dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

3 Dimensijoālu objektu centrs

 
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem
View previous topic :: View next topic  
Author Message
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 5:31 pm    Post subject: 3 Dimensijoālu objektu centrs

Sveiki. Nevaru saprast kā lai uzliek 3d objektam svadaku centru jo modelejot bija 1 liels modelis,pectam sadaliju un katram ir savs cetrs bet kā lai nomainu jo rotējot viņš rotē no 0 pozicijas(jeb kopeja objekta Pozicijas)
Code:
 Effekti.World = transforms2[mesh.ParentBone.Index] *Matrix.CreateRotationY(WheelRRot) *pasaule;

kā lai tur iesturpina jauno centru ? Rolling Eyes
Back to top
View user's profile
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 7:33 pm    Post subject:

Papildus kods arī noderētu...
Back to top
View user's profile
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 7:51 pm    Post subject:

Kādu kodu tu vēlies dzirdēt ? vnk velos pagreizt objektu bet gribu lai viņu var pagriezt no centra(kuru nosaku es) nevis 3D programma.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 8:02 pm    Post subject:

Centru uzstāda, pārbīdot objektu par apgriezto centra vektoru. Pēc rotācijas var pārbīdīt par centra vektoru, lai centrs būtu mainīts tikai rotācijai.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 9:51 pm    Post subject:

Very Happy ta nu gan skaidri pateici
Quote:
Centru uzstāda, pārbīdot objektu par apgriezto centra vektoru. Pēc rotācijas var pārbīdīt par centra vektoru, lai centrs būtu mainīts tikai rotācijai.

pa apgreizto centra vektoru kuru nemaz nezinu


tagad ir a variants.
Back to top
View user's profile
serioussam909



Joined: 15 May 2006
Posts: 92

PostPosted: Thu Oct 07, 2010 10:13 pm    Post subject:

Apgrieztais centra vektors noteikti domāts Vector3 objekts - attālums no esošā centra līdz vēlamajam.
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 5:32 am    Post subject:

Apgrieztais centra vektors bija domāts tuvu tam, ko pateici, tikai - apgriezts. Kodā - ar mīnusa zīmi priekšā. No vēlamā centra (modeļa telpā) uz esošo (0,0,0).
Ceru, ka šis pieticīgais zīmējums palīdzēs saprast... Very Happy

_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
WhiteFalcon



Joined: 16 May 2010
Posts: 102
Location: Rīga

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 4:11 pm    Post subject:

to ta es itkā saprtou bet jautājms jau bija kā viņu uzstādit. nav jau ka 2d spraitiem kam noradi speciālo centra vektoru un miers new Vector2(sprite.width,sprite.height);
Nepieciešaā rotācija ir uz Y ass
Back to top
View user's profile
snake5
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 27 Jun 2007
Posts: 2590

PostPosted: Fri Oct 08, 2010 4:29 pm    Post subject:

Ar transformāciju matricām jāuzstāda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Translation_(geometry)
Meklē pēc nosaukuma līdzīgu matricas veidošanas funkciju.
_________________
"There are two choices here: "looks good" and "realism"." -- Paul Nettle
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Iesācējiem All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group