|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Tenjou
Joined: 22 Nov 2005 Posts: 275
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 1:13 pm Post subject: |
|
Ja ir izdomats, kur stav katra lampa predefineeti un slinkums pasham taisit algoritmu, meirigi var iztikt. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 1:26 pm Post subject: |
|
Ne tur ir problēma. Tā ir objektu kopijās. Būtu nepieciešams kopēt objektus (kas bezjēdzīgi tērē atmiņu), lai tie tiktu pareizi apgaismoti un attēlotos spēlē kā atsevišķi objekti. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 4:21 pm Post subject: |
|
snake5 wrote: | EDDY, ko tu tur jauc..
Nav "jāuztaisa" otrs tekstūras kanāls, viņš vienmēr ir pieejams. |
Man šķiet, ka mēs ar "tekstūru kanālu" domājam tekstūru koordinātes, nevis sampleri kā tu domā (ja jau skaki, ka normālmapes tekstūru kanāls ir pavisam cits nekā diffuse - tekstūru koordinātes tiem parasti sakrīt, nevis ir dažādi).
Varbūt vajag šitādas lietas runājot pierakstīt angliskos terminus kāt, ne?
Jo lightmapes tekstūru koordinātēm reti izmanto primārās tekstūras tekstūru koordinātes. Tas ir neefektīvi. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Fri Jul 02, 2010 6:38 pm Post subject: |
|
Man jau vienu brīdi likās, ka viņš domāja tekstūras sampleri, jo sāka kaut ko par normālmapēm runāt...
Tagad es vairs nekā nesaprotu. :D
EDIT: Angliskie termini tiešām te noderētu... _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 6:09 pm Post subject: |
|
Objektiem parasti var nerēķināt to ēnu, ar normalmapping pietiek, lai būtu vismaz selfshadowing. Galvenais izveidot norenderētu ēnu karti grīdai, sienai un griestiem.
Bet kā var uztaisit kodā/shaderi, lai tas nolasa 1. kanālu kā diffuse karti, bet 2. kanālu kā bildi no faila? _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Sun Jul 04, 2010 6:53 pm Post subject: |
|
EDDY, kāpēc tev vienmēr viss jāputro? :D
Normalmappings netaisa self-shadowing'u. Tas tikai modificē normālvektoru katram pikselim. Ar ēnām tur nekāda sakara nav. Ceru, ka te nejauc mākslinieku terminu "ēnošana" ar CG 3D ēnām. :P
Quote: | Galvenais izveidot norenderētu ēnu karti grīdai, sienai un griestiem. |
Ar ko viņi tev atšķiras? Tev tur pamats ir caur CSG/BSP izvilkta daudzstūru masa vai tie paši meshi? Ja pirmais, tad skaties to teoriju, ko augstāk uzmetu... ja otrais, tad par meshiem es visu izstāstīju. Labāk neatdali "pamatmeshus" no "dekoratīvajiem", tikai liekas problēmas būs indeksēšanā, glabāšanā u.tml.
Quote: | Bet kā var uztaisit kodā/shaderi, lai tas nolasa 1. kanālu kā diffuse karti, bet 2. kanālu kā bildi no faila? |
Diffuse tekstūra arī ir bilde no faila. Principi tie paši. Nevajag meklēt atšķirības tur, kur to nav.
Šeiderī pieliec vēl vienu sampleri, kurš paņems citu uzstādīto tekstūru, nolasīs to. Tur dari ar to, ko gribi - piereizini diffuse krāsai / izmanto kā depthmapi / whatever. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|