dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

BSP, PVS, Lightmap
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija
View previous topic :: View next topic  
Author Message
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Fri Dec 24, 2004 3:38 pm    Post subject:

Jaa, radiosity normaal mapee ir triis vektori, bet vai tieshais un 2 atstarotie? Tanii papiiraa gan nav konkreeti rakstiits, bet es sapratu taa, ka jebkursh gaismas vektors, kad parastaa normaal mapee tiktu apreekinaats taa dotais apgaismojums, tiek sadaliits sastaavdaljaas pa shiem triis vektoriem, un tiek pieskaitiitas taas veertiibas.

Vieniigais, ko parasta laitmape ar normaal mapeem dotu, buutu kaadai konkreetai gaismai iespeeja pareizinaat rezultaatu, lai ieguutu eenojumu. Bet, cik saprotu, ar shito tehniku var, ja grib, apvienot visu gaismu ietekmes vienaa mapee (ar parastaam laitmapeem to nevar, ja grib izmantot normaal mapes) kaa arii var reekinaat specular lightingu no atstarotaas gaismas.... vieniigi es iisti neiebraucu, kaa ar shitaadu light mapu var gaismu kraasas noraadit. Ja grib kraasas, tad laikam jaaizmanto katram mesham mape uz katru ietekmeejosho gaismu....
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> Grafikas programmēšana un teorija All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group