 |
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
mudzis
Joined: 30 Nov 2009 Posts: 11
|
Posted: Fri Nov 12, 2010 11:51 pm Post subject: |
|
lietoju Unity jau vairāk kā 18 mēnešus. teikšu tā dzinis ir labs ( uz windows 7 64 bit ar iet nau problēma). lietas kas man napatīk ->nestabīls editors, tāds lietas ka fatal eror, out of memory un utt var noraut vienā laidā, bet tā vēl mazākā problēma gadās ka izmetās arī tādi erori, kas nodzēs visu hirarhiju(citiemvardiem, projekts daļēji pa pip***m, ja nau bekupa), tad vēl kad sarodas veirāk līmeņu(scene), tad var gadities ka beigās to exe failu var ar neuztaisīt, jo buildojot kārtejo reiz izmetās out of memory erroru vai vēl velns zin ko vēl, nu vispār memory leak unity ir izplatīta lieta. savdāk nau ne vainas. |
|
Back to top |
|
 |
agress_ivE
Joined: 18 Oct 2010 Posts: 13
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 10:16 am Post subject: |
|
mudzi tu ar kuru versiju straadaa vispaar? un kaa tev taadus briinumus izdodas dabuut gatavus (fatal errorus, hierarhijas zudumus un veel out of memory)???
Nu ir gadiijushies paaris gljuki ar editoru, bet lai kko nopietnaaku dabuutu ir mazliet jaapiepuulaas
Bekupus jau jaataisa ir biezhi, programmatuura meedz juugties un pashi jau ar meedzam sadariit briinumus, taa ka droshiibai kopijas (ar datumu, versiju) nekaaks par ljaunu!
Antiviirusu jau labu laiku neizmantoju un nav nekaadu probleemu! Ik pa laikam var kaadu uzlikt un noskaneet kompi, bet taa lai pastaaviigi vinju tureetu ON rezhiimaa, nee paldies... Tieshaam vairaak traucee, nekaa ir kkaada jeega no vinja! Porno saitos nelien un viirusus nenokersi  |
|
Back to top |
|
 |
mudzis
Joined: 30 Nov 2009 Posts: 11
|
Posted: Sat Nov 13, 2010 11:06 pm Post subject: |
|
es izmantoju 2.6 versiju, laprāt pārietu uz 3.1 versiju, jo tur daudz kas izlabots, bet projekta izmērs kur 5gb, kā ar visādas lietas tai versijās izmainītas, ta ka par nelaimi projektu pārnest nau tik vienkārši, kā arī projekts uz beigām pamazam ar iet un negribas lieķi ķepaties. |
|
Back to top |
|
 |
agress_ivE
Joined: 18 Oct 2010 Posts: 13
|
Posted: Sun Nov 14, 2010 5:14 am Post subject: |
|
Nu vari jau nokopeet savu projekta mappi un meeginaat kopiju palaist uz 3.1 (redzeesi vai buus probleemas ar paareju, vai nee)! Noteikti ka buus kaadi errori (piem. shaaderiem), bet ja nav paaris stundu laika zheel shai paarejai, tad bez probleemaam vareesi turpinaat projektu uz jaunaas versijas!
Ja nav nosleepums, tad pie kaada projekta iisti straadaa (viens, vai komandaa?)??? |
|
Back to top |
|
 |
mudzis
Joined: 30 Nov 2009 Posts: 11
|
Posted: Sun Nov 14, 2010 4:26 pm Post subject: |
|
problēmas sakne ir tai ka izmantoju pluginu, kas dot iespeju izmantot unity touch screen un šis plugins normāli nestrādā vēl uz 3.1 versijas un labojumi, kas jāveic ar pietiekami daudz.
projekts ir virtuālā pastaiga baznīcā(no 16. novembra varēs apskatīt jelgavas baznicas tornnī). Pie projekta izveides strādāja un strādā 3 cilvēķi. Attiecīģi, cilvēks kas veidoja modeļus, maksliniece, kas zīmēja izvelnes un visu ko var fotošopā uztaisīt un es attiecīģi atbildu par tā visa noprogramešanu un lai tas viss kustetos. |
|
Back to top |
|
 |
Raymix
Joined: 01 Feb 2006 Posts: 35 Location: Aluksne
|
Posted: Thu Nov 18, 2010 8:40 pm Post subject: |
|
Problemu ar 3.1, WIN7 64bit + kaspersky var risinat vnk ieliekot editoru pie exceptions, pasham kasperskim.. un AV netaisos mainiit delj kkada editora :]
Pats 3.1 man lidz shim ljoti patiik, vakar dzeks beidzot updatoja savu A* pathfinding uz 2.9, shovakar iztesteeju, iet ka prieks.
