. Tas ir post-process šeideris, kurš, saņēmis vienu krāsu, moka to pēc saviem algoritmiem, līdz iegūst gatavo krāsu.
Piemērs no Gunplay (nedaudz vienkāršots):
Code: | float4 PostProcFX_N( float2 tc : TEXCOORD0 ) : COLOR0
{
float4 fin = tex2D( rtt, tc ); //paņemam sākuma krāsu
float brt = ( fin.r + fin.g + fin.b ) * 0.3333; // lētākais gaišuma aprēķināšanas veids
float3 bsc = float3( brt, brt, brt ); // vektorizējam
fin.rgb = lerp( bsc, fin.rgb, brt + 0.5 ); // šādi košākas kļūst gaišās krāsas un mazāk košas - tumšās
fin.rgb = pow( fin.rgb, 0.5 ) * 2 - 0.5; // mainām krāsu līkni
return fin;
} |
EDIT: To, ko tieši izdara pēdējā uzmanības vērtā (komentētā) koda rinda, var redzēt te:
http://snake5.files.wordpress.com/2010/05/pfx_without.jpg
http://snake5.files.wordpress.com/2010/05/pfx_with.jpg _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon May 31, 2010 3:48 pm Post subject: |
|
Vispār parasti pieņemts līdz ar exi ielikt arī screenus. Bet es jau laikam atkārtojos. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon May 31, 2010 4:20 pm Post subject: |
|
Sneik: Man jau gan liekas, ka vienkārši nevajag sākumā renderēt visu tik tumšu, tad nekāu pakāpes funkciju arī nevajadzēs lietot, lai iegūtu gaišumu. Dīvaini tev tie šeideri. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Mon May 31, 2010 4:27 pm Post subject: |
|
Es necenšos ar pakāpes funkciju iegūt gaišumu. Tā vajadzīga, lai nedaudz (un tikai nedaudz, ne tā, kā to dara gamma correction) palielinātu kontrastu tumšajās vietās.
P.S. Šādas lietas var arī blogā apspriest, lai neaizietu te beztēmā. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 7:30 am Post subject: |
|
Nez, nez, Sneik, man vajag kaut kādu atmosfērisku šeideri, kas izmīkstina bildi.
Esošam bloom efektam ir nepilnības, jo zūd kontrasts, bet man gribētos lai būtu tikai neliels corona efekts.
Skatos, ka dzinim ir arī AO (ambient ocl.), būs jāpaskata, kā to dabūt darbojoties spējīgu.
Elvman, sorry, bet šoreiz no ekrānšāviņiem nav nekādas jēgas, jo šīs pakas ideja ir uzzināt, vai tas exe vispār palaižās un vai jūs redzat kaut ko.
Bet nu, ja tev bail palaist exe failu, varu tev uz rītdienu iedot kādu bildi.
Ceru, ka kāds jau paspēs nofočēt, kam te palaižās normālā ātrumā.
Izskatās, ka viss ātrums atkarājās no videokartes. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 8:37 am Post subject: |
|
Quote: | Nez, nez, Sneik, man vajag kaut kādu atmosfērisku šeideri, kas izmīkstina bildi |
Ar šeideri šādu efektu nedabūsi. Ja nu vienīgi ar blur šeideri, bet nu no tāda nav arī jēgas..
Quote: | Skatos, ka dzinim ir arī AO (ambient ocl.), būs jāpaskata, kā to dabūt darbojoties spējīgu. |
Gan jau tur būs tikai SSAO, kurš arī izskatās vēl joprojām šausmīgi un nekad nelīdzināsies normālam AO. Tāpēc varbūt pamēģini lightmapes lietot. Būs gan mīkstāka bilde, gan normālāk izskatīsies. Nevajadzēs šausmīgus bloom'us lietot.
Quote: | Elvman, sorry, bet šoreiz no ekrānšāviņiem nav nekādas jēgas, jo šīs pakas ideja ir uzzināt, vai tas exe vispār palaižās un vai jūs redzat kaut ko. |
Ja viņi nezina, ko viņiem prasa palaist, tu nedabūsi testa rezultātus.
Quote: | Izskatās, ka viss ātrums atkarājās no videokartes. |
Tajā demo nav nekā tāda, kas īpaši daudz lietotu procesoru... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bulkano
Joined: 22 Apr 2009 Posts: 39
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 8:51 am Post subject: |
|
Radeon x1800 melna bilde (neko neraada).
