dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

BSP PVS aprēķini...

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jul 21, 2010 5:32 am    Post subject: BSP PVS aprēķini...

Es te vienu algoritmu izdomāju... pēc tādas idejas, ka parasti šīs maģiskās redzamības līnijas ir ļoti tuvu portālu stūriem.

http://snake5.wordpress.com/2010/07/21/redzamibas-rekinasana-ar-portaliem/

Ko es no jums gribētu -- varbūt kāds, kurš ar tām lietām strādājis, varētu apskatīt visu, apsvērt prātā dažus gadījumus, kuri ienāk prātā - varbūt pamanāt kādas svarīgas problēmas, kuras pirmajā momentā es nepamanīju, kādus gadījumus, kuros šis algoritms nestrādās?
Varbūt tur arī nav problēmu, bet nevaru justies pilnībā drošs par jebko, ko domāju pēc negulētas nakts.. Very Happy
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
EDDY



Joined: 07 Oct 2005
Posts: 1610
Location: Dzimtā zeme, Latvija

PostPosted: Wed Jul 21, 2010 7:43 am    Post subject:

Es, protams, varbūt kļūdos, bet kur istabām durvis? Laughing
Kā šajā gadījumā ar istabu redzamību?

Es domāju, ka nevajag neko sarežģīt. Ja esi istabā 1, tad tu jau zini pats (vai kodā ieraksti), ka no tās var redzēt istabu 2 un istabu 4 (piemēram) ar nosacījumu - durvis ir plaši atvērtas.
_________________
Monday|Tuesday|Wednesday|Thursday|Friday|Saturday|Sunday
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Wed Jul 21, 2010 7:45 am    Post subject:

Palasi šos:
http://people.csail.mit.edu/seth/pubs/pubs.html (1992. gads)

EDDY: un ja tev ir GTA veida spēle, ar simtiem māju pilsētā? Ar rokām baksīsi, kura no kuras ir redzama?
Druvju redzamības problēmu var reducēt uz istabu redzamības problēmu. Nebūs optimālākais risinājums, bet strādās arī labi.
Back to top
View user's profile Send e-mail
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Wed Jul 21, 2010 3:46 pm    Post subject:

Varbūt ir kaut kur konspektīvāk tas viss izstāstīts? Very Happy
Es nesen mēģināju lasīt, bet viss ir izstiepts.
Ja pareizi saprotu, man domāts šis - http://techreports.lib.berkeley.edu/accessPages/CSD-92-708.html

Cik es no tā paspēju izlasīt pirms apnika, likās, ka tur ir daudz sarežģītāki algoritmi stabbing line atrašanai. Kaut kādas antipenumbras 'n shit. Very Happy Mans nav sarežģīts, bet laikam stipri atkarīgs no floatingpointu precizitātes un implementācijas kopumā.

Quote:
Es, protams, varbūt kļūdos, bet kur istabām durvis?

Es tur nodefinēju, kas ir istaba. Very Happy
Durvis vari pielikt pats - tas algoritmam netraucē.
Quote:
tad tu jau zini pats (vai kodā ieraksti), ka no tās var redzēt istabu 2 un istabu 4

EDDY, automatizācija ir epic win. Smile
Pamēģini uztaisīt sekciju kādas spēles, kura izmanto BSP+PVS+portālus, līmenim, piemēram - Half-Life vai HL2. Redzēsi, ka to konvekso istabu skaits tur ātri vien pārsniedz 4 istabas.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group