Ir ideja taisit Grupveida AI, kur viens AI objekts spawno apkart sev 9 kopijas, kas nedara pilnigi nekadas kalkulacijas, iznemot sanjem gatavus ciparus no desmitaa, vienigais ko sapratgi dara ir turas cupinjaa pa gabalu viens no otra ar nelielu atstarpi (magnitude). Tada veida velos panakt 10 naidnieku vietaa 100, kas kalkulacijam izmanto CPU tikai no grupas "liidera"
hz cik tas ir iespejams, cik nee, un vai tas kko mainiis.
Bet ja vajag sceenu piem ar tukstots zhurkaam, tad visam vel kalkulet path + behaviour buus vajprats, tadel gribas improvizet, kur teiksim viena zurka dara to visu, parejaas, apmanot juzerim aci, vnk turas lidera zurkai aiz muguras, vnk nolasot Vector3, skatoties kur lideris skatas, turoties 1 junitu aiz muguras. Pashas 999 zurkas tiek spawnotas izmantojot array
nu, kritika vai komentars dikti noderetu, ko jus domajat? ir verts puleties? ir kadam lidziga pieredze bijusi?
Ideja naaca no AI izmantota ieksh "Heavenly Sword" PS3 speeles _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
bubu Indago Uzvarētājs

Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Fri Nov 19, 2010 1:15 am Post subject: |
|
Raymix wrote: | Ir ideja taisit Grupveida AI, kur viens AI objekts spawno apkart sev 9 kopijas, kas nedara pilnigi nekadas kalkulacijas, iznemot sanjem gatavus ciparus no desmitaa, vienigais ko sapratgi dara ir turas cupinjaa pa gabalu viens no otra ar nelielu atstarpi (magnitude). Tada veida velos panakt 10 naidnieku vietaa 100, kas kalkulacijam izmanto CPU tikai no grupas "liidera"
hz cik tas ir iespejams, cik nee, un vai tas kko mainiis. |
Protams, ka tas ir iespējams. Un, protams, ka tas ko mainīs (CPU noslodzes ziņā). Uzprogrammēt ir iespējams jebkādu algoritmu, tur nav ierobežojumu.
Ja tev vajag tās 999 žurkas vadīt uz laukuma, kurš viss ir pārredzams, tad ceļus var rēķināt nevis pašiem unitiem, bet rūtiņām uz laukuma. Tad uniti skatīsies kur patlaban atrodās, kur jātiek un tādējādi inās ceļu.
Algoritmi ir daudz un dažādi. |
|
Back to top |
|
 |
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Fri Nov 19, 2010 11:29 am Post subject: |
|
Ko tās žurkas dara ? Ja to pašu ko žurkas iz dzīves (slēpjas pa tumsu un šiverē pa atkritumiem) , tad nav vērts pūlēties - katrai var iztikt ar vienkāršu Ai kas neko daudz nerij.
Ja "žurka" ir galvenais spēles objekts/pretinieks, tad var sākt domāt...
Pieņemu, ka ar behaviors domā steering behaviors... Viens no tiem pašiem klasiskajiem steering behavioriem taču arī ir sekošana līderim, duh ! _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
 |
Raymix
Joined: 01 Feb 2006 Posts: 35 Location: Aluksne
|
Posted: Fri Nov 19, 2010 3:13 pm Post subject: |
|
nu es vel jauninjais shaja nozaree. Patlaban peetu behaviors teemu kaa taadu. Uz doto briidi skatos raycast, gribetos vel izfiireet tos Behavior trees no angryant, izskatas interesanti
zurkas neko inteligentu nedara, bet nav critters, kas vazajas apkart, ideja ir lai zurkas uzbruuka milziga baraa, pa tumsu, kamer speletajs pagriezis muguru, un ja speletajs ar fanariku skatas virsu, tad atkapjas, tada veidaa no shi efekta izveidot nelielu sceenu, kas varetu speletajam pacelt spriedzi nedaudz
nedomaju, ka tas varetu but parak sarezgiti _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Fri Nov 19, 2010 10:38 pm Post subject: |
|
Domā tās hardkodēdās metodes, "Raven" style ? Tas plugins strādā ar 3.0 ? Neibraucu ka dabūt gatavu editorā. Redzēju tik piemēru un video.
Manuprāt tu gribi implementēt multi aģentu sistēmu Bet katra žurka var iztikt arī ar FSM. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
 |
DeRatizators
Joined: 27 Apr 2006 Posts: 492
|
Posted: Sat Nov 20, 2010 7:51 pm Post subject: |
|
Atradu savu bak darbu, tā ietvaros biju izveidojis kaut ko stipri līdzīgu tavām žurkām.
Ja gribi, varu aizsūtīt. Tik iedod meilu. _________________ Any PANCAKE has to be long and thin and short and fat. Not to mention being an excellent insulator and a superb conductor. |
|
Back to top |
|
 |
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|