|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jul 21, 2010 5:32 am Post subject: BSP PVS aprēķini... |
|
Es te vienu algoritmu izdomāju... pēc tādas idejas, ka parasti šīs maģiskās redzamības līnijas ir ļoti tuvu portālu stūriem.
http://snake5.wordpress.com/2010/07/21/redzamibas-rekinasana-ar-portaliem/
Ko es no jums gribētu -- varbūt kāds, kurš ar tām lietām strādājis, varētu apskatīt visu, apsvērt prātā dažus gadījumus, kuri ienāk prātā - varbūt pamanāt kādas svarīgas problēmas, kuras pirmajā momentā es nepamanīju, kādus gadījumus, kuros šis algoritms nestrādās?
Varbūt tur arī nav problēmu, bet nevaru justies pilnībā drošs par jebko, ko domāju pēc negulētas nakts.. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
EDDY
Joined: 07 Oct 2005 Posts: 1610 Location: Dzimtā zeme, Latvija
|
Posted: Wed Jul 21, 2010 7:43 am Post subject: |
|
Es, protams, varbūt kļūdos, bet kur istabām durvis?
Kā šajā gadījumā ar istabu redzamību?
Es domāju, ka nevajag neko sarežģīt. Ja esi istabā 1, tad tu jau zini pats (vai kodā ieraksti), ka no tās var redzēt istabu 2 un istabu 4 (piemēram) ar nosacījumu - durvis ir plaši atvērtas. _________________ Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Wed Jul 21, 2010 7:45 am Post subject: |
|
Palasi šos:
http://people.csail.mit.edu/seth/pubs/pubs.html (1992. gads)
EDDY: un ja tev ir GTA veida spēle, ar simtiem māju pilsētā? Ar rokām baksīsi, kura no kuras ir redzama?
Druvju redzamības problēmu var reducēt uz istabu redzamības problēmu. Nebūs optimālākais risinājums, bet strādās arī labi. |
|
Back to top |
|
|
snake5 Indago dalībnieks
Joined: 27 Jun 2007 Posts: 2590
|
Posted: Wed Jul 21, 2010 3:46 pm Post subject: |
|
Varbūt ir kaut kur konspektīvāk tas viss izstāstīts?
Es nesen mēģināju lasīt, bet viss ir izstiepts.
Ja pareizi saprotu, man domāts šis - http://techreports.lib.berkeley.edu/accessPages/CSD-92-708.html
Cik es no tā paspēju izlasīt pirms apnika, likās, ka tur ir daudz sarežģītāki algoritmi stabbing line atrašanai. Kaut kādas antipenumbras 'n shit. Mans nav sarežģīts, bet laikam stipri atkarīgs no floatingpointu precizitātes un implementācijas kopumā.
Quote: | Es, protams, varbūt kļūdos, bet kur istabām durvis? |
Es tur nodefinēju, kas ir istaba.
Durvis vari pielikt pats - tas algoritmam netraucē.
Quote: | tad tu jau zini pats (vai kodā ieraksti), ka no tās var redzēt istabu 2 un istabu 4 |
EDDY, automatizācija ir epic win.
Pamēģini uztaisīt sekciju kādas spēles, kura izmanto BSP+PVS+portālus, līmenim, piemēram - Half-Life vai HL2. Redzēsi, ka to konvekso istabu skaits tur ātri vien pārsniedz 4 istabas. _________________ "There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle |
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|