dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

AS3 kolīzija

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Andza



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 44
Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.

PostPosted: Mon Sep 27, 2010 12:42 pm    Post subject: AS3 kolīzija

Taisu Flashā AS3 spēlīti, un tā kā defaultais Hittests ir ierobežots savās iespējās, vai arī nezinu, kā tās izmantot vislabāk, gribēju izmantot kādu no malas izstrādātu colīzijas klasi.

Iesākumā pamēģināju laikam diezgan populāro CDK (Collision Detection Kit), bet uzreiz neiebraucos tā darbības principā.

Varbūt, kāds var paskaidrot šo to, kuram ir bijusi pieredze pirms tam, vai vienkārši ir vairāk sajēgas (esmu programmēšanas ņūbs).

Piemēram, izmantoju collisionList klasi, kura ļauj nodefinēt tārgetu (pieņemsim lodi), un tad čekot pret to visus listei pievienotos objektus uz ekrāna (naidniekus). Izčekojot, man tiek atgriezts masīvs ar objektiem, kuri kolaidojas ar tārgetu. Taču es nespēju saprast, kas šie ir par objektiem un kā es varu caur viņiem referēties uz kolaidojušamies display objektiem, lai liktu viņiem, teiksim, nosprāgt.

Varbūt esmu ko palaidis garām.

Vai arī kāds vienkārši var ieteikt vēl kādu, viņaprāt, ērtu kolīzijas klasi.
_________________
Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku!
Back to top
View user's profile
Andza



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 44
Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.

PostPosted: Mon Sep 27, 2010 12:49 pm    Post subject:

Ah, labi, iedziļinoties dokumentācijā, tikai pamanīju, ka katrs šis objekts satur saskarošos displayobjektu pāri. Mēģināšu operēt ar to.

Still, ja kādam ir kāds labs padoms, kā visērtāk to izmantot, vai vienkārši kāda laba kolīzijas klase, gaidīšu ieteikumus.
_________________
Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku!
Back to top
View user's profile
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Mon Sep 27, 2010 1:15 pm    Post subject:

Collision detection parasti ir diezgan specifisks katrai spēlei (citām vajag pixel perfektu kolīzieju, citām pietiek ar sfērām vai taisnstūriem) un to uzkodēt ir tik vienkārši, ka vismaz man liekas, uzkodēt savu collision detection ir pietiekami vienkārši, lai neizmantotu svešas bibliotēkas. Un kas tev nepatīk iebūvētajā Flash hitTest'ā?
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Andza



Joined: 20 Jan 2003
Posts: 44
Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.

PostPosted: Mon Sep 27, 2010 1:23 pm    Post subject:

Man nav īsti skaidrs, kā ērti nodefinēt custom formas hitboxi elementam.
_________________
Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku!
Back to top
View user's profile
Kamazs
Guru
Guru


Joined: 17 Jan 2003
Posts: 829
Location: The glorious ancient city of Loja

PostPosted: Tue Sep 28, 2010 10:08 am    Post subject:

Ja nemaldos, Andza, CDK, hit-area ir tāds pats kā redzamā spraita daļa. (Var arī uzlikt citu, bet tas parasti works.)
_________________
...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
elvman
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 09 Apr 2003
Posts: 1278
Location: Kuldiga

PostPosted: Tue Sep 28, 2010 12:52 pm    Post subject:

Ja gribi kādu citu formu (ne kā uzzīmēts), tad MovieClip'am un Sprite'am ir atribūts - hitArea, kam tu vari padot kādu spraitu, kas kalpos kā kolīziju objekts.
_________________
long time; /* know C */
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group