View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
apofiss Indago dalībnieks
Joined: 06 Feb 2005 Posts: 148 Location: Latvija
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 3:35 pm Post subject: |
|
Cik es saprotu, jūs (visi kas šajā topikā) kā teksturācijas exporteri izmantojat '3DS'? |
|
Back to top |
|
|
Hobits Indago organizātors
Joined: 04 Jul 2003 Posts: 491 Location: Riga
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 3:40 pm Post subject: |
|
Tu ar to domaa 3d exporteri? Nop, es piem. izmantoju pashrakstiitu exporteri maxim. |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 3:59 pm Post subject: |
|
Runājot par max exportieri, man nekādi nav sanācis līdz šim exportēt textūru matreālus, lietojot GetMatID. Izskatās, ka tā lieta ir daudz sarežģītāka... |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 6:53 pm Post subject: |
|
Gribēju pajautāt, kā var atslēkt textūru filtrāciju OGL'ā? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 6:56 pm Post subject: |
|
glDisable(GL_TEXTURE_2D);? :P
Nee, nopietni, ko tu domaa ar filtraaciju? Textuuru filtraacija gadiijumaa nav jebkursh process kura rezultaataa tu vari redzeet textuuru uz saviem modeliishiem? Tad sanaak ka bez textuuru filtraacijas nav textuuru _________________
|
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 6:58 pm Post subject: |
|
Viņš droši vien domāja tekstūras bilineāro interpolāciju, ne? |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 6:59 pm Post subject: |
|
To mees tuuliit redzeesim _________________
|
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 7:00 pm Post subject: |
|
Nu kā lai paskaidro, textūras man vajag, bet filtru nevajag. Ja ir filtrs, tad textūra no tuvuma izskatās miglaina, manā gadījumā to nevajag. |
|
Back to top |
|
|
GiGa Indago Uzvarētājs
Joined: 25 Sep 2003 Posts: 887
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 7:04 pm Post subject: |
|
Jaa, tieshi to vinsh domaaja :)
Ar
Code: |
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,TexType);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,TexType);
|
Tu vari mainiit tekoshajai (tai, kura ir peedeejaa glBind'otaa textuura) filtraaciju - kad to palielina un samazina t.i. kad tu tai skaties virsuu no taaluma/tuvuma. Tas, no kaa tu laikam gribi tikt valjaa ir bilineaaraa filtraacija. Jeb TexType=GL_LINEAR . Ieliec TexType vietaa GL_NEAREST un Ogl izmantos tuvaakaa texelja kraasu - malas starp texeljiem paliks asas. _________________
Last edited by GiGa on Mon Mar 28, 2005 7:06 pm; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
|
bubu Indago Uzvarētājs
Joined: 23 Mar 2004 Posts: 3223 Location: Riga
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 7:05 pm Post subject: |
|
Nu re :) Laikam tad šādi:
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_NEAREST);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_NEAREST);
Edit: nokavēju.. pie tam aizmirsu pašu pirmo argumentu :) |
|
Back to top |
|
|
s1 Guest
|
Posted: Mon Mar 28, 2005 7:10 pm Post subject: |
|
Jā! Strādā! Paldies. |
|
Back to top |
|
|
|