dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

kursh ir vislabakais dzinis
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
edgarsb8543



Joined: 25 Jun 2010
Posts: 29
Location: Dundaga, Latvija

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 8:53 pm    Post subject:

un ja iesakat kadu library tad arī kā viņu var ievietot
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 9:09 pm    Post subject:

Atkarīgs no konkrētās bibliotēkas. Parasti visām bibliotēkām nāk līdzi dokumentācija, kurā tas ir izstāstīts. Un parasti nāk arī līdzi gatavi piemēri, kuros parāda tās pamat-funkcionalitāti.
Back to top
View user's profile Send e-mail
Tenjou



Joined: 22 Nov 2005
Posts: 275

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 10:30 pm    Post subject:

Daudz par ātru priekš attēliem, ir vispirms jaapgūst labi teksta manipulācija un failu rakstīšana/lasīšana, lai normāli varētu sākt izprast attēlus.

Nepacietība un steigšanās, nenoved pie vērtīga rezultāta.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Tue Jul 06, 2010 10:47 pm    Post subject:

Vēl viens variants ir nopirkt Game Makeri un sākt eksperimentēt. Attēlus manuāli nevajadzēs lādēt. Manuprāt daudz ērtāk mācīties par gandrīz visiem citiem rīkiem.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Matuda



Joined: 15 Mar 2007
Posts: 55

PostPosted: Wed Jul 07, 2010 9:08 pm    Post subject:

Bez liekiem tekstiem.
Varēsi ātri un ērti lādēt bildes un video :D

http://www.conitec.com/english/gstudio/litec.php

Veiksmi un izturību.
_________________
...Made in Latvia...
MatudaGames Twitter!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
^suny^



Joined: 30 Nov 2007
Posts: 57

PostPosted: Mon Jul 12, 2010 6:41 pm    Post subject:

Nu, ja prastu šūteri, tad vari apskatīties http://nehe.gamedev.net/data/lessons/lesson.asp?lesson=10. Varbūt palīdzēs.
_________________
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Mon Jul 12, 2010 7:43 pm    Post subject:

Tas viņam šūteri izveidot nepalīdzēs.
Tā pamācība ir C valodā, WinAPI koda stils (nav smuks spēlēm, ja reiz interesē C kodā rakstīt, tad labāk no Quake pamācīties..)
Kodā ir diezgan daudz algoritmu ar "neveiklu loģiku" - tos var uzrakstīt citādāk - labāk un vienkāršāk.
Kods neiemāca izveidot sakarīgu spēles struktūru.

Tādu kodu pat ienaidniekam novēlēt negribētos. Very Happy Labāk tad ar iepriekšminētajiem rīkiem paķēpāties, pakāpeniski atnāks arī visa saprašana par spēles uzbūvi un visu pārējo.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Faks



Joined: 13 Nov 2007
Posts: 25
Location: Riga

PostPosted: Tue Jul 13, 2010 4:42 pm    Post subject:

prieks 3d optimalais ir source engine loti erti vis buvejas Smile ja pameklesi labi pa google pat 2d perspektiva var uztaisit kameru un bonusa pasaule ar 3d kura iskatities apbrinojami labi pietam nebus prasiga pret dzelziem pedeja laika ar vinu nemos tapec labas atsauksmes Smile !
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
Raymix



Joined: 01 Feb 2006
Posts: 35
Location: Aluksne

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 5:52 pm    Post subject:

source engine nav standalone, tikai mods, tatad speletajam vajadzes Half-Life speeli, lai palaistu savu modu
Source engine kods ir c++, ka ari ljoti nedraudzigs pret jauninajiem shaja laukaa

Es pedeja laika papetiju apkart un manuprat visoptimalakais variants ir Unity3D Free version. Taa programeshana ir uz JavaScript un cik papetiju, tad diezgan elementari, un video/written tutorials tiesham apkart netrukst visaas jomaas
Ja vairak artists sirdii un gribas nezelot poligonus, tad ieteiktu UDK
_________________
Back to top
View user's profile
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 6:21 pm    Post subject:

Gribētu redzēt, kā tu iekš UDK noņemsi to stulbo ieroci. Tieši tā lieta-izveidot spēli iekš UDK ir visgrūtāk. Ielikt 3D animē-droši, izvelc cauri kolīziju programmiņai, pieliec gaismu u.t.t. un viss.

Pagaidam der Horde 3D.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 7:55 pm    Post subject:

Quote:
Gribētu redzēt, kā tu iekš UDK noņemsi to stulbo ieroci.

Pat nezinot tur gandrīz neko, pieļauju iespēju izslēgt tā zīmēšanu un funkcijas vai arī aizstāt ar savu ieroci, kuram nav 3d modeļa. Vai player entity'am (actor'am?) noņemt defaulto ieroča piešķiršanu. Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 8:14 pm    Post subject:

Cirks ar tevi, EDDY.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 9:57 pm    Post subject:

Jā, acīmredzamas problēmas, bet velti jālauž galva, ar ko tad tajā UDK lai sāk?
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jul 14, 2010 11:01 pm    Post subject:

Kā jau visur - ar mācīšanos.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Raymix



Joined: 01 Feb 2006
Posts: 35
Location: Aluksne

PostPosted: Thu Jul 15, 2010 3:35 am    Post subject:

par to lai raizejas programetajs. Problema sakas tur, ka gandriz katram no mums ir sapnis un idejas par savu speeli, bet ka kljudu mes sakraujam visus darbus sev virsu, un taa ari to speli nepabeidzam
tadel es personigi daru tikai to kas man padodas, pectam, kad projektam bus jau kkads skats vares meklet programetaju un animatoru, savadak ja visu pats, tad projekts nosprags tik pat aatri cik uzsakts

par UDK:
man galvenais, lai assetus varu sabazt virsu bez liekiem plaginiem un p*shnjaam, ka arii lai var importet modelim vairakas teksturas un eerti konfigurejamu collision mesh.

Parejais man personigi ir po... un dzinis ir atrs un eerts, tas priecee
_________________
Back to top
View user's profile
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group