View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ZENITS Guest
|
Posted: Thu Jan 06, 2005 7:31 pm Post subject: Spēle uz Unreal2 runtime dziņa. Nepieciešms "modeļu |
|
Kipa vajag kadu cilvēku kas varētu prieks Unreal2 uztaisīt modeļus. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Thu Jan 06, 2005 7:44 pm Post subject: |
|
Negribi pastaastiit ko vairaak par projektu? Vienkaarshi taa Tu vareetu ieintereseet vairaak cilveekus pieteikties paliidzeet Un buutu interesanti palasiit, ko tad Tu esi ieplaanojis aa, jaa, ja neesi to veel izdariijis ieposto arii te http://cg.image.lv/forum/ _________________
|
|
Back to top |
|
|
ZENITS Guest
|
Posted: Sat Jan 08, 2005 2:10 pm Post subject: |
|
Kipa spēle 3d action no pirmā personas (laikam fps).
Cīņa par venēras virsmu ar cilvēkveidīgajiem kas tur dzīvo jeb kūltīvē kaut kādus tur mošķus (vel tas nav izdomāts bet tie kaut ko tur audzeee protams tam jabut kaut kam dziivam lai veelaak varetu pamainiities enmy ordas)
5 veidu ieroci Handgun, plasmagun, rocket launcer, lazergun, un shotgun vai kads automaats.
6 veidu enemy : 1. VenMarine (ar minigun) 2. Gebras (minigun un vairogs, kaut kas tads laikam bija halo) 3. DarkLing (vajs bet neredzms tumsaas veitaas) 4. Tas ko tie veneeeriesi audzee (sim japarvietojas pa griestiem vajs) 5. Tas ko tie veneeriesi audze (otrais veids sausmoniem sie ir stipri un lieli ar vairogu uz muguras.)
5 LEVELI demo versija
1. F332 spaceship
2. Nolaišnās
3. Baracks
4. Underground vai vinu liela baze
5. Big Bridge
Un tad talak tur labratorijas utt vel ta isi talaak nav izdomaats. |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Sat Jan 08, 2005 2:35 pm Post subject: |
|
Atļāvos iepeistot no gamez.lv foruma šādu tekstu šī projekta sakarā.
ZENITS wrote: |
Es ar paris zeniem jau biju domājis par fps. Kip:
Uzzemes ir liela pārapdzīvotība . Marsu un saturnu iznīcinājuši meteorītu lietu utt. Kipa palikusi zeme un venēra. Un tad dodas 3 varonīgākie cilvēki uz turieni ar kosmosa kuģi F223 (aa uz veneēras apmetušies kaut kādi citplanētieši ļoti līdzīgi cilvēkiem bet agresiivi). Nu tad mūsu varoņiem jau uzbrūk kosmosa kuģī. Tad atkaujazs un nolaižas vai arī nokriiit uz venēras un dzīvs pēc kritiena plaiek tikai vviens (un tas esi tu) turpinās commando stila seriāls.....
|
un, drošības pēc, arī savu viedokli -
Es wrote: |
Tātad tā, Marsu un Saturnu iznīcinājuši meteorītu lieti? Paklau, jaunais cilvēk, tev jēdziens reālisms ir totāli svešs? Jeb tu apzināti centies savus oponentus nogalināt sasmīdinot līdz nāvei? Tu maz sajēdz ko saki? Palikusi tikai Zeme un Veneera? Wtf? Un kur palika taas planeetas atluuzas no Marsa un Saturna [neminot faktu, ka Saturns pamatā ir milzīgs, gandrīz ar Saules izmēriem salīdzināms gāzes monstrs ar niecīgu kodolu]? Vai tu maz spēj iedomāties, kas notiktu ar Saules sistēmu, ja tiktu (kaut kādā veidā, kas nešķiet pārāk reāls) iznīcināts Saturns un Marss?
Un, sasodīts, pie visiem svētajiem, uz Venēra ir bezjēdzīgi meklēt patvērumu. Tu kaut ko zini par Venēru? Tad varbūt tu atcerēsies, ka tai ir ļoti blīva atmosfēra, milzīgas vētras un spiediens/temperatūru tuvu virsmai ir kā autoklāvā. Un ūdens? Dzīvībai nepieciešamais elements, nemaz nerunājot par gaisu.
Daudz loģiskāk būtu mēģināt glābties uz Mēness, lai gan nav skaidrs, kas notiek ar Zemi, kaapeec tur nevarētu palikt?
|
_________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
ZENITS Guest
|
Posted: Sat Jan 08, 2005 3:30 pm Post subject: |
|
Ka jau teicu es tak visu sīkumus te neraxtīšu.
