dev.gamez.lv Forum Index dev.gamez.lv
Latvian Game Developers Community
 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups 

HELP! Labākais formāts transparentam?
Goto page Previous  1, 2
 
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL
View previous topic :: View next topic  
Author Message
apofiss
Indago dalībnieks
Indago dalībnieks


Joined: 06 Feb 2005
Posts: 148
Location: Latvija

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 3:35 pm    Post subject:

Cik es saprotu, jūs (visi kas šajā topikā) kā teksturācijas exporteri izmantojat '3DS'?
Back to top
View user's profile Send e-mail
Hobits
Indago organizātors


Joined: 04 Jul 2003
Posts: 491
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 3:40 pm    Post subject:

Tu ar to domaa 3d exporteri? Nop, es piem. izmantoju pashrakstiitu exporteri maxim.
Back to top
View user's profile Send e-mail Visit poster's website
s1
Guest





PostPosted: Mon Mar 28, 2005 3:59 pm    Post subject:

Runājot par max exportieri, man nekādi nav sanācis līdz šim exportēt textūru matreālus, lietojot GetMatID. Izskatās, ka tā lieta ir daudz sarežģītāka...
Back to top
s1
Guest





PostPosted: Mon Mar 28, 2005 6:53 pm    Post subject:

Gribēju pajautāt, kā var atslēkt textūru filtrāciju OGL'ā?
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 6:56 pm    Post subject:

glDisable(GL_TEXTURE_2D);? :P

Nee, nopietni, ko tu domaa ar filtraaciju? Textuuru filtraacija gadiijumaa nav jebkursh process kura rezultaataa tu vari redzeet textuuru uz saviem modeliishiem? Tad sanaak ka bez textuuru filtraacijas nav textuuru Smile
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 6:58 pm    Post subject:

Viņš droši vien domāja tekstūras bilineāro interpolāciju, ne?
Back to top
View user's profile Send e-mail
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 6:59 pm    Post subject:

To mees tuuliit redzeesim Razz
_________________
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Mon Mar 28, 2005 7:00 pm    Post subject:

Nu kā lai paskaidro, textūras man vajag, bet filtru nevajag. Ja ir filtrs, tad textūra no tuvuma izskatās miglaina, manā gadījumā to nevajag.
Back to top
GiGa
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 25 Sep 2003
Posts: 887

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 7:04 pm    Post subject:

Jaa, tieshi to vinsh domaaja :)

Ar
Code:

glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,TexType);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,TexType);

Tu vari mainiit tekoshajai (tai, kura ir peedeejaa glBind'otaa textuura) filtraaciju - kad to palielina un samazina t.i. kad tu tai skaties virsuu no taaluma/tuvuma. Tas, no kaa tu laikam gribi tikt valjaa ir bilineaaraa filtraacija. Jeb TexType=GL_LINEAR . Ieliec TexType vietaa GL_NEAREST un Ogl izmantos tuvaakaa texelja kraasu - malas starp texeljiem paliks asas.
_________________


Last edited by GiGa on Mon Mar 28, 2005 7:06 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send e-mail
bubu
Indago Uzvarētājs
Indago Uzvarētājs


Joined: 23 Mar 2004
Posts: 3223
Location: Riga

PostPosted: Mon Mar 28, 2005 7:05 pm    Post subject:

Nu re :) Laikam tad šādi:
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_NEAREST);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_NEAREST);

Edit: nokavēju.. pie tam aizmirsu pašu pirmo argumentu :)
Back to top
View user's profile Send e-mail
s1
Guest





PostPosted: Mon Mar 28, 2005 7:10 pm    Post subject:

Jā! Razz Strādā! Paldies.
Back to top
Display posts from previous:   
dev.gamez.lv Forum Index -> OpenGL All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2
Page 2 of 2

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group