|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Raymix
Joined: 01 Feb 2006 Posts: 35 Location: Aluksne
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 9:16 pm Post subject: udk |
|
biju domajis likt pie "mekleju sabiedribu", bet iisti vel nee, kamer top dizaina dokuments un koncepts, kur nu vel modelji,,, vairak jau mekletu domu biedrus
jautajums, cik un/vai kads vispar strada ar UDK engine? Esmu vairak no artistiskas puses un temeju uz komercialas kvalitates talantiem, bet gribetu zinat vai ir kads kas kodee vai skripte uz sha dzinja? _________________
|
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 9:34 pm Post subject: Re: udk |
|
Raymix wrote: | biju domajis likt pie "mekleju sabiedribu", bet iisti vel nee, kamer top dizaina dokuments un koncepts, kur nu vel modelji,,, vairak jau mekletu domu biedrus
jautajums, cik un/vai kads vispar strada ar UDK engine? Esmu vairak no artistiskas puses un temeju uz komercialas kvalitates talantiem, bet gribetu zinat vai ir kads kas kodee vai skripte uz sha dzinja? |
Esmu diezgan daudz lietojis U 2.X.
Droši vien tas ko tu domā ir #3 ? Nesmu to lietojis, bet redzot kāds gļukains viņiem sanāca UT3 nojaušu, ka skriptošana tur īpaši neatškiras. UT3 pirms 100 patchiem bija pilns tādu gļuku, ko varēja dabūt gatavus iesācējs arī ar 2.x ... _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
Raymix
Joined: 01 Feb 2006 Posts: 35 Location: Aluksne
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 10:01 pm Post subject: |
|
heh, nu nemaceshu teikt. Es pats lietoju TGE (torque game engine) un realmcrafter oficialos kkadus gadus 3. Biju ari biezu gramatu kodeshanai nopircis, bet lai ari ko nemeginatu, pilnigi viss glucija nost, vienkarshi nebaudami engines.
Nu vot pusgadu atpakal pameginaju UDK tresho un riktigi iepatikas, tieshi rendera jaudas delj, ka ari pashu editoru kas nak lidzi, riktigi profesionals darba riks, daudzi PS3 un Xbox360 projekti tur tapushi.
paslaik nu lena gara peetu un macos kas un kaa.
Gribetos uztaisit gudru kameru, nevis piekaltu pie speletaja, ir pat stuks taisit kkadies augsha lidojoshu AI objektu un tam piemetinat kameru klaat, izrekinat attalumu no 2 vai 4 speletajiem un attiecigi tos vienmer uztureet kadraa nemot vera visas 3 Dimensijas un collision. Mozka shadies varetu to izradir caur pieejamajiem GUI tuljiem ar minimalu skripteshanu, bet ja japieiet jau klat pie pasha dzinja koda (ka jau praktiski visas kameras) tad man tur tuksha bilde :D
moz tu kko zini tadas lietas? un vai vispar nemies ar to UDK vel? _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
|
Back to top |
|
|
Raymix
Joined: 01 Feb 2006 Posts: 35 Location: Aluksne
|
Posted: Mon Jul 05, 2010 11:00 pm Post subject: |
|
biju jau novilcis Dungeon Defence, ta arii kameras kodu nekur neatradu, bet iesakumam butu ideaala. Nu lab, naks tuvak laiks kad vajadzes tieshi koda dalju tad i prasiis _________________
|
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 7:12 am Post subject: |
|
Manuprāt UDK kodi ir pašās mapēs.
Tie nav rakstīti C++, bet gan skriptos. Tā ir līdzīga python valodai->kā palaid exe failu, tā viss notiekās. Nekādas kompilācijas tā izpratnē, ar ko esam saskārušies.
Iespējams runāju muļķības _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 8:21 am Post subject: |
|
Python's kodu arī kompilē - uz *.pyc failiem baitokodā (izņemot galveno skriptu, kuru patur atmiņā, neveidojot pyc failu). |
|
Back to top |
|
|
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 9:40 am Post subject: |
|
Raymix wrote: |
moz tu kko zini tadas lietas? un vai vispar nemies ar to UDK vel? |
Ar UDK neesmu ņēmies kopš sāku ņemties ar C4Engine (kādus 4 gadus)
Bet esmu pilnīgi pārliecināts, ka savu kameras kustību vajadzēs rakstīt ar UnrealScript. Tur ir diezgan daudz ērtu funkciju, kas visu 3D matemātiku padara vieglāk saprotamu.
Esmu gana drošs, ka gļuki ir pilnīgi visos dziņos. Svarīgak ir vai tev ir kods un tu vari pats salabot gļuku vai gļukaino/nelietojamo daļu nomainīt pret kaut ko citu jebšu esi iestrēdzis ar to kas ir (kā ar UDK un parasto Unity). TGE, protams, pats par sevi ir leģendārs gļuks _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
|
Raymix
Joined: 01 Feb 2006 Posts: 35 Location: Aluksne
|
Posted: Tue Jul 06, 2010 11:18 pm Post subject: |
|
ir ir taa :D
btw jams kompilee skriptus, cik nu palasiju un papetiju tad izradas ka pat kompilee visu kopaa viena liela pakaa - kompiletos skriptus ar content zem viena faila _________________
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|