View previous topic :: View next topic |
Vai tevi interesē apskatīt / lietot šādu GUI sistēmu? |
Jā. |
|
20% |
[ 1 ] |
Nē, ir cita (nosaukšu savu alternatīvu). |
|
80% |
[ 4 ] |
Nē, GUI man vispār nevajag. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 5 |
|
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 4:48 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | Nevar pat garantēt, ka nākamajā kadrā visi GUI objekti būs tajās pašās vietās. |
Jā, un kas? Kas vainas GUI, kuram ir animēti objekti? Poga piebrauc, vai menu izlien.
Quote: | Var jau iedot ID katram objektam |
Tā ir viena no immediate-mode GUI pamatlietām.
Tač noskatities to video-lekciju, pirms strīdēties pretī, citādi jums nav izpratnes par to, kas ir immedia-mode GUI.
snake5 wrote: | Šajā nav gluži tā. |
Tiešām? Tu neglabā GUI elementiem tādas lietas, kā parent/child, active, checked, text/caption/name, utt? Tas viss IMGUĪ nav.
IM princips ļauj tam GUI sistēmai pielāgoties tavam spēles kodam. Nevis otrādi spēles kodu strukturēt (vismaz GUI'skos elementus) pakārtotu GUI sistēmai |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 5:38 pm Post subject: |
|
Nu jā, tagad visu noskatījos. Nedaudz skaidrāk ir. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 6:00 pm Post subject: |
|
Personīgi man labāk patīk, standarta pieeja + xml. Pats šādu GUI bibliotēku izveidoju savām vajadzībām un microsoft expressions blend XML savietojamu sintaksi, ko izmantoju, lai izveidotu applikācijai savu UI layoutu. Grūti iedomāties, kā to vēl var uzlabot, lai būtu produktīvāk un ātrāk paveikts darbs. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 6:24 pm Post subject: |
|
IMGUI un xml layouts neizslēdz viens otru. |
|
Back to top |
|
|
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 7:35 pm Post subject: |
|
Neizslēdz, bet GUI ar child/parent ir daudz dabiskāka implementācija. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 7:39 pm Post subject: |
|
IM sistēmā child/parent attiecības definē paši objekti, kurus tu vēlies attēlot savā GUI. Nav papildus hierarhija ar gui elementiem jātaisa :) |
|
Back to top |
|
|
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 9:11 pm Post subject: |
|
Quote: | bet nevar nokontrolēt precīzi, kad taisīt pāreju, kad to negaidīti apturēt
|
Kāpēc nē?
Quote: | Manuprāt šausmīgi nepareiza pieeja - visu veidot tik universālu, ka var visu glabāt vienā masīvā. |
Un kas tur tik slikts?
Tādā veidā man nevajag nekādus managerus - es pogu varu uzmest kaut vai pa tiešo uz gameplay ekrāna - kā arī entityiem nav nekādu ierobežojumu kas tiem var būt parent vai child - es varu gui elementus mierīgi pielinkot kaut vai fizikas objektiem.
Neviens neliek glabāt pilnīgā nekārtībā - es parasti glabāju tos secībā kādā tie tiks renderēti.
Kā arī sīkos objektus mierīgi var apvienot grupās. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 10:12 pm Post subject: |
|
ID izvēle.
Quote: | Un kas tur tik slikts? |
Es jau pateicu.
Quote: | es varu gui elementus mierīgi pielinkot kaut vai fizikas objektiem |
Tā tāda nepieciešamība katrā projektā tev?
Vai varbūt tomēr padomā - kas labāk - spēle dzinējam vai dzinējs spēlei? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
serioussam909
Joined: 15 May 2006 Posts: 92
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 11:18 pm Post subject: |
|
Quote: | Ja būtu masīvs ar iespēju to ideāli apstrādāt -- ievietot elementu jebkur - konstants laiks, atrast - konstants laiks, izbraukt cauri visiem objektiem, lai izvēlētos vajadzīgos - tikai tik daudz, cik uz katra vajadzīgā iztērē -- tad varētu.
|
http://www.richardjonas.com/blog/2006/10/c-collection-classes-performance.html
.NET kolekcijas Dictionary un Hashtable to piedāvā.
Pieļauju ka citos frameworkos/valodās ir kkas līdzīgs pieejams. |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 11:38 pm Post subject: |
|
Quote: | Ja būtu masīvs ar iespēju to ideāli apstrādāt -- ievietot elementu jebkur - konstants laiks, atrast - konstants laiks, izbraukt cauri visiem objektiem, lai izvēlētos vajadzīgos - tikai tik daudz, cik uz katra vajadzīgā iztērē -- tad varētu.
|
Em... kopš kura laika ievietot elementu jebkur ir konstants laiks? Iespraušana masīvā ir O(n).
[Pseido]-konstants laiks tev būs tikai heštebulai |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Tue Jun 08, 2010 11:58 pm Post subject: |
|
Es teicu - ja būtu.
Nu jā, vienīgi ar masīvu domāju ne gluži masīvu (t.i. sajaucu). Domāju datu struktūru.
Quote: | .NET kolekcijas Dictionary un Hashtable to piedāvā. |
Visām prasībām tāpat neatbilst. Pietam - jo vairāk objektu datu struktūrā, jo lēnāk ar to darboties. Un tas jau ir neatkarīgi no lietotās datu struktūras. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|