|
dev.gamez.lv Latvian Game Developers Community
|
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Angel
Joined: 02 Jan 2005 Posts: 113 Location: Latvija
|
Posted: Mon Jan 03, 2005 1:22 am Post subject: Nodereetu Paliidziiba (Liimenu Ielaade) |
|
Vai Kaads Nevareetu Pateikt ( source nav obligaats, bet ja var tad nodereetu ) Kaa Ir Jaaizskataas Liimenja Ielaadeeshanas Skriptam? (Ieks C++ un OGL, Ja tam ir kaada noziime) |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Jan 03, 2005 10:13 am Post subject: |
|
Ģeniāls topiks :) |
|
Back to top |
|
|
Kamazs Guru
Joined: 17 Jan 2003 Posts: 829 Location: The glorious ancient city of Loja
|
Posted: Mon Jan 03, 2005 12:12 pm Post subject: |
|
Dies. Pirmkārt, kāpēc pie joda ir jāraksta katrs vārds ar lielo burtu? Otrkārt, līmeņu ielāde ir ļoti plašs jēdziens - to var paveikt 100 un 1 dažādā veidā un tam ir neliels sakars ar gameDEVu kā tādu. Pietiek kaut vai ar *.txt faila ielasi un atbilstošo run-time variābļu inicializēšanu. Var izmantot XML vai kaut vai INI bibliotēkas, kas ielasi padara smieklīgi vienkāršu.
Bet,ja tu domāji 3D "līmeņu" - virsmu un objektu būtībā, acīmredzot, tad tas atkal nav tik viennozīmīgi un tad jau drīzāk ir paskatīties kādus samplus googl-ē. _________________ ...un es uzskatu, ka Fallout ir etalons |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Jan 03, 2005 3:24 pm Post subject: |
|
Vispirs uztaisi paaris progas, kur kaut kas tiek rendereets un kaut kas notiek ar collision detection, un kaut kaada speeles logjika un tad gan jau pats sapratiisi, kaa jaalaadee liimenji vismaz taadam projektam, uz ko Tu buusi gatavs. _________________
|
|
Back to top |
|
|
Angel
Joined: 02 Jan 2005 Posts: 113 Location: Latvija
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 2:03 pm Post subject: |
|
Labi, shitais tieshaam peec izskataas peec
Quote: | Ģeniāls topiks |
Takaa lai nesmeereetu forumu ar maniem diezgan stulbajiem jautaajumiem, gribeetu uzzinaat : Kas ir quaterions (nu kaut kas taads ) Vajadzeetu buut, ka atbild pa kustiibaam. Ja kaads tos izmanto pasaka, pasaka ar ko to var saliidzinaat... |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Tue Jan 11, 2005 2:37 pm Post subject: |
|
Mazliet offtopics par shito quaternion teemu aizgaaja te: http://dev.gamez.lv/viewtopic.php?t=312 , bet nekaa jeedziiga tur gan nav Taapeec: quaterions buutiibaa ir 4 komponentu vektors, kas kaut kaadaa magjiskaa veidaa (kaa? to lai labaak paskaidro kaads ar augstaakaas matemaatikas graadu ) var apziimeet rotaacijas 3d telpaa. Citiem vaardiem parastas 3d transformaaciju matricas augsheejo kreiso 3x3 stuuri (tu taksh zini, kas ir matrica?) var apziimeet ar quaternionu. http://www.euclideanspace.com/maths/algebra/realNormedAlgebra/quaternions/index.htm Te var palasiities vairaak, vai arii ja grib, var uzreiz paarlekt pie koda, kaa tos izmantot Kaads no taa labums? Starp matricaam gruuti interpoleet. Starp quaternioniem viegli. Ar matricaam aatraak reizinaat vektorus nekaa ar quaternioniem, turklaat var arii piesviest klaat transformaaciju (kustiibu) ne tikai rotaaciju. Prakstiskais pielietojums? Visbiezaak, ja tev ir skeletaalaa animaacija un zinaama rotaaciju matrica kaadam kaulam kadraa 0 un 10, piemeeram. Un tev vajag uzzinaat kadraa 5, tad tu njem un interpolee ar faktoru 0.5 starp sho matricu atbilstoshajiem quaternioniem, rezultaatu paarveert matricaa, ja vajag pievienu transformaacijas dalju matricai un droshi reizini sava modelja vertexus ar sho matricu. Cereesim ka tas izklausaas kaut cik jeedziigi _________________
|
|
Back to top |
|
|
|
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|