Radeon 3xxx un jaunaaki bildi redz, kaut kadi keemi istabas viduu kustaas. |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 9:19 am Post subject: |
|
Tad jau labi, bulkano. Tagad tik pačuksti FPS cipariņus.
Sneik, redz, man ar saviem 8 kodoliem (+8 virtuāliem) būtu tā kā nekorekti salīdzināt. Tāpēc tēmēju uz videokartes resursiem.
Saprotams, ka 52 000 poligoni ir stipri par daudz vienam ķēmam. Un tomēr 70 FPS ir ok. Tā kā nebūs atklātu vietu, tad varēšu izmantot veco WW triku - lādēt istabas pa vienai. Rezultātā būs labi, varēšu sabāzt visādus sīkumus iekšā. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 10:39 am Post subject: |
|
EDDY wrote: | Elvman, sorry, bet šoreiz no ekrānšāviņiem nav nekādas jēgas, jo šīs pakas ideja ir uzzināt, vai tas exe vispār palaižās un vai jūs redzat kaut ko. |
Em.. parasti jau spēles taisa tā, ka tās visiem rāda maksimāli vienādu bildi. Nevis katram savādāku. Tāpēc arī no skrīnšota būtu liela jēga.
Un kamdēļ lai exe nepalaistos? Nelieto dīvainus dll failus, vai dod visiem tos līdzi un problēmu nebūs (pie korekta koda).
Quote: | Tā kā nebūs atklātu vietu, tad varēšu izmantot veco WW triku - lādēt istabas pa vienai. Rezultātā būs labi, varēšu sabāzt visādus sīkumus iekšā. |
Tas, cik līmenī ir kopā ielādētu poligonu, videokartei maz kasa. Tb performanci tas ietekmē gandrīz necik. Daudz vairāk performanci ietekmē tas, cik viena kadra laikā tu tai dod renderēt poligonus (arī neredzamos). |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 11:00 am Post subject: |
|
bubu wrote: | Un kamdēļ lai exe nepalaistos? |
No kurienes man zināt, ir tas dll kreisais, vai nav?
Man iespējams rāda, bet pārējiem 99% ne.
bubu wrote: | Daudz vairāk performanci ietekmē tas, cik viena kadra laikā tu tai dod renderēt poligonus (arī neredzamos). |
Kur tās tekstūras un modeļu dati glabājas? Operatīvajā? Ja tā, tad kāpēc videokartei ir pašai sava atmiņa? Manuprāt tāpēc, lai nevajadzētu dzīt datus no RAM uz videokarti.
Ja man vienā istabā ir 100 000 poligoni, tad es rēķinos ar to, ka arī citiem būs aptuveni tie paši FPS ar analoģisku karti, bet citu CPU (+/- 50% no jaudas). Nākamās istabas ielādes laikā (kur pēc storyline nevajadzēs atgriesties) var dzēst iepriekšējās istabas datus.
Bet pie lieliem apjomiem man liekas tas nebūs pareizi. Jāpaskata, vai tiek rēķināti arī neredzamie poligoni.
Varbūt labāk tomēr visu to māju ielādēt iekšā, lai nebūtu nekādas aiztures? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 11:26 am Post subject: |
|
Quote: | Varbūt labāk tomēr visu to māju ielādēt iekšā, lai nebūtu nekādas aiztures? |
Kādu aizturi tu gribi? "Out of memory"? Un kur tu viņu gribi lādēt? RAM/VRAM/Abos?
Quote: | Ja man vienā istabā ir 100 000 poligoni |
Pirmkārt jau poligoni videokartei kasa vēl mazāk kā to skaits. Zīmēti tiek trijstūri. Ja veido savu māju tikai no 3ds max kubiem, tad 100000 poligoni būs 200000 trijstūri. Sīka neprecizitāte, vai ne?
Vēl atceries, ka objektus var ielikt vairākās vietās, tā ietaupot atmiņu. Un neaizmirsti piebremzēt ar subdivision - pikseļu apgaismojuma rēķināšanas metodēm to nevajag.
P.S. Varbūt pamēģini uztaisīt tādu līmeni, kurš rada maksimālo iespējamo noslogojuma līmeni visā spēlē un tad skaties, ko dalīt un ko nē? Bet nu dalīt pa istabām būtu mazākais, ko var darīt, ja nu galīgi nekādu culling'a metodi nav intereses implementēt. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 01, 2010 11:34 am Post subject: |
|
snake5 wrote: | Un kur tu viņu gribi lādēt? RAM/VRAM/Abos? |
Vai tad varu norādīt taciņu, lai lādē tikai videokartes RAM, nevis operatīvajā RAM? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|