Labi tad kads pasak man to progu ar kuru taisiit modellus. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Sat Jan 08, 2005 3:51 pm Post subject: |
|
prieksh Ue2 - 3d max un Maya |
|
Back to top |
|
|
ZENITS Guest
|
Posted: Sat Jan 08, 2005 5:24 pm Post subject: |
|
Paldies! Maya laikam jau ir meiģināta,bet 3Dmax esot labāks. Nez tik aR KO. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Sat Jan 08, 2005 11:24 pm Post subject: |
|
3d max nekaadaa gadijumaa nav labaaks par Maya.. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sat Jan 08, 2005 11:35 pm Post subject: |
|
Quote: |
3d max nekaadaa gadijumaa nav labaaks par Maya..
|
Aizej un ieposto shito kaadaa art forumaa kaut gan Tu jau arii neesi teicis, ka Maya ir labaaka, varbuut Max==Maya; bet jautaajums Max vs Maya veel tiek risinaats ja tam buutu konkreets iznaakums, viens no tiem buutu jau pazudis _________________
|
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 12:49 am Post subject: |
|
..art forumos par shito esmu runaajis daudz .. bet nu tas ka Maya ir paaraaks par Maxu ir jau man liekas pieraadiits fakts . Max un Maya ir nedaudz citaa svara kategorijaa ja taa var izteikties. Striidi parasti ir iesaistot arii citas programmas.. un eniivei - es vienalga paarstaavu viedokli ka SoftimageXSI ir labaaks par vinjiem visiem .. hehe... |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 1:54 am Post subject: |
|
hehe, loliigi un kaapeec Tev skjiet, ka Maya ir labaaka par Maxi? un kur nu veel pieraadiits fakts? tas laikam ir taapat kaa muuzsenais ogl vs d3d _________________
|
|
Back to top |
|
|
ZENITS Guest
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 10:14 am Post subject: |
|
nu lab! Dabuuju to 3Dmax, bet ka tos modelus iedabuut UE2 ieksa? |
|
Back to top |
|
|
gazz
Joined: 03 Jan 2004 Posts: 355 Location: Teika
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 11:24 am Post subject: |
|
ar google |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 12:11 pm Post subject: |
|
Quote: | 3d max nekaadaa gadijumaa nav labaaks par Maya.. |
Nee nu tas ka Maya un SoftXSI ir labaaki ir skaidrs, bet tur jau driizaak jautaajums kas ir labaaks gamedevam. Maxs taadaa zinjaa ir draudziigaaks un arii licenze ir leetaaka, un veel arii tas ka maxs ir daudz vienkaarshaak apguustams iesaaceejiem.
Mayas interfeiss taadaa zinjaa vispaar ir vaaks. |
|
Back to top |
|
|
dev
Joined: 27 Jul 2004 Posts: 206 Location: Latvija
|
Posted: Sun Jan 09, 2005 11:31 pm Post subject: |
|
.. atbildot uz peedeejo:
- max licenze nebuut nav leetaaka, Softimage baazes paketi var dabuut jau par 400 baksiem. Maya skjiet maksaa apmeeram tik pat cik max.. Agraak pirms gadiem pieciem Max gan bija krietni leetaaks par paareejiem.
- Gamedevam Max ne ar ko nav, manupraat, labaaks par Maya vai XSI, nepiekriitu, ka Maxa interfeiss buutu lietotaajam draudziigaaks un vieglaak apguustams. Vienkaarshi visi iesaaceeji saak ar Max, jo tas agraak bija vieglaak pieejams, un tapeec ir shaads stereotips. Tiesa arii Maya nav diezko labaaka un paaraak draudziiga, tachu modeleeshanas zinjaa daudz eertaaka .. Par XSi gan nevienu sliktu vaardu nevaru pateikt (man no sirds nav kur piesieties shai programmai), un ne velti Valve izveeleejaas tieshi XSI prieksh HL2.
Vieniigais kas Maxam ir labs no developeru puses ir MaxSDK un konkreeti IGame SDK, kas manupraat ir ljoti eerts un vienkaarshs lai uzrakstiitu export/import vai citaadus pluginus prieksh maxa.
ps: neesmu nevienas programmas aizstaavis, tachu shaads ir mans viedoklis, kas ir izveidojies vairaaku gadu garumaa. |
|
Back to top |
|
|
|