View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Ishmaels
Joined: 02 Apr 2010 Posts: 14
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 10:02 pm Post subject: Flash spēle par samurajiem |
|
http://megaswf.com/view/0904ac6e5b829ede5534397f9a5508a51.html
Šis ir projekts sākuma stadijā un es nēsmu pārliecināts kā to attīstīt tālāk, tāpēc būšu pateicīgs par ieteikumiem un kritiku. Vajag bloķēt sitienus pārvietojot zobenu ar peli, kad parādās merķis pa to var sist, nospiežot uz mērķa peles taustiņu.
|
|
Back to top |
|
|
elvman Indago Uzvarētājs
Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 10:06 pm Post subject: |
|
No savas pieredzes saku, ka vajag dzīvības un pamācību. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 10:29 pm Post subject: |
|
Spēlēt diezgan vienkārši, bet derētu spēlētājam dot vairāk iespējas uzvarēt. Ne laika pietiek bloķēt, ne dzīvību.
Tad vēl zobena kustība traucē saskatīt mērķi un to, vai peles kursors atrodas uz mērķa.
Vēl spēlei trūkst dziļuma. Bet to gan jau varēs izlabot ar dzīvību pielikšanu un kaut kādu sistēmu, kura noņem atkarībā no tā, kur atradās sitiens. Varbūt vēl derētu nedaudz vairāk pretinieka zobena pozīciju. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Ishmaels
Joined: 02 Apr 2010 Posts: 14
|
Posted: Wed Jun 02, 2010 10:30 pm Post subject: |
|
Pamācība ir paredzēta. Par dzīvībām vel domāju.
Pagaidām paskaidrošu, kas jādara tepat.
Tātad samurajs var sist no labās vai kreisās puses kā arī no augšas. Ja samurajs atvēzējis no labās puses pele jāvirza palabi un zobens nostāsies sitiena ceļā, ja samurajs atvēzējies no augšas, pele jāvirza uz augšu, un zobens ies uz augšu un ieņems horizontālu pozīziju. Kad atsisti pāris sitieni, uz samuraja ķermeņa parādās sarkana poga uz kras jāklikšķina, lai nosistu samuraju. |
|
Back to top |
|
|
Ishmaels
Joined: 02 Apr 2010 Posts: 14
|
|
Back to top |
|
|
Andza
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 44 Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 1:17 pm Post subject: |
|
Vispār tagad ir manāmi interesantāk, jo ir interese redzēt nākamos ienaidniekus. Bet, pagaidām mīnuss paliek tas, ka visi ienaidnieki kustās vienā paternā. Tāpēc cīņas ir essentially vienādas (atskaitot to, ka tālāk kustās ātrāk naidnieki).
IMO, vajag ieviest savādākas uzvedības ienaidniekus, kuri prasa vēl citus uzvedības paternus par peles kustināšanu šurpu turpu, piemēram kaut kādu grūto ienaidnieku, kuram tieši jāiecērt pirms tas taisās cirst, savādāk viņš izsti cauri blokam. Vai kaut kādu ātri kustošos naidnieku, kurš dur ar šķēpu, kuru jāpasit malā (nezinu, cik ērti ir uztaisīt ne tikai zobena pozīcijas trackošanu, bet arī trackošanu tā virzībai). Maybe var pafantazēt par cīņu pret 2 ienaidniekiem uzreiz, tas ļautu nodarboties ar kaut kādu kombinatoriku naidnieku kombinācijās (e.g. smagias un ātrais) _________________ Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku! |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 1:21 pm Post subject: |
|
Ta nekā tur saprast nevar, tikai vicinies ar zobenu. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
Andza
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 44 Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 10:50 pm Post subject: |
|
Pašlaik ir kaut kādi griesti? Es aizsitos līdz 7 naidniekam. Grūtajos līmeņos jau kļūst svarīga kustību optimizēšana (pareizi noslidināt gana maz, lai ietaupītu laiku). Vizuālā dažādība (random bruņotie pretinieki) ļoti iet pie sirds, tāpēc vēl jo vairāk prasās dažādu pretinieku veidu. _________________ Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku! |
|
Back to top |
|
|
Ishmaels
Joined: 02 Apr 2010 Posts: 14
|
Posted: Wed Jun 09, 2010 7:13 am Post subject: |
|
Dažādi pretinieki ir paredzēti, Pašlaik strādāju pie geišas |
|
Back to top |
|
|
Ishmaels
Joined: 02 Apr 2010 Posts: 14
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 3:24 pm Post subject: |
|
Ishmaels wrote: | Jqunùqkq versijq qr dqùwùqdie, pretiniekie: |
Koa? |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 3:30 pm Post subject: |
|
Jaunāka versija ar dažādiem pretiniekiem.
"ù" - '
"q" - a
"w" - z
Laikam AZERTY keyboard layouts or smth.. :D
EDIT:
Interesanti tagad ir spēlēt. Bet varbūt var kaut kā nedaudz palēnināt to ātruma pieaugumu, kad tas kļūst lielāks. Citādi radās sajūta, ka varētu vēl paspēlēt, bet spēle nedeva iespēju. Lineārais ātruma pieaugums / laika samazinājums nostrādāja kā mūris un pie viena pretinieka apstājās viss. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Ishmaels
Joined: 02 Apr 2010 Posts: 14
|
Posted: Tue Jun 29, 2010 10:25 pm Post subject: |
|
Atvainojos par AZERTY. Pēc šīrīta sesijas pie spēles acis vairs nerāda.
http://www.swfcabin.com/open/1277839421
Versija ar lēnāku progresiju (kura gan nav lineāra). |
|
Back to top |
|
|
|