dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

problēma ar texturēšanu
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 9:46 pm    Post subject:

Ne ar ko es ticis galā neesmu.
Tekstūra ir tik raiba, ka salaiduma vietu nevar saskatīt.
Īstenībā zari sākas dziļi stumbra vidū.


Last edited by Lāčblēdis on Wed Feb 09, 2005 11:49 pm; edited 2 times in total
Back to top
View user's profile
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Feb 07, 2005 10:16 pm    Post subject:

Skaidrs, vienkaarshi ieprieksheejai bildei tas centraalai zars izskataas taa, itkaa buutu perfekti salaists kopaa ar stumbru.
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
Lāčblēdis



Joined: 16 Jan 2005
Posts: 113

PostPosted: Tue Feb 08, 2005 12:28 pm    Post subject:

Nu, labi, vai patiešām neviens nezina, kur dabūt labas mizas tekstūras?
Back to top
View user's profile
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Tue Feb 08, 2005 12:31 pm    Post subject:

Mežā - ar digitālo fotoaparātu :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
BHC
Guest





PostPosted: Wed Feb 09, 2005 11:10 pm    Post subject:

1. Paņem papīru, saburza, izsklāj.
2. Nofočē ar digitālo.
3. Iekš foto šopa piekoriģē palleti uz brūngano kaut kādu.
Viola! - mizas tekstūra gatava.

Tas gadījumā, ja pa rokai nav koku, zinkā.
Back to top
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Fri Feb 11, 2005 6:10 pm    Post subject:

Ei, BHC, taa ir labaa ideja! Tev ir kaads piemeers ko paraadiit? Laughing
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
BHC
Guest





PostPosted: Fri Feb 11, 2005 6:28 pm    Post subject:

Tā teikt 'proof of concept' man gan nav Very Happy, bet, ja nebūtu es tik slinks un būtu brīvs brīsniņš, tas noteikti tiktu parādīts. Kaut gan, šķiet, problēmas varētu rasties ar tekstūras rakstu, atkārtošanās vieta būtu viegli pamanāma.
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group