 |
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Andza
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 44 Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.
|
Posted: Mon Sep 27, 2010 12:42 pm Post subject: AS3 kolīzija |
|
Taisu Flashā AS3 spēlīti, un tā kā defaultais Hittests ir ierobežots savās iespējās, vai arī nezinu, kā tās izmantot vislabāk, gribēju izmantot kādu no malas izstrādātu colīzijas klasi.
Iesākumā pamēģināju laikam diezgan populāro CDK (Collision Detection Kit), bet uzreiz neiebraucos tā darbības principā.
Varbūt, kāds var paskaidrot šo to, kuram ir bijusi pieredze pirms tam, vai vienkārši ir vairāk sajēgas (esmu programmēšanas ņūbs).
Piemēram, izmantoju collisionList klasi, kura ļauj nodefinēt tārgetu (pieņemsim lodi), un tad čekot pret to visus listei pievienotos objektus uz ekrāna (naidniekus). Izčekojot, man tiek atgriezts masīvs ar objektiem, kuri kolaidojas ar tārgetu. Taču es nespēju saprast, kas šie ir par objektiem un kā es varu caur viņiem referēties uz kolaidojušamies display objektiem, lai liktu viņiem, teiksim, nosprāgt.
Varbūt esmu ko palaidis garām.
Vai arī kāds vienkārši var ieteikt vēl kādu, viņaprāt, ērtu kolīzijas klasi. _________________ Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku! |
|
Back to top |
|
 |
Andza
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 44 Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.
|
Posted: Mon Sep 27, 2010 12:49 pm Post subject: |
|
Ah, labi, iedziļinoties dokumentācijā, tikai pamanīju, ka katrs šis objekts satur saskarošos displayobjektu pāri. Mēģināšu operēt ar to.
Still, ja kādam ir kāds labs padoms, kā visērtāk to izmantot, vai vienkārši kāda laba kolīzijas klase, gaidīšu ieteikumus. _________________ Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku! |
|
Back to top |
|
 |
elvman Indago Uzvarētājs

Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Mon Sep 27, 2010 1:15 pm Post subject: |
|
Collision detection parasti ir diezgan specifisks katrai spēlei (citām vajag pixel perfektu kolīzieju, citām pietiek ar sfērām vai taisnstūriem) un to uzkodēt ir tik vienkārši, ka vismaz man liekas, uzkodēt savu collision detection ir pietiekami vienkārši, lai neizmantotu svešas bibliotēkas. Un kas tev nepatīk iebūvētajā Flash hitTest'ā? _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
 |
Andza
Joined: 20 Jan 2003 Posts: 44 Location: In Ikskile was the first stone building in all Baltija.
|
Posted: Mon Sep 27, 2010 1:23 pm Post subject: |
|
Man nav īsti skaidrs, kā ērti nodefinēt custom formas hitboxi elementam. _________________ Atmosfeera ir nepraatiigi svariiga, kad es jums saku! |
|
Back to top |
|
 |
Kamazs Guru


Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Tue Sep 28, 2010 10:08 am Post subject: |
|
Ja nemaldos, Andza, CDK, hit-area ir tāds pats kā redzamā spraita daļa. (Var arī uzlikt citu, bet tas parasti works.) _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
 |
elvman Indago Uzvarētājs

Joined: 09 Apr 2003 Posts: 1278 Location: Kuldiga
|
Posted: Tue Sep 28, 2010 12:52 pm Post subject: |
|
Ja gribi kādu citu formu (ne kā uzzīmēts), tad MovieClip'am un Sprite'am ir atribūts - hitArea, kam tu vari padot kādu spraitu, kas kalpos kā kolīziju objekts. _________________ long time; /* know C */ |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|