dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

Problema ar Tile dzini un kameru
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sat Jun 12, 2010 9:31 pm    Post subject:

WhiteFalcon wrote:
Ar "Tādas nav" domāju ka vēl nēsmu izveidojis. Bet kam vinju ? man tak nav 3d spele
Arī 2d spēlēm ir projekcijas matricas. Tik nevis perspektīvas, bet visbiežāk ortogrāfiskas vai izometriskas.
Back to top
View user's profile Send e-mail
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sat Jun 12, 2010 10:15 pm    Post subject:

Njam kā pamainiju auto poziciju patiešām auto vajadzēja pielikt translate.Paldies ,bet joprojam problemas ar tam skirbam +
kad ieslēdzu ar
Code:
 cam.KamerasPozicija.X = (float)Math.Round(KamerasPozicija.X);
 cam.KamerasPozicija.Y = (float)Math.Round(KamerasPozicija.Y);

Auto pazūd Very Happy un "nospiežot" taustiņus nekas nekustas :/
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sat Jun 12, 2010 11:14 pm    Post subject:

cam.KamerasPozicija.X un KamerasPozicija.X
Tas pats mainīgais, vai arī kaut kas kodā nesmuki nokopējies?
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Jun 13, 2010 12:12 am    Post subject:

Liels Paldies Wink
Very Happy vnk vajadzeja pielikt cam. klat Smile
Code:
 cam.KamerasPozicija.X = (float)Math.Round(cam.KamerasPozicija.X);
 cam.KamerasPozicija.Y = (float)Math.Round(cam.KamerasPozicija.Y);


mhm.Jau kādu laiciņu ir 1 problēma par kuru nevelos vidot jaunu postu taka centīšos raktīt šeit.
*Lieta tada ka pēc kāda laiciņa (skaitot no brīža kad palaižu spēli) izmetas
("Not responding logs") un C# paradas logs ar erroru:



Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Sun Jun 13, 2010 12:28 am    Post subject:

Man šķiet, ka atmiņu nežēlīgi esi lietojis kaut kur.. :P

Eh, atradu.
Lwe cam = new Lwe();
Tā darīt nedrīkst.
Pati funkcija Draw jau atrodas Lwe klasē.
Tas nozīmē, ka tu izveido objektu, kurš izveido objektu, kurš izveido objektu ..... līdz kaut kādas atmiņas vairs nav.

Man šķiet, ka problēmu nebūs, ja izmetīsi to rindu ārā un cam vietā lietosi "this" vai vispār neko.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Sun Jun 13, 2010 12:39 am    Post subject:

Liels paldies Smile viss strada ka vajag Smile
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jun 13, 2010 9:55 am    Post subject:

snake5 wrote:
Tas nozīmē, ka tu izveido objektu, kurš izveido objektu, kurš izveido objektu ..... līdz kaut kādas atmiņas vairs nav.

C#'ā (un vispār .net'ā) tā tas nenotiek.

Tur ir garbage collector, kurš brīdī, kad objekts vairs nav sasniedzams no esošajiem dzīvajiem objektiem, atzīmē šo objektu par atbrīvojamu. Un pie tuvākās izdevības (vai atmiņas trūkuma) tas atbrīvos šī objekta aizņemto atmiņu.

Tātad Draw beigās cam objekts vairs nav sasniedzams un tiks atbrīvots tuvākā nākotnē. . Performanci gan, protams, tas ietekmē pavisam negatīvi.

Šeit gan droši vien sava specifika ir Xna freimworkam, kura objekti droši vien piereģistrējas kautkur globālā statiskā konteinerī (kas ir slikti), lai korekti apstrādātu D3D interfeisus un to atbrīvošanu. Tāpēc GC laikam arī neatbrīvo atmiņu.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Arrovs



Joined: 10 Mar 2007
Posts: 96
Location: Saldus

PostPosted: Sun Jun 13, 2010 6:33 pm    Post subject:

Iespējams tev ir taisnība, bet tuvākā nākotne var arī nebūt esošais izpildes rāmis(vai kā to sauc) un atmiņas pārpildīšanās ir sastopama tīri bieži.
_________________
Arrovs komanda
Back to top
View user's profile Visit poster's website
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Sun Jun 13, 2010 7:46 pm    Post subject:

Nu nē gan. Tuvākā nākotnē .net's nemainīs savu politiku atmiņas GC. Citādi taču var gadīties, ka visas esošās aplikācijas sāks nestrādāt. Microsofts ar savu Windows'u ļoti uzskatāmi parāda, ka viņiem backward compatibility rūp.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group