View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 9:31 pm Post subject: |
|
WhiteFalcon wrote: | Ar "Tādas nav" domāju ka vēl nēsmu izveidojis. Bet kam vinju ? man tak nav 3d spele | Arī 2d spēlēm ir projekcijas matricas. Tik nevis perspektīvas, bet visbiežāk ortogrāfiskas vai izometriskas. |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 10:15 pm Post subject: |
|
Njam kā pamainiju auto poziciju patiešām auto vajadzēja pielikt translate.Paldies ,bet joprojam problemas ar tam skirbam +
kad ieslēdzu ar
Code: | cam.KamerasPozicija.X = (float)Math.Round(KamerasPozicija.X);
cam.KamerasPozicija.Y = (float)Math.Round(KamerasPozicija.Y); |
Auto pazūd un "nospiežot" taustiņus nekas nekustas :/ |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sat Jun 12, 2010 11:14 pm Post subject: |
|
cam.KamerasPozicija.X un KamerasPozicija.X
Tas pats mainīgais, vai arī kaut kas kodā nesmuki nokopējies? _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 12:12 am Post subject: |
|
Liels Paldies
vnk vajadzeja pielikt cam. klat
Code: | cam.KamerasPozicija.X = (float)Math.Round(cam.KamerasPozicija.X);
cam.KamerasPozicija.Y = (float)Math.Round(cam.KamerasPozicija.Y); |
mhm.Jau kādu laiciņu ir 1 problēma par kuru nevelos vidot jaunu postu taka centīšos raktīt šeit.
*Lieta tada ka pēc kāda laiciņa (skaitot no brīža kad palaižu spēli) izmetas
("Not responding logs") un C# paradas logs ar erroru:
|
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 12:28 am Post subject: |
|
Man šķiet, ka atmiņu nežēlīgi esi lietojis kaut kur.. :P
Eh, atradu.
Lwe cam = new Lwe();
Tā darīt nedrīkst.
Pati funkcija Draw jau atrodas Lwe klasē.
Tas nozīmē, ka tu izveido objektu, kurš izveido objektu, kurš izveido objektu ..... līdz kaut kādas atmiņas vairs nav.
Man šķiet, ka problēmu nebūs, ja izmetīsi to rindu ārā un cam vietā lietosi "this" vai vispār neko. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
WhiteFalcon
Joined: 16 May 2010 Posts: 102 Location: Rīga
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 12:39 am Post subject: |
|
Liels paldies viss strada ka vajag |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 9:55 am Post subject: |
|
snake5 wrote: | Tas nozīmē, ka tu izveido objektu, kurš izveido objektu, kurš izveido objektu ..... līdz kaut kādas atmiņas vairs nav. |
C#'ā (un vispār .net'ā) tā tas nenotiek.
Tur ir garbage collector, kurš brīdī, kad objekts vairs nav sasniedzams no esošajiem dzīvajiem objektiem, atzīmē šo objektu par atbrīvojamu. Un pie tuvākās izdevības (vai atmiņas trūkuma) tas atbrīvos šī objekta aizņemto atmiņu.
Tātad Draw beigās cam objekts vairs nav sasniedzams un tiks atbrīvots tuvākā nākotnē. . Performanci gan, protams, tas ietekmē pavisam negatīvi.
Šeit gan droši vien sava specifika ir Xna freimworkam, kura objekti droši vien piereģistrējas kautkur globālā statiskā konteinerī (kas ir slikti), lai korekti apstrādātu D3D interfeisus un to atbrīvošanu. Tāpēc GC laikam arī neatbrīvo atmiņu. |
|
Back to top |
|
|
Arrovs
Joined: 10 Mar 2007 Posts: 96 Location: Saldus
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 6:33 pm Post subject: |
|
Iespējams tev ir taisnība, bet tuvākā nākotne var arī nebūt esošais izpildes rāmis(vai kā to sauc) un atmiņas pārpildīšanās ir sastopama tīri bieži. _________________ Arrovs komanda |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Sun Jun 13, 2010 7:46 pm Post subject: |
|
Nu nē gan. Tuvākā nākotnē .net's nemainīs savu politiku atmiņas GC. Citādi taču var gadīties, ka visas esošās aplikācijas sāks nestrādāt. Microsofts ar savu Windows'u ļoti uzskatāmi parāda, ka viņiem backward compatibility rūp. |
|
Back to top |
|
